Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde første blødningsdag 02.oktober, og fikk igjen ny periode med første blødningsdag 29.oktober. Har jeg 27 eller 28 dagers syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir vel 27? Mener man teller fra første blødningsdag og frem til dagen før neste? Å jeg vil også at TR skal komme, så jeg kan starte syklusen på nytt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har nok rett i det!:) Takk for svar. Hold på håpet fram til TR du, er jo fremdeles spennende for deg!!

 

Litt usikker på om jeg skal gidde denne prøveperioden. Jeg regner ut at unnfangelse skjer ca 11.11, og at EL er da på alle apper. Men jeg er ikke med samboeren min før sent sent på kvelden 10.11. Jeg skal til utlandet. Frister litt å flytte turen, koster rundt 500 kr, men vet ikke helt hva jeg vil, kan jo være at syklusen endrer seg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått mens ennå fillobobba? Hvor mange dager over er du nå?:) kan det ikke være at det kan bli en positiv test?:)

 

Merker jeg syns det er veldig kjipt å ha sett mange tester med strek i 4 dager, også ende opp med kjemisk. Neste pp lurer jeg på om jeg skal prøve å holde meg til IKM før jeg tester med graviditetstest.. Jeg skal hvertfall prøve å holde meg så lenge som mulig før jeg tester;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det skjønner jeg 2014 :( Jeg hadde IKM på mandag, men det var utifra 28 dagers syklus. Pleier å ha det! Men forrige måned hadde jeg 32 dagers, så kanskje det er slik nå også. Da er IKM på fredag. Synes det er rart, for utifra elslim og elsmerter er jeg ganske sikker på at det var mandag for 17 dager siden.. Så litt utålmodig kan du si!! Hadde hvit test i går, orket ikke teste idag..

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det skjønner jeg 2014 :( Jeg hadde IKM på mandag, men det var utifra 28 dagers syklus. Pleier å ha det! Men forrige måned hadde jeg 32 dagers, så kanskje det er slik nå også. Da er IKM på fredag. Synes det er rart, for utifra elslim og elsmerter er jeg ganske sikker på at det var mandag for 17 dager siden.. Så litt utålmodig kan du si!! Hadde hvit test i går, orket ikke teste idag..

Ja, da blir ventetiden lang.. Håper veldig at du er heldig og bare har sent meg hcg:).. De dagene en går og venter og verken TR eller en rosa strek kommer er lange:).

Jeg var jo så heldig å gå fra 30-34 dager til brått 55 dager den perioden her, så skjønner ikke helt hva som skjedde.. Nå har jeg heldigvis el tester,så da vet litt mer hvordan jeg ligger ann fremover om det er så varierende syklusene skal være;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer inn til dere jeg også:D setter meg opp på pp2 siden vi ikke hadde skikkelig pp 1 gangen;)

 

 

 

 

Mandag 25/11:

Tirsdag 26/11: 1-2-3-4-5?, Lulusen

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11:Mimi87(pp2)

Fredag 29/11: 2014 pp2

Lørdag 30/11:

Søndag 1/12:

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Melder meg inn hos dere her. Fikk mensen i går etter en liten kur på primolut.

Ikke helt sikker på når ikm er. Før primolut vekslet syklusen på 27d og 30d. Men blir vel en dag i uke 48 ;)

Er veldig spent på å prøve på nr 2 nå. Dette blir min 1pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer denne da jeg så noen navn hadde falt bort:)

 

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Lulusen

SnartBabyLykke (pp3)

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

 

Lørdag 30/11:

 

Søndag 1/12:

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg da, etter mye tull med syklus ser det endelig ut som om den er på rett spor igjen :)

IKM UKE 48

Mandag 25/11:

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Lulusen
SnartBabyLykke (pp3)

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11 : Frøken87<3
Mimi87 (pp2)

 

Fredag 29/11:
2014 (pp2)

Lørdag 30/11:

Søndag 1/12:


TR:

GRAVID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.pp og ikm tirsdag 26 . November :-)

Kommer ikke til å være så aktiv på forum da jeg vil prøve å ikke ha så veeeldig mye fokus på graviditet ! :)

Jeg skal drikke supersmoothies hver dag og prøve å være helseorientert ;)

God prøving å happy humping ♥ gleder meg til å lese oppdateringer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg :)

 


IKM UKE 48

Mandag 25/11:

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Lulusen
SnartBabyLykke (pp3)

Safira07

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)

Fredag 29/11:
2014 (pp2)

Lørdag 30/11:

Søndag 1/12:


TR:

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så frøken87 hadde falt bort fra siste oppdaterte liste, setter på på nytt jeg:)

 

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Lulusen

SnartBabyLykke (pp3)

Safira07

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

 

Lørdag 30/11:

 

Søndag 1/12:

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom TR, og denne syklusen var på 31/32 dager. Med andre ord vi bommet helt på el, og hadde egentlig ikke sex i den perioden pga. Reise. Er det mulig :-) Da er det bare å kjøpe el tester å starte opp på nytt, med ordentlige første pp! Haha.. Forventet IKM et søndag uke 48, eller muligens inn i uke 49! Nå skal vi bli gravide nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, kjedelig :P Gruer meg litt til å begynne med eltester også, tolke disse strekene... Er det slik at etter eltesten har blitt positiv blir strekene svakere, eller kan man få sterk en dag, svak også sterkere enn dagen før igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye tyding ja! Jeg prøver å ikke overtyde for mye, er streken like sterk en dag tar jeg ikke flere tester men tolker det som at jeg får positiv test selv om den ikke er like tykk osv, og ferdig med det :P fungerte forrige månede hvertfall :) har fått gradvis sterkere streker til den til slutt ble positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går så sakte:).. Blør jo som vanlig mensen, men den svake streken på graviditetstester har ikke blitt borte ennå.. Om den ikke forsvinner i løpet av helgen får jeg ringe legen.. Trodde det skulle forsvinne av seg selv så tidlig jeg.. Blir el forsinket siden jeg har hcg i kroppen nå? Jeg har så lite kunnskap rundt det her, så kanskje greit å ta tur til legen og høre litt:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å æsj da lulusen. Det var lenge med fæle tanta! Her er jeg nok ferdig på mandag, og takk Gud for det. Får så fryktelig vondt i hele kroppen, og føler jeg har en atombombe inni meg. ALT er irriterende, biler kjører for sakte, folk er i veien på butikken, hunden vår er masete på tur osv.. Heldigvis er jeg klar over det selv, så klarer å skjønne selv at nå er jeg bare teit og at sinne får jeg holde for meg selv haha! Kjæresten min ler litt av meg der jeg står og teller til ti, haha :D

 

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Lulusen

SnartBabyLykke (pp3)

Safira07

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

 

Lørdag 30/11:

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe jeg har ikm på torsdagen. Litt usikker hvordan ting fungerer etter at jeg har brukt primolut. Blir alt bare forskøvet? Hm. Er i hvertfall ferdig med mensen for denne gang. Har den alltid rundt 3 dager. Anser meg selv som veldig heldig der;)

Så da regner jeg med vi starter prøvingen i morgen :) 

 

IKM UKE 48

Mandag 25/11:

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Lulusen
SnartBabyLykke (pp3)
Safira07

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

Fredag 29/11:
2014 (pp2)

Lørdag 30/11:

Søndag 1/12:
Fillibobba


TR:

GRAVID: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...