Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Jeg har tydeligvis ikke truffet jeg heller. Men jeg ANER ikke om jeg har hatt el da...? Skal fortsette å teste, men merker at jeg blir litt stressa hvis det ikke blir positivt. Men samtidig så leser jeg at mange har el uten å få pos test.. Blir helt snål.

 

Så spennende Moli24!!:) håper virkelig at tr ikke kommer :) det er ikke noe gøy når tr kommer nei, rart hvordan et sekund kan forandre stemningen så mye.. Og man venter så lenge og vil så gjerne ha positiv test. Krysser fingrene for deg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tydeligvis ikke truffet jeg heller. Men jeg ANER ikke om jeg har hatt el da...? Skal fortsette å teste, men merker at jeg blir litt stressa hvis det ikke blir positivt. Men samtidig så leser jeg at mange har el uten å få pos test.. Blir helt snål.

 

Så spennende Moli24!!:) håper virkelig at tr ikke kommer :) det er ikke noe gøy når tr kommer nei, rart hvordan et sekund kan forandre stemningen så mye.. Og man venter så lenge og vil så gjerne ha positiv test. Krysser fingrene for deg!!:)

Hurra - positiv el-test i kveld :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 

 

Jeg og min samboer har planlagt å begynne prøvingen i Januar 2014 , det blir vår første  :D

 

Jeg er 26 og han 25. Veldig spennende å komme inn i en helt ny verden, men samtidig ganske skummelt også ! Vi aner jo ikke hva vi går til , selv om google, bekjente og venner blir flittig brukt til å sanke inn erfaringer om dagen  :lol:

 

Noen her inne som skal begynne å prøve på nyåret ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne måneden er våres 1 ordentlige PP;) tror desverre ikke at vi traff denne måneden... Men er vel ytterst få som gjør det 1 måneden:P

Har IKM midten av neste uke, håper denne uken går like fort som forrige;) men tviler vel litt på det:P

Hvis TR ikke melder sin adkomst, tester jeg enten 31. Okt Eller 1. Nov:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til dere nye :)

 

moli24 - det var synd at tr kom :/ da håper vi at den sitter neste mnd!!

 

Jeg har startet med såkalt babyklister jeg nå, og drikker rooibos te som en tulling ;) man kan bli sprø av denne prøvingen ;)

Endret av Ella13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kanskje har en festeblødning eller noe slikt.. kom litt i går, stoppa opp, kom litt i dag, stoppa opp...sammen med ubehag, men har ikke kjentes likt som TR i det hele tatt. Føles ut som det skjer ting, men vet ikke helt hva...

Tar en test i morgen fordi jeg ikke orker å vente. ;)

 

Trodde jeg hadde en slags blødning forrige helg, men det var nok ikke det, for det var veldig svakt, og så ikke ut til å komme fra så langt oppe om du skjønner hva jeg mener. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått positiv test enda, og vet ikke om den blødningen jeg har er TR eller ikke.. den er så liten, også stopper det helt opp på kvelden. Kjennes jo nesten som at jeg blør masse siden det murrer skikkelig, også er det bare pittelitt. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har blødd i 4 dager så sent tror jeg dessverre ikke det er festeblødning :( Men man vet jo aldri..

 

Anonymous poster hash: 3d310...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, merkelig.. Du har ikke prøvd å ta en EL-test? Hvis den slår ut på max betyr det vist at man er gravid, slik jeg har skjønt det :)

Håper det ikke er TR :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er lett å miste håpet, men når det er så lite liksom :mellow: ... leste at en festeblødning kan vare i opptil fem dager hos noen, 5-12 dpo.

Da må jeg prøve en EL-test i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så mye som spiller inn, at det er ikke rart folk blir små gal av å prøve å bli gravid ;p hehe
Du får gjøre det også skal jeg krysse fingrer for at den slå ut for fult :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nååh :/ Nei e vel berre dårli nyhet da.. ser at flere har brukt EL-tester til å sjekke om de var gravid og da slo den kraftig ut.. Det samme gjorde venninna mi to dager før hun ventet TR og den var kraftigere enn kontrollstreken og dagen etter tok hun en gtest og hun var gravid 1-2..

Når venter du TR hvis det ikke er TR du har hadd nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter TR på onsdag. Men hva gjør at EL-testen kan avsløre at du er gravid, hva reagerer den på liksom? Kan den avsløre graviditet tidligere enn gravidtest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har er det ingen TR eller positiv test. Så nå går jeg å venter på at torsdagen skal komme slik at osteopaten forhåpentligvis kan få tilbake TR :) (slik han gjorde sist).
Har heller ingen tegn til TR eller graviditet.

Egentlig utrolig frustrerende. Men har de to siste ukene vært flink til å ikke tenke så mye på dette :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...