Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Da var TR kommet for fullt etter siste rosa pille på søndag! Nå gleder jeg meg bare til den er ferdig og 1pp begynner  :D  :D  Håpet er oppe men, prøver å huske på at muligheten for at det ikke klaffer første pp er stor, pga jeg har gått på pillen, men ikke lenger en 1,5 år da faktisk! Men er jo lov å krysse fingrene  :wub: 

Hvordan går det med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!:)

Så spennende, da er det bare å krysse fingrene for deg!:) det er en spennende tid, men guuuud så utålmodig man blir ;)

 

Her går det i el-testing, håper at det blir positivt til helga, da har jeg sånn nogen lunde kontroll på syklusen.

Jeg tenker på det heeele tida, og det ploppes ut barn rundt meg som aldri før, så jeg satser på at det klaffer om ikke lenge :))

 

Masse lykke til i tida framover, gleder meg til å se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :)

Så spennende, da er det bare å krysse fingrene for deg! :) det er en spennende tid, men guuuud så utålmodig man blir ;)

 

Her går det i el-testing, håper at det blir positivt til helga, da har jeg sånn nogen lunde kontroll på syklusen.

Jeg tenker på det heeele tida, og det ploppes ut barn rundt meg som aldri før, så jeg satser på at det klaffer om ikke lenge :))

 

Masse lykke til i tida framover, gleder meg til å se hvordan det går :)

Takk for det :-) ja her kjøpt in EL-teste så krysser fingrene for at det funker ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!:)

Så spennende, da er det bare å krysse fingrene for deg!:) det er en spennende tid, men guuuud så utålmodig man blir ;)

 

Her går det i el-testing, håper at det blir positivt til helga, da har jeg sånn nogen lunde kontroll på syklusen.

Jeg tenker på det heeele tida, og det ploppes ut barn rundt meg som aldri før, så jeg satser på at det klaffer om ikke lenge :))

 

Masse lykke til i tida framover, gleder meg til å se hvordan det går :)

Kjenner meg så igjen i det du skriver, Ella13! Utålmodig - og på konstant symptomjakt! He, he. Kommer til å føles som en evighet frem til vi sitter med positive tester :-) Endret av Hjartevenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt ekstremt ;) tiden går så sakte.. Og jeg har allerede begynt å bli nervøs for at noe er galt.. :/ Det er jo bare tull.. Men blir liksom så redd for det.

 

Vi får håpe på det beste :) når har du ikm Hjartevenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter på at jeg hadde EL mellom den 13 og 15 jeg.. og så får vi se hvordan det går ;)

Har sluttet å teste fra i dag, er veldig sikker på at det er over for denne gang.

... men ja, da er det vel bare å vente anntar jeg... :P så utolmodig da. haha

 

Også veldig irriterende at jeg skal være litt forstoppet akkuratt nå.. du vet den følelsen man får i tarmene da, litt ubehag når man går osv.. lett å lure på om det kommer av noe annet akkuratt nå merker jeg. :rolleyes:

 

Flere som får en ventetid fremover her, så er veldig spent på alle sine vegne! ^^

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM er ikke før 28., så det er jo en liten evighet til. Føler meg helt tullete :-) Hva med deg?

 

FruFrøken - Akkurat slik har jeg det og! Blir gal :-)

 

Er så deilig å kunne prate med andre om det. Er jo ikke andre enn mannen jeg prater med det om til vanlig :-) Og svigersøsteren som så boksen med folsyre.. He, he..

Endret av Hjartevenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har man nu fått ordna sæ time til osteopatn, men det blir ikke før 31.10.. så får se hvordan der blir framover, kan hende jeg har fått TR til da men :)

 

Håper det klaffer for dere og at dere ikke blir plaga med TR som ikke dukker opp og ikke positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertevenn- jeg har husket å gjemme boksen heldigvis... så har mannen og bestevenninna da, men kan jo ikke skravle dem høl i hue om dette liksom.. og du skulle sett uttrykket til mannen da jeg nevnte EL-slim haha :P Tror min IKM er 27 - 30.. i hvertfall en evighet ja.

 

Hvor mange dager har det gått over IKM nå Mon23?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertevenn- jeg har husket å gjemme boksen heldigvis... så har mannen og bestevenninna da, men kan jo ikke skravle dem høl i hue om dette liksom.. og du skulle sett uttrykket til mannen da jeg nevnte EL-slim haha :P Tror min IKM er 27 - 30.. i hvertfall en evighet ja.

 

Hvor mange dager har det gått over IKM nå Mon23?

He, he. Synes jeg ser han prøve å forstå hva du snakker om :-D Morsomt!

Ja, den har fått seg ett nytt sted å stå nå - som og tåler "overraskelsesbesøk" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm rundt 2.12. Så det er lenge til.. Men gleder meg til el er over så jeg kan begynne å jakte på symptomer ;)

 

FruFrøken jeg skjønner veldig godt hva du mener, det er så lett å tro det er mye annet ja!:) og kanskje er det det!!:)

 

Nå har jeg googlet progesteron-krem.. Haha.. Noen som har prøvd/hørt om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm rundt 2.12. Så det er lenge til.. Men gleder meg til el er over så jeg kan begynne å jakte på symptomer ;)

 

FruFrøken jeg skjønner veldig godt hva du mener, det er så lett å tro det er mye annet ja!:) og kanskje er det det!!:)

 

Nå har jeg googlet progesteron-krem.. Haha.. Noen som har prøvd/hørt om?

Ups, mente 2.11. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) jeg er på dag nr tre med EL-tester og er sååå spent på prøving :-) jeg er 30 og har barn fra før, (men h*n var litt mer uuuups! Så det er første gang jeg går inn for å prøve). Kjæresten er 40 og barnløs... så dette blir en spennende høst/vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 24. Og prøver å bli gravid for første gang :D Jeg er på PP5 nå... Ganske frustrerende :wacko: går mnd etter mnd og bare håper på at mensen uteblir! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertevenn- jeg har husket å gjemme boksen heldigvis... så har mannen og bestevenninna da, men kan jo ikke skravle dem høl i hue om dette liksom.. og du skulle sett uttrykket til mannen da jeg nevnte EL-slim haha :P Tror min IKM er 27 - 30.. i hvertfall en evighet ja.

 

Hvor mange dager har det gått over IKM nå Mon23?

 

Jeg er på 5 dagen nu.. så igår skulle jeg vært ferdig med TR..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 24. Og prøver å bli gravid for første gang :D Jeg er på PP5 nå... Ganske frustrerende :wacko: går mnd etter mnd og bare håper på at mensen uteblir! 

Hei jeg er 23 og prøver også å bli gravid for første gang :) Jeg er selv på PP5 og går å venter på at jeg skal bli gravid. Er så frustrende når det tar sånn tid :/ Nå har mensen uteblitt, men nå lurer jeg på om det kan være noe annet, siden jeg bare får negative tester :( gikk du på p piller før du begynte å prøve? isåfall, kom du fort i syklus igjen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gikk på pilla, men bare i 3 mnd... Tok en mnd før jeg kom tilbake i syklus igjen, og nå kommer TR hver 28 dag...

 

Safira07 - krysser fingrene for at du har en liten på vei nå da!!

Jeg har IKM den 26.10 så kan bare håpe!

Endret av Moli24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du kom rett i syklus igjen da :) Så nå må det klaffe snart :P

 

Ja håper det er en liten en på vei, men har gått 60! dager siden forrige TR og 2 negative tester, så nå begynner jeg å miste håpet:/ men skal til legen i morra da, så krysser fingrene likevel :P

 

Håper det klaffer denne måneden for deg Moli24:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du kom rett i syklus igjen da :) Så nå må det klaffe snart :P

 

Ja håper det er en liten en på vei, men har gått 60! dager siden forrige TR og 2 negative tester, så nå begynner jeg å miste håpet:/ men skal til legen i morra da, så krysser fingrene likevel :P

 

Håper det klaffer denne måneden for deg Moli24:D

Ja, håper virkelig det!

Og for deg så kan det jo hende du er på vei likevel, men bare at testene er falsk-negativ;)

Endret av Moli24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjertevenn- jeg har husket å gjemme boksen heldigvis... så har mannen og bestevenninna da, men kan jo ikke skravle dem høl i hue om dette liksom.. og du skulle sett uttrykket til mannen da jeg nevnte EL-slim haha :P Tror min IKM er 27 - 30.. i hvertfall en evighet ja.

 

Hvor mange dager har det gått over IKM nå Mon23?

 

Jeg er på 5 dagen nu.. så igår skulle jeg vært ferdig med TR..

 

 

Men da har du ikke gått så langt over enda, kan hende det bare tar litt tid før du får positiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hjertevenn- jeg har husket å gjemme boksen heldigvis... så har mannen og bestevenninna da, men kan jo ikke skravle dem høl i hue om dette liksom.. og du skulle sett uttrykket til mannen da jeg nevnte EL-slim haha :P Tror min IKM er 27 - 30.. i hvertfall en evighet ja.

 

Hvor mange dager har det gått over IKM nå Mon23?

 

Jeg er på 5 dagen nu.. så igår skulle jeg vært ferdig med TR..

 

 

Men da har du ikke gått så langt over enda, kan hende det bare tar litt tid før du får positiv. :)

 

Ja, jeg venter i spenning og har nå blitt flinkere til å tenke på andre ting :) Så tankene er ikke hele tiden på prøving og slikt :D Tenkte at hvis ikke TR eller positiv test er kommet til 31.10, så skal jeg ta osteopattimen :) også får vi se hva som skjer etter det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler av en eller annen gunn at jeg skal merke et eller annet om det har gått... :rolleyes:
så siden jeg ikke merker noe så har det sikkert ikke gått... snakk om å gi opp tidlig a haha :P

Gjør jo meg selv gal sån <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, enig.. Og det morsomste som finnes er å lese side etter side med tidlige symptomer ;) haha...

 

Jeg har fortsatt ikke fått positiv el test.. Trodde den ble positiv noen dager før el jeg.. Har jeg misforstått? Hvor mange dager bruker den å være positiv hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte nok ikke å treffe på EL med test, man bør teste kveld, gjerne morgen og kveld, jeg testet bare morgen. .. :P

Men helt sikker på at jeg hadde EL, skjekket kroppen i tilegg.

 

Nå har jeg faktisk fått mer ømme nippler, vet ikke om det betyr at det har skjedd noe, eller om det bare er vanlige hormoner. :)

Kjenner jo ikke kroppen min etter årevis med hormonell prevansjon. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre dager til IKM... Håper inderlig at TR ikke kommer!! Vanligvis pleier jeg å kjenne flere dager i forveien at TR kommer, men har ikke kjent noe enda... Tvi, tvi! Har en venninne jeg snakker med, og hun sier at jeg bare skal ta det med ro og ikke stresse... Hun har ikke vært oppi det før, skjønner ikke følelsen når IKM nærmer seg, og du bare håper at det skal gå denne gangen, eller sorgen du føler når du oppdager at TR er kommet...

Hehe, måtte bare lette litt på trykket:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...