Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heihei, eg og samboer er 23 begge to og leiger leilighet. vi har leilighet på ca. 70m2 :) begge to er i full arbeid, samboeren min har vore i full arbeid i snart 1 år medan eg har jobber i 3 år :) han har hatt fast før men måtte slutte pga økonomi i bedriften han jobbet i. men dei hjalp han med å finne ny jobb til han :) Eg har hat 1 år fri fra arbeid men begynte å jobe i mai :) Har gått folkehøgskole på heste linje og deltid kunst linje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 28 begge to og prøver på første.. Nettopp satt igang prøvingen så venter egentlig på første vanlige TR etter pilla, så vet ikke om det blir skikkelig pp1 egentlig... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Har hørt at det er mange som blir gravide rett etter pilleslutt. Jeg slutta med pilla i mai for sikkerhets skyld og fordi gubben ville det (han hadde vel lest et eller annet og jeg syntes det var søtt, tihi). Lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt det jeg også, samtidig har jeg også hørt at det kan ta noen mnd før syklus er stabil igjen også... Så her tar vi det egentlig litt som det kommer og stresser ikke noe voldsomt, selv om vi selvfølgelig håper det går ganske raskt... Ser du har giftet deg nylig Ulvinne83; Gratulerer masse!  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 34 og 38 og prøver på 1. - tr nå då begyner pp3

Skal vi konkludere trøndermammasnset at uvi rundt EL denne måneden ikke var så heldig? Hehe

Tror at vi nok må gjøre det altså:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Pæreblomst! Jeg har hatt 4 sykluser etter pilleslutt. Den første var på 30 d og de 3 siste har vært på 29 d, så håper den fortsetter å holde seg stabil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å slippe tanken på at denne tr kan være festeblødning... Er det bare jeg som er helt korka? IKM er jo 19.9., men tr kom 12.9., altså ei uke for tidlig. Men tok jo ut p-staven i juni, så tenker jo at det sikkert er sykluskluss. Men så er det så utrolig lite blod (sorry detaljene), kunne sikkert klart meg med bare ett vanlig bind helt siden torsdag. Er det flere som har opplevd dette? Jeg har aldri hatt det, har som regel lite første dagen, så mye andre og tredje før det avtar igjen. Så, jeg skjønner ikke noenting, syns også at konsistensen er annerledes. Men, til syvende og sist er det nok bare jeg som griper etter halmstrå. Men har lyst til å sjekke likevel, men vet jo på en måte at den blir hvit, og at jeg blir lei meg, men da slipper jeg i alle fall å tenke på det. Gurimalla, så vanskelig dette skal være til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, nå skrev jeg et langt innlegg også kødda nettet det til >(

 

Men jeg synes du ikke er rar og at du burde ta en test den 19. så du ikke går og tenker for lenge på dette ;)

 

Lykke til! Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å slippe tanken på at denne tr kan være festeblødning... Er det bare jeg som er helt korka? IKM er jo 19.9., men tr kom 12.9., altså ei uke for tidlig. Men tok jo ut p-staven i juni, så tenker jo at det sikkert er sykluskluss. Men så er det så utrolig lite blod (sorry detaljene), kunne sikkert klart meg med bare ett vanlig bind helt siden torsdag. Er det flere som har opplevd dette? Jeg har aldri hatt det, har som regel lite første dagen, så mye andre og tredje før det avtar igjen. Så, jeg skjønner ikke noenting, syns også at konsistensen er annerledes. Men, til syvende og sist er det nok bare jeg som griper etter halmstrå. Men har lyst til å sjekke likevel, men vet jo på en måte at den blir hvit, og at jeg blir lei meg, men da slipper jeg i alle fall å tenke på det. Gurimalla, så vanskelig dette skal være til tider.

Det er jo du som kjenner akkurat den biten av deg selv best ;) så synes ikke det er rart du reagerer jeg og lurt du tar en test for finnes ikke værre en å gå rundt å lure! Ikke mange dagene igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var el rundt hjørne, tok en test i dag for morro på el og den hadde 2 streker men den ene var svak og den andre sterk. Håper hcg og el kommer denne mnd siden den ikke kom sist mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her jeg også Jeg og kjæresten prøver på vår første. Jeg er 23, og kjæresten 27. Sluttet nettopp på pilla etter nesten 6år, men håper spiren vil sette seg med en gang. Om alt er som det skal er el rett rundt hjørnet. Men vi slurver ikke, og hopper til køys annenhver dag for å være sikre likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermamma: Har du testet eller fått noen avklaring?

 

Jeg tror jeg hadde EL den 18., så nå er det bare å telle ned til IKM. Prøver å ikke tenke så mye på det. Ble mye reising rett etter så kan nok ha blitt for mye stress og utmattelse til at spiren vil sitte denne mnd. Men vi har iallfall prøvd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvinne: nei, jeg droppa det, klarte å bestemme meg for at jeg bare var tullerusk:p Nå har jeg begynt å el-teste (begynte i går), og det var svan strek, så nå er det bare å vente på at den blir sterk og se om det er en sammenheng med temperatur (begynte med det denne syklusen for å prøve å finne el) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermamma: Så spennende! Jeg har tenkt å kanskje tempe litt neste mnd (mest for moro skyld) for å se om jeg ser noen sammenheng. Hvis jeg ikke sitter med positiv test neste uke vel og merke 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...