Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Hadde positv eltest på torsdag jeg også. Så da er vi helt likt i løypa :D Hehe driver og kjenner etter allerede to dager dpo. Haha, selvom det er umulig å kjenne noe nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det to dager siden jeg fikk positiv el-test, og i natt begynte jeg å kjenne skikkelige mensmurringer. Har kjent litt på det idag også. Er dette et bra tegn, eller?  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta en testedate rundt den 5.des da:)

Kjente på ømme bryster i går, men har hatt det de to siste gangene mellom el og ikt, så er vel ikke noe nytt nå heller :/ Men krysser fingra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge de foregående syklusene mine skal jeg ha IKM 03.desember, men dette er første gang med eltester. Så enten har kort fase fra el til TR, ellers får jeg lenger periode denne måneden til 05. Desember! Så prøver meg nok på en test tidlig i desember for moroskyld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :) 

 

Jeg har brukt babyforum flittig til å lese meg opp om erfaringer og symptomer and what not siden vi begynte å prøve i august, men har aldri vurdert å delta aktivt selv. Nå er vi snart ferdige med fjerde prøveperiode og jeg er like spent nå som de tre andre gangene. De siste dagene før testing blir jeg utålmodig og rastløs, og går å kjenner på kroppen og innbiller meg litt av hvert. Man kan bli smått sprø av sånt, så nå hiver jeg meg på tråden, om jeg får. Hadde vært godt å få dele denne opplevelsen med noen, på godt og vondt :) 

 

Jeg er 28 år gammel, har endelig funnet mannen og kjøpt huset, så nå er det min tur til å prøve å få et lite knøtt. Har ikm på fredag, men utifra eggløsningsslim, så tror jeg at ikm er på onsdag. Hadde ikke tenkt å teste før på torsdag, men blir vel til at jeg tester tidligere. Man bare må vite!

 

 

Gratulerer til dere her inne som har lykkes, og lykke til til oss andre som fortsatt prøver :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker selv at jeg begynner å bli utålmodig for å teste nå. Er mest sannsynlig ikke vits å teste før midten av neste uke, men ettersom jeg skal på julebord på fredag, kommer jeg nok til å ta en test både i morgen og på fredag :P

Litt vanskelig det der med julebordsesongen, når alt er så uvisst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester imorgen jeg (har ikm imorgen eller på fredag), mamma, tre søstre og tanteungen min på 6 mnd kommer på besøk imorgen (gleder meg! Hun er verdens skjønneste unge :)). Blir som regel kjøpt inn vin når vi samles, vil gjerne være føre var, kanskje kjøpe inn alkoholfritt og drikke det i smug. Om jeg er blitt gravid denne gangen så vil jeg holde det hemmelig en stund, til jeg er sikker på at jeg får beholde. 

Har hatt en del mens-symptomer idag da, godtesjuk og grinete, har også vært trøtt, og mye og ofte sulten de siste par dagene. Vi får se, er veldig spent :) 

 

Trinemor89: Så spennende! :) Men husk at om du får negativ test imorgen og på fredag, så kan du fortsatt være gravid. Det kan rett og slett være for tidlig (håper du får positivt svar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK damer.. kan ikke tro at jeg sier dette, men tok en CB digital i stad(gadd ikke vente til i morgen)... dukket opp GRAVID på den lille skjermen.. .. men den er jo så liten den skjermen haha føles ikke helt sant liksom.. kjøper kanskje en med ukesindikator i morgen for morroskyld.

hahaha kan ikke tro det nei... rare greier.. tror ikke mannen klarte å tro det helt heller :bond::bolledeig::huh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er testen tatt, og jeg er faktisk gravid :D Kan nesten ikke tro det. Nå har jeg selvsagt begynt å søke på spontanabort og sjansene på det, gud jeg håper alt går bra og at jeg får beholde!

Nå må jeg pønske ut en måte å lure mamma og tre søstre, har lyst å holde det hemmelig til jul iallfall:) 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gratulerer Fru.Frøken!! Så gøy!  :laugh:

 

Jeg lurer litt her, for jeg har merket litt forandringer i kroppen (troooor jeg  :fnise: )

 

- Jeg barberte leggene for 11 dager siden! Enda ser de ut sånn de bruker etter en dag eller to. Vanligvis er det full skog etter to-tre dager! 

- Skikkelig treg mage!

- Mensmurringer stort sett hver dag! 

- Helt grusomt trøtt

- Over gjennomsnittet tissatrengt

 

Merker jo ikke noe til de "vanlige" symtomene, så jeg lurer, er dette symptomer på noe? Gud, kan ikke den forbanna IKM-en komme snaaaart?!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandy93: Jeg har de siste par dagen begynt å kjenne at jeg er trøtt og slapp, mer enn vanlig, så det kan jo være et tegn. Og de to siste nettene har jeg våknet av at jeg måtte på do og tisse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er testen tatt, og jeg er faktisk gravid :D Kan nesten ikke tro det. Nå har jeg selvsagt begynt å søke på spontanabort og sjansene på det, gud jeg håper alt går bra og at jeg får beholde!

Nå må jeg pønske ut en måte å lure mamma og tre søstre, har lyst å holde det hemmelig til jul iallfall:) 

Noen forslag?

Ta en liten løgn og si du har fått en UVI og må gå på antibiotika? Det syns jo ikke på noe måte utvendig, men er utrooolig ubehagelig (hvis du ikke har prøvd). Klage litt ekstra på at det gjør magen tullete, og kjøpe inn litt biola hvis du vil legge enda mer i det ;) 

Gratulerer med å være gravid hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som er gravide:D håper å følge dere til 1 trimester rett på nyåret. Her kom tr i dag, 1 dag forsinket:( men men blir 3pp på meg da håper jeg:D har bestilt billige el tester i dag:) så håper de er lette å bruke og forstå. Ny ikm på nyttårsaften;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kickstr! Så moro! :) Hvordan gikk det med besøket ditt da? Ingen mistanker? :P

Var negative tester på meg på torsdag og fredag, men prøver igjen på mandag tenker jeg. Krysser fingre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv her! Skummelt og nytt! Hihi.. Håper spiren holder seg der:) I helgen kjøpte vi første bjørnekosedressen str 2-4 mnd. Ble litt mer virkelig da. Håper du får positiv til uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, liker :-D takk for svar! 

 

La inn aksjer i gå kveld så blir det nok en runde i dag også så får vi se hva EL-testen sier i morgen :-) Er så glad for at EL kom så fort etter pilleslutt!! kun 1 mnd å vente, det liker vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...