Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her venter jeg på TR eller positiv. Hadde IKM idag/eller frem til torsdag. Utifra elslim er IKM på torsdag, men aner ikke. Så vi får se :) Bare blendahvite tester frem til nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Jeg kan vel melde meg inn her.

Hadde siste mens 24 sept. Dette har da vært vår første pp. Men ut fra min syklus sist gang (nå har jeg brukt spiral, og tok denne ut i juni, og da fikk jeg cyster på eggstokkene, og måtte ta no tabl, og gå på p-piller i 2 mnd. iste p-pilla tok jeg den 19 sept.)

 

så altså fra 24 sept frem til i dag er det 36 dager. Og testet i dag, og den var negativ. Dette er da billigtester. Jeg tok ikke med morgen urin.

 

Jeg føler jeg har hatt en del symptomer, som halsbrann, kvalme, og ekstremt god luktesans. og treg fordøyelse, med mye luft. og bekken smerter (sist gang startet de i uke 7, og forrige gang der igjen i uke 15)

Men testen var neg, så da er jeg nok ikke gravid, men hvor er det blitt av tanta...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg egentlig bare burde gi opp håpet for denne pp :( , men håpet så veldig at det hadde klaffet siden jeg aldri i mitt liv har hatt lignende TR.

Ja, ja, da er det ikke lenge til det blir full sving i ny periode i hvert fall, ny EL neste uke antar jeg. :)

Følger spent med videre på dere her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Jeg kan vel melde meg inn her.

Hadde siste mens 24 sept. Dette har da vært vår første pp. Men ut fra min syklus sist gang (nå har jeg brukt spiral, og tok denne ut i juni, og da fikk jeg cyster på eggstokkene, og måtte ta no tabl, og gå på p-piller i 2 mnd. iste p-pilla tok jeg den 19 sept.)

 

så altså fra 24 sept frem til i dag er det 36 dager. Og testet i dag, og den var negativ. Dette er da billigtester. Jeg tok ikke med morgen urin.

 

Jeg føler jeg har hatt en del symptomer, som halsbrann, kvalme, og ekstremt god luktesans. og treg fordøyelse, med mye luft. og bekken smerter (sist gang startet de i uke 7, og forrige gang der igjen i uke 15)

Men testen var neg, så da er jeg nok ikke gravid, men hvor er det blitt av tanta...??

 

 

Ja den tanta er ikke bare bare. Håper du får en positiv test snart eller tanta.. Hadde besøk av tanta den 13 til 16 september, etter da har jeg ikke sett henne :( Håper du unngår det og kommer raskt tilbake igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det er greit at den kan komme, for så å gå i gang med neste pp, eller at den ikke dukker opp, og at testen viste feil. For er greit st kroppen er som den skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe positiv EL test i dag heller. Utregnet EL er egentlig i dag, men testen viser ikke positiv. Men nå skal det sies at det er muringer på begge sidene, men mest på høyre side. I går hadde jeg veldig vondt i hodet(pleier ikke å ha det) og var utrolig sliten. Sovnet på sofaen i 2-3 timer og sovnet som normalt igjen på kvelden. Noen som vet hva det kan være? Er det tegn på EL eller er det bra kroppen som spiller meg et stort puss?  :P 

Er i min første pp og utregnet ikm er ikke før 13 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig usikker på om EL har vært. Testet en dag før jeg skulle begynne testingen og da var strekene så og si like sterke, men den teststreken var ørlite svakere så lurer på om jeg kan ha hatt el den dagen eller dagen før? Testene har bare hatt svakere og svakere strek etter det ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Kattpus! :)

Selv har jeg TR på dag 9.. kom i hvertfall litt mer friskt blod i går kveld, så kanskje det er over snart.

Vil veldig gjerne få satt i gang med litt bebilaging igjen her! ;)

.. skal jeg regne pp 2 fra den dagen jeg begynte å småblø, eller fra i går når det kom litt mer blod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig usikker! Jeg har hatt en del symptomer på tr de siste dagene, mureinger, ømme bryster etc. Men også kvalme ( ikke supermye) svimmelhet, hodepine fra helvete, stilling i bryst og annerledes vondt i magen/ ryggen enn jeg er vant med? Hadde sex for 13 dager siden og i går trodde jeg at jeg fikk tr. Men helt annerledes enn vanlig! Type veldig lite og bare av og til? Mens nå har det kommet litt mer men likevel ikke i nærheten av vanlig? Jeg tok en test for to dager siden( på kvelden) og den var negativ.. Hva tror dere? Kan det være et lite mirakel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig usikker! Jeg har hatt en del symptomer på tr de siste dagene, mureinger, ømme bryster etc. Men også kvalme ( ikke supermye) svimmelhet, hodepine fra helvete, stilling i bryst og annerledes vondt i magen/ ryggen enn jeg er vant med? Hadde sex for 13 dager siden og i går trodde jeg at jeg fikk tr. Men helt annerledes enn vanlig! Type veldig lite og bare av og til? Mens nå har det kommet litt mer men likevel ikke i nærheten av vanlig? Jeg tok en test for to dager siden( på kvelden) og den var negativ.. Hva tror dere? Kan det være et lite mirakel?

 

Det kan godt hende det har festet seg et mirakel i magen, kanskje vente to dager før du eventuelt tester igjen, om morgenen? Da ser du også om det kommer noe mer blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii :D Hvordan går det med dere? Er det blitt positiv test på dere?:D
Har ikke vært så aktiv i det siste, siden jeg enda går å venter på TR.. Kjenn at nå begynner jeg å bli skikkelig lei, så har prøvd å unngå å tenke for mye på dette i håp om at det hjelper ;p

Men det er vanskelig, vi har jo jaggu klart å finne ut et guttenavn og jentenavn allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mon23!:) Ja begynner å bli en stund siden nå. Så kjedelig det må være, og frustrerende, forstår deg veldig godt!

 

Her er det ingen positiv test, nå er jeg i pp3. Og har IKM 26 november :) Men jeg er litt usikker på om det går denne gangen, har el på mandag eller tirsdag men får ikke prøvet noe før mandag pga reise!! :( Men må jo håpe da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er virkelig lei.. Håper behandling nr 2 hos osteopat den 19 hjelper :) Bekkenet mitt er vist i lås, så det kunne ha nå å si..

 

 

Ohh, spennende :) Håper virkelig du ikke får EL tidligere!! Og at det blir spire på deg :D 

 

Jeg har kjøpt meg fertilitetsmonitor som skal brukes når TR kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer du var jo hos osteopat ja. Du skal ha ny time 19 november dersom ikke TR kommer? Så rart at bekkenet er i lås, hørtes ikke godt ut i alle fall..

 

Nei satser på at EL i alle fall ikke kommer tidligere, senere hadde vært et pluss :D

 

Du har det ja, hva måtte du betale? Er sikkert kjempe god investering, kunne tenkt meg en sånn selv dersom det ikke går denne perioden. Disse billig strimlene kan være frustrerende..

 

 

Vi snakker om navn, det sykeste er at i går diskuterte vi hvem som kunne vært fadder for ungen, så vi har nok holdt på en stund når en starter å snakke om det!! hahah Flaaut!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ny time den 19 uansett om TR kommer eller ikke.. han fikk ikke rettet opp bekkenet hundre prosent, så trengte ny behandling. Nei, han skjønner ikke at jeg ikke har mer vondt enn det jeg gir uttrykk for ;p bare av og til jeg kjenner litt smerter der ^^

 

Skal krysse fingrene for deg :D og at det klaffer denne perioden !

Jeg bestilte på nettet.. det kom på 1500 kr for monitoren + 20 sånner strimler.. det skal vist funke kjempe bra, sier de som har prøvd det iallefall :) og etter at jeg har lest bruksanvisningen tviler jeg ikke for det :)

 

Hehe, bra vi ikke er de eneste :D Men koffer ikke være tidlig ute? ;p

 

Jeg var i byen sammen med en venninne her om dagen og så en bok som sto "Trym" på og tenkte "hmm, det er egentlig et fint navn".. Nevnte det til samboeren og han "Jøss, hadde ikke trudd du skulle finne et navn som jeg likte med en gang" ;p

Dagen ettepå kom han og sa "Tiril hvis det blir jente" ;p så da har vi navnene klar i allefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor lang syklus har du hatt nå? Eller er det etter du sluttet med prevansjon og du ikke har fått TR tilbake i det hele tatt?

 

Nei det er jo så koslig å snakke om det også:) Forbereder oss så godt som mulig, vi har bestemt oss for at når vi er gravide skal vi låne et par bøker om baby på biblioteket så skal vi bruke en liten stund på senga hver kveld å lese oss opp å snakke om det :D

 

Trym er et veldig fint navn!! Jeg har sansen for de litt utradisjonelle, men ikke de som er helt ukjente. På skolen jeg underviser er det så mange barn som heter det samme, og det er jo kjedelig!! Er fks 3 Leander i klassen, haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok siste pille den 8 september.. Fikk menstrasjon 13 til 16 september.. Og etter det har jeg ikke hadd besøk av TR ;p Så denne syklusen er så langt på 54 ^^

 

Ahh, det hørtes jo faktisk kjempe koselig ut :D Anbefaler boka "svangerskapet uke for uke" :) 
Tror det er viktig og ta med bf i det som skjer, selv om det meste skjer i vår kropp :D

 

Ja, falt virkelig for Trym.. Er også slik at jeg ikke vil ha navn som nesten alle har.. og slik er samboeren også ;p En av grunnene til at han kom på navne Tiril og at det passer egentlig fint til Trym også :) Litt "synd" at Tiril ikke har nå beskrivelse om hva det betyr, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54!!! Ja da er det på tide med TR snart! :)

 

Hvem har skrevet den boken? Har hørt mye bra om Gro Nylander, så tenkte å låne "På vei" og "mamma for første gang".

 

Trym og Tiril passer veldig bra ja!! Tina er også kjempe fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...