Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy  :) 
Ja, det er en stor forandring vi går i møte men den bste forandringen som kommer til å skje vil nå jeg tro :-)

 

Når er IKM for dere neste gang da? Selv er jeg ikke sikker siden jeg faktisk tok min siste rosa pille i dag og venter TR rundt torsdag-fredag, men blir vell rundt uke 45 om jeg ikke tar helt feil? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle hadd IKM idag, men ser ikke nå tegn til at den er her enda :) Men får vente å se hva som skjer, har ikke hadd ordentlig mensen siden jeg sluttet på pillene den 8. hadde 13 til 16 også venter jeg nå på neste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir jo den beste forandringen :)

 

Jeg skal ha IKM neste uke igjen, men da har jeg hoppet over en syklus siden jeg ikke har hatt TR i september måned :S Blir bare kluss dette her:/

 

Håper du er gravid Mon23 :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært fint med en junibaby :) Så får se hva som skjer, har tatt test, men den er nok bare med en strek enda!

 

Huff da, Safira... Du er ikke gravid da?:D

 

Men det er vel slik at man kan ha en tullete syklus etter pille slutt :/ Håper bare ikke min er tullete... Trur da blir en tur til gyn, hvis ikke TR kommer i løpet av uken eller en positiv test.. vil ikke ha tullete syklus ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah det er så irriterende  :P  jeg hadde det slik en gang vi trodde at pilla ikke hadde holdt tett  :P men da satt jeg på skolen i forelesning og hadde den følelsen. Endte med at jeg bare måtte dra hjem  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo på at TR er borte fordi jeg er gravid, men har tatt 2 tester og begge negative:(

 

Jeg sluttet på p pillene for 10 måneder siden og jeg hadde da TR 3 måneder i strekk! før det ble "normalt", men de siste 6 månedene har det vært ganske normalt (litt lengere sykluser).

Syntes bare det er rart at det plutselig skal stoppe opp så lenge etter p pille slutt:/

 

Det er nok lurt å få det sjekket opp hvis det ikke kommer Mon23. Noen får det normalt fort, mens andre tar det litt tid, men man vet aldri om det er kluss i syklusen eller at man kanskje er gravid :P frustrerende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg litt her. Det er fem dager siden IKM var over, og jeg holder på med El-testing. I dag har jeg plutselig kjent svak stikking i magen og oppdaget at jeg har fått klebrig slim med lett farge.

Har ikke hatt positiv EL-test enda, og synes det er rart om jeg begynner å blø igjen nå. :huh:

 

Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som regel fått sånn du beskriver, liten tid før jeg får eggløsning, men da syntes jeg det er rart at det ikke slår ut på EL testen:S

 

Kanskje EL er rett rundt hjørnet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo tenkt at jeg kanskje får en positiv test i morgen eller tirsdag.. rart om det er forvarsel på EL.. men uten utslag på testen. Kan ikke huske å ha sett sånt tegn på EL før.. men nå er det 6 år siden jeg ikke brukte hormonprevansjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe skjønner hva du mener :P Da jeg sluttet på p piller fikk jeg plutselig stikk i magen og liten blødning rundt EL og det hadde jeg aldri før :P

 

Ja det kan jo hende du får utslag på testen på de dagene du sier. må nesten bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo tenkt at jeg kanskje får en positiv test i morgen eller tirsdag.. rart om det er forvarsel på EL.. men uten utslag på testen. Kan ikke huske å ha sett sånt tegn på EL før.. men nå er det 6 år siden jeg ikke brukte hormonprevansjon :P

 

Dette er raaart!! Hadde akkuratt til å fortelle om det samme! Jeg har litt brunaktig utflod, veldig lys brun da. Det er såå merkelig med spotting nå, og blir ikke klokere av google.

 

Fikk negativ EL-test tidligere idag, men jeg tenker jeg tar en til sent i kveld og fortsetter å teste i morgen. Håper viiirkelig ikke det er TR igjen, men kan jo nesten ikke være det, 06.oktober var siste dag med TR, det er jo ikke lenge siden.

 

Hmmmm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, :) hehe skjønner at jeg ikke er alene om dette. Det ser ikke ut til at det blir noe TR i hvertfall, så blir spennende å se hva testen viser i morgen tidlig... men tror vi må ta en runde i senga etterpå ;) sån for kosen så klart :P

 

Vi er sikkert bare fruktbare SnartBabyLykke ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det vist heller ikke nå TR.. har ikke tegn til det en gang.. og magen føles steinhard :/

Blir spennende å hør hva testen din viser i morgen, fru.frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg litt her. Det er fem dager siden IKM var over, og jeg holder på med El-testing. I dag har jeg plutselig kjent svak stikking i magen og oppdaget at jeg har fått klebrig slim med lett farge.

Har ikke hatt positiv EL-test enda, og synes det er rart om jeg begynner å blø igjen nå. :huh:

 

Noen som har opplevd noe lignende?

Du får gjerne symptomer på el før testen slår ut positivt, el-slim er vanlig. Dersom du blør litt rundt el er det gjerne et tegn på at du er ekstra fruktbar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå lurer jeg litt her. Det er fem dager siden IKM var over, og jeg holder på med El-testing. I dag har jeg plutselig kjent svak stikking i magen og oppdaget at jeg har fått klebrig slim med lett farge.

Har ikke hatt positiv EL-test enda, og synes det er rart om jeg begynner å blø igjen nå. :huh:

 

Noen som har opplevd noe lignende?

Du får gjerne symptomer på el før testen slår ut positivt, el-slim er vanlig. Dersom du blør litt rundt el er det gjerne et tegn på at du er ekstra fruktbar :)

 

 

Oi, oi :D Ekstra fruktbar høres bra ut!

Nå blir det spennende merker jeg.. nå kan det kanskje bli baby. ^_^ hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for dere ;-) går bare å venter på at TR skal bli ferdig, så vi kan prøve litt igjen :D

Vil-bli-mamma; jeg bor i en nabokommune og jobber i Ås :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg bare å lurer på når min TR skal komme.. her har jeg nesten ikke sovet i natt pga nesten som voksekrampe i føttern og innmari uggen.. føles som jeg skal kaste opp når som helst :/ føler meg som en sombi på jobb nå ^^ hehe

Men ingen tegn til verken TR eller positiv test :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for dere ;-) går bare å venter på at TR skal bli ferdig, så vi kan prøve litt igjen :D

Vil-bli-mamma; jeg bor i en nabokommune og jobber i Ås :-)

Vi bor for øyeblikket på vinterbro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...