Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

syns ikke det er rart i det hele tatt:)

 

jeg og samboern min har vært sammen i 4 1/2 år, og er også klare for å utvide familien litt:) og vi er ikke gift heller.. :)

 

krysser fingrene for alle sammen her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart nei! Selvom jeg føler det litt rart å være i prøvefasen selv, men har følt meg klar i mange år :D Vært sammen med min i 4 1/2 år her også! Synes det er litt synd at ingen av vennene mine er i samme fase, og de fleste mener de skal prioritere jobb først. Og barn om 5-6 år når de nærmer seg 30. Det blir for lenge å vente for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oida.. det hadde blitt for lenge for meg også.. og jeg er ikke en sånn type som bryr meg om å bygge høyest status på karriere heller.. bare jeg har en jobb som jeg trives i og faste lønninger så er jeg mer enn glad nok:)

jeg har heldigvis noen venninner som har barn/ eller er gravid. du blir nok kjent med andre når du kommer i en barsel gruppe:) kanskje det er noen bekjente du ikke viste var gravid selv som du kanskje klikker godt med??

 

jeg er veldig glad i barn og alltid ønsket å være en ung mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg finner fine barselgrupper når den tid forhåpentligvis kommer:D Har selv heller aldri hatt et ønske om karriere, selvom jeg har klart meg bra på skolen. Jobb jeg liker, mye familietid, faste rutiner og ferie med barn og mann er heller noe jeg setter pris på :D hvor i landet er dere fra egentlig? Jeg er fra Oslo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine gode venner har barn heller, men det gjør ingenting tenker jeg, på en måte kan jo de uten barn bli et avbrekk når en vil snakke om helt andre ting. Selv om en sikkert ønsker å prate om barnet sitt hele tiden, hehe.

 

Noen av dere som tenker litt på barnehagefristen, dersom det ikke sitter noen spire i løpet av november er jo den fristen forbi :( Synes det har litt å si faktisk, men å få en baby er vell enda viktigere enn å nå fristen.

Jeg er fra Bergen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som prøver å bli gravid nå også, og hun har to fra før. så har henne jeg kan støtte meg til :)
 

Syns det er vanskelig å bli gravid etter frister, man må nesten ta det som det kommer :) Så for heller frist være frist ;D Dum å måte avslutte prøvingen etter november og prøve igjen senere :/

 

Jeg er fra Bodø faktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt store planer ang. utdannelse, familie derimot  ;) 

drømte hele barndommen om å finne mannen i mitt liv haha også skulle jeg ha 4 barn :lol:

Grunnen til at vi prøver nå er at vi har kommet til et punkt der vi har det veldig bra sammen, tror vi er klare for å ta imot en baby,....og at jeg ble så babysyk at jeg ikke ville vente flere år. :P

 

Jeg bor en time utafor Oslo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål har de to siste dagene hadd noe som ligner på EL slim.. laaaangt tykt eggehvit slim, er glatt og seigt... Men har ikke EL når jeg tester meg.. noen som har vært borti noe slikt?

Skal ha IKM i helgen nå.. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her venter jeg TR i morgen. Jeg tror egentlig mannen og jeg bommet på EL i september pga reise, men det kaaaan jo hende vi har flaks. Får jeg ikke mensen innen helga får jeg nok teste meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må nesten vente å se :) er kun på kveldene at jeg har denne utfloden. Sitter fast på papire og er mellom 10-15 hm iallfall ;p (sorry, detaljene) ;) og om morgenene er jeg ikke i nå god form :/ føler meg skikkelig uggen og svimmel.. kan hende det er kroppen som prøver å komme på rett kjør etter pille slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt test, men den er nok negativ enda i allefall ;p kan hen det tar lang tid før det gir utslag på meg... Men er enda noen dager til menstruasjon så... Vente vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på fristen, vi har jo mulighet til å spørre foreldrene til min samboer om å passe den lille om vi ikke skulle få noe barnehage plass, da den ene jobber på hjemmekontor og den andre er ufør:) jeg bor ca 1 time fra Oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal vente til søndag også se hva som skjer :) Kommer den ikke da + tegn til at den kommer, så skal jeg nok ta en test :D

Men skal innrømme at jeg tror nok ikke dette er syklusen hvor det klaffet for meg :) Men jeg blir i allefall å komme sterkere tilbake neste syklus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der var alle symptomene jeg har hadd borte. Eneste som er igjen er den oppblåste magen, men ikke den er like ille lengre heller ;o så nå er jeg spent på hva helga bringer :)

Hvordan går det med dere?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig med disse symptomene altså, spennende å høre til helga!

 

Her er TR over og jeg har allerede begynt å teste etter EL hehe :P ...

              ..pluss det andre da.. som det forhåpentligvis skal bli barn av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...