Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Jeg vet faktisk ikke ;p 

Nå føler jeg meg ikke noe i form etter jeg sto opp.. Uggen i magen, hodepine, magen ser ut som en ballong :/ For alt jeg vet så kan det være magen som sier i fra om at TR kommer eller så er det en liten spire ;p Har ikke prøvd å bli gravid tidligere, så vet liksom ikke på en måte hva jeg ser etter :)
Men har ikke gått på p-piller så lenge, startet med de i januar og sluttet i september. Da har jeg hadd pause fra p-pillene i et år. Så vil tro TR skal komme sånn høvelig normalt, hvis det er den som kommer :)

 

Enn du da? :D Selv om det er lenge til du kan teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan jo være begge deler, jeg følte meg veldig gravid for en ukes tid siden, men det var TR symptomer. En kan bli litt blind på skillet mellom disse. Har en følelse av at dersom det er graviditetssymptomer så vet man det 100%. Jeg var bare litt usikker forrige syklus.

 

Nå er jeg nettopp ferdig med TR, så jeg har ingen symptomer nå. Nå går tiden treigt fram til EL, så jeg må bare finne på noe annet å styre på med. Blant annet har vi funnet ut hvordan vi vil pusse opp barnerommet (skal ikke ha rosa og blå farger) og hvilket utstyr vi ønsker. Dette skal vi selfølgelig ikke kjøpe nå, men er jo greit å vite noe en stund før. Enn med dere, har dere begynt å tenkt på hva dere trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden frem til el går sakte... Jeg vet ikke når el er engang, er en gang mellom 10 og 19 (el 14 eller 18 ca), eller hvertfall de dagene vi har planer om å være mest aktive:-) Spennende med barneromsplaner, kunne ønske jeg hadde et rom å dekorere:-) Får vente 2 år med det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror man fort kan bli litt usikker. Har aldri hadd det slikt før, men så vil man jo bli gravid og da leter man etter symptomer ;) får bare vente å se iløpet av uka ;)vi har blitt enig om at vi skal ha kombi vogn, siden vi ikke vil kjøpe ny vogn så ofte. og at senga skal brukes i flere år. Har jo en del ting fra da jeg og min bror var liten, så noe slipper vi å kjøpe :)

Ellers har vi ikke planlagt så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å kjøpt inn folat og tatt 1.pille :) da blir det noen måneder med de. Kjøpte også multivitamin kapsler, de var på halv pris i tillegg:) Så nå må det jo være nok kosttilskudd her...

 

6 dager til mine fertile dager starter, wee det skal gå fort!:)

 

Ja vi tenker (eller jeg) kombi vogn, det er jo unødvendig å måtte kjøpe flere vogner. Det skal bli såå gøy å handle inn ting til en liten baby!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Har tatt folat og multivitaminer siden 16 september, merker faktisk at vitaminene hjelper på energien og slikt :D Men enig med deg om at da må det vel være nok kosttilskudd..

 

Spennende :) ca 5-6 dager til jeg enten har fått TR eller kanskje positiv test :D Utrolig hvor spennende denne tiden er!

Ja, vognene er ikke akkurat billige heller, så da kan man likegodt kjøpe ei som man kan ha lenge :D
Har heldigvis et søskenbarn som venter smått i januar, så får handlet litt der :D Men det skal bli artig og handle til sitt eget, hvor man kan bestemme selv og ikke tenke tror du de liker denne eller denne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så spennende! Jeg kommer til å være testoman 5-6 dager før IKM. Men er jo like greit å vente om man klarer :P Vet bare ikke om jeg klarer det med 15 tester i skuffen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for å si det slik jeg jobber velllllldig med å ikke ta test ;p for tiden er det samboeren som maser om at jeg må ta test ;p Men har rundt 30 tester så er vel ikke akkurat redd for å bli fri ;D

Velkommen skal du være, Fru.Frøken.:D
Har du prøvd lenge eller nettopp startet?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for å si det slik jeg jobber velllllldig med å ikke ta test ;p for tiden er det samboeren som maser om at jeg må ta test ;p Men har rundt 30 tester så er vel ikke akkurat redd for å bli fri ;D

 

Velkommen skal du være, Fru.Frøken. :D

Har du prøvd lenge eller nettopp startet? :D

 

Jeg er i min 1.PP, akkuratt nå venter jeg på at TR skal bli ferdig.. og skal begynne og teste for EL fra den 11, siden jeg ikke er helt sikker på syklusen min enda. Sluttet på p-ring den 1. oktober. :)

 

Så spennende med symptomer, kanskje du allerede er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) Kan være lurt å være tidlig ute med testing av EL ja. Vanskelig å vite når man har det uten å teste følte jeg.. Så finnes ikke sikker på om vi traff denne perioden ;p

 

Ja, jeg tror det mer er kroppen min som leker med meg :) Men hadde vært utrolig fint om jeg var gravid.

Men er værst om morgenen og kvelden. Nå merker jeg ingenting bortsett fra ballongmagen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) jeg er 26 og prøver for første gang :-) har et bonusbarn på 7 år, men h*n fikk jeg jo ferdig som 3åring :P

Venter ikm på fredag, krysser fingrene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg? mulig jeg er litt vel overfølsom da ;) mensaktige smerter en uke nå, ømme bryster, plutselige stikkinger... Redd jeg bare innbiller meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klør i fingrene etter å teste, men skal holde meg til fredag å se om mensen kommer eller ei... Lett å innbille seg ting tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 23 år gammel, og prøver for første gang:) har prøvd nå i 3 mnd. :)

hvis det ikke klaffer denne mnd skal jeg begynne med el tester. har bare brukt kalender app, og prøvd å kjenne etter symptomer på el. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen lillefrøken09 :D Har du regelmessig syklus? Jeg pleier å ha 28 dager, men sluttet på P piller i juli så har kun hatt to sykluser foreløpig. En på 28, og en på 32. Så burde muligens testet el, men velger å prøve uten denne måneden. Tross alt første pp her :-) satser på 28 dagers syklus, og hyppig sex :D

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :) Flere some er 23 år og prøver skjønner jeg, da føler jeg meg ikke så alene. ;)

Jeg skjenner noen som fikk barn tidligere, men ikke planlagt.. fått for meg at jeg kanskje er litt ung som faktisk vil ha unge MED VILJE, men sikker bare fordi jeg ikke har venner som er der helt enda...

pluss at jeg altid har vært yngst og liten.. føler meg kanskje litt liten fortsatt. ^_^

 

Nå har vi vært sammen i snart 7 år, gift i snart 5.. så litt rart om folk blir sjokka haha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen lillefrøken90:) Artig at vi er så mange på 23 som prøver ;p

Hvis det ikke klaffer denne gangen, så blir det en-tester framover for min del også:)

Hehe, jeg syns ikke det er rart siden dere har vært sammen så lenge og til og med gift. Men man er jo forskjellige.

Blir koselig å holde kontakten med dere videre framover. Kanskje vi sitter der sammen med en liten spire også til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...