Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Har du fått TR, Babylykke-snart?:)

 

Her skal jeg ha den i morgen, så spent på hva som skjer.. har tegn om at den er rett rundt hjørne, så får vi se hva som skjer :)

 

 

Håper det blir en spire på dere, Fru.Frøken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er også 23 år og prøver å bli gravid. Jeg håper det går bra at jeg henger meg med her :)

Jeg er helt ny på dette forumet så er ikke helt sikker på hverdan dette funker, men jeg prøver :P

 

Jeg slutta på p piller i desember 2012, men det har blitt litt kluss i syklusen etter det:/ Har blitt uregelmessig så er usikker på eggløsning:/ Flere som har hatt problemer etter p pille slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være :) bare koselig med nye inne her!

 

Jeg sluttet med p-piller 8 sept 13, så venter TR i morgen.. så vet ikke helt om syklusen min er tullete enda. Men har bare gått på piller i 9 mnd så håper ikke den er helt tullete.

 

Har du prøvd å test etter EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Håper det blir en spire for deg :D Det høres ut som du har hatt en del symptomer så :)

Det er ikke sikkert det blir så mye kluss hvis du bare har gått på dem i 9 måneder, men alle er jo forskjellig.

 

Jeg hadde helt regelmessig da jeg gikk på p pillene, også ble syklusene litt lenger da jeg sluttet. (35-37) men denne gangen er det 53 dager siden TR var, så jeg har et lite håp om at det kanskje sitter en spire der nå *håpe* :P

 

Jeg tok en test for en uke siden, men den var negativ så håpet er kanskje ute, men tante rød har heller ikke kommet:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Safira:D Så kjedelig med kluss i syklusene! Håper enten TR eller spire dukker opp snart:-) Hvilke P piller gikk du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Fillibobba :) Er lettere å ha noen å snakke med siden det er folk i samme situasjon og i samme alder tydligvis:P

 

Ja er kjedelig med kluss i systemet, men håpet det var sånn noge lunde i orden nå også bare stoppet det, så håper det er av den riktige grunnen :P

 

Jeg har gått på Mercilon 28, og har gått på de i 7 år før jeg sluttet. Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, får håpe det er av gode grunner:)) Bare rart du testet negativt så sent :( Jeg gikk på Yasmin frem til juli, så har hatt to sykluser (+den vanlige man får når man slutter/har friuke) Den første syklusen var på 28, og den andre på 32 dager. Håper denne syklusen er på 28, isåfall er el på mandag :D Har en del smerter i ryggen nå, så kanskje er deg tegn på at el er på vei :P Vi får se :D

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er rart det det ble negativt så sent, så kan hende jeg ikke får TR pga jeg stresser over at jeg ikke får det :P

Det virker jo som du begynte rett i syklus med en gang etter pilleslutt så krysser fingrene for at det klaffer fort for deg :D må nesten bare vente å se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fin den linken der :) Fikk svar på en del, selv om jeg måtte lese den en del ganger for å få det til å stemme:P hehe.

 

Jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde eggløsning heller så jeg har fått meg eggløsningstester, men da må jo mensen komme først:/ Har du tatt sånne tester før? Det er jo ikke alltid man har eggløsning hver måned:S

 

Jeg er helt fersk på det greiene her så du får unnskylde om jeg skriver helt feil info :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er i første pp selv, så ganske ny selv :P Bruker Google til mye jeg lurer på :D Har ikke brukt sånne tester før, tenkte prøve meg på det neste mnd om det ikke klaffer denne måneden. *Håper jeg slipper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja google er fint å ha det :P selv har jeg søkt litt på kvinneguiden og lommelegen :P Er lissom alltid noe man lurer på. Tror jeg også har enkelte symptomer, men er redd for at det er bare kroppen som lurer meg:/

 

Ja håper du slipper og det klaffer denne måneden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er virkelig godt og ha :) ellers hadde jeg nok sittet igjen med mange spørsmål.

Her er IKM dagen kommet, uten TR og uten positiv test. Så får vente å se, er ikke 100% sikker på når eggløsningen var heller..

Får jeg ikke TR iløpet av uken får jeg ta en tur til gyn eller lege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dukker nok opp Mon23, med mindre du er graviid da:))) spennende å se hva som skjer ved IKM. Jeg anbefaler EL-tester til neste pp for deg, jeg er kjempe fornøyd med de så langt, venter bare på en positiv test så blir det action:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den gjør nok det. Har en følelse av at den er på tur :) har EL tester liggende klar :)

Ja da er bare å legge inn mye action :)

Har ikke prøvd EL tester så er litt spent på de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine EL-tester har vært helt klart negative til nå, veldig deilig å ikke måtte tyde noe, men kan jo være det snur seg, dersom beregningene mine er riktig skal jeg ha positiv test i morgen eller tirsdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du er gravid Mon23, og at testen bare ikke har slått ut enda :)

 

Jeg bestilte en time hos gynekologen, så jeg kan finne ut om det er noe feil, siden TR bare har stoppet helt opp :S Eneste som er dumt er at jeg ikke får time før om en måned:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( TR i natt... Jaja, neste gang da ;) rart man kan innbille seg så mange symptomer gitt!

 

Det var synd!! Men velkommen til neste prøveperiode, krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja før dere har hadd normal menstruasjon etter at dere sluttet på p-piller?:) har bare gått på mine i 9 mnd så håper jeg skal gå sånn høvelig inn i normal syklus. Men sist jeg hadde pause så tok det 4.mnd før jeg fikk mensen. Men da hadde jeg gått på pillene i mange år!

 

Det var synd, babylykke-snart! :( hadde krysset fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei   :D 
Presentere meg jeg siden jeg snikleser på forumet her :P 

Jeg er 21 år, student, bosatt i Ås kommune(for øyeblikket). Samboeren min er 25år, mekaniker og vi har nå bestemt oss for å droppe p-pillen og prøve på et lite 2014 mirakel <3  :wub:

 

Jeg har selv vært klar for å prøve i en del mnd nå men, min kjære trengte litt tid for å komme over det at det er en STOR forandring. Noe som er veldig forstålig! 

Så nå skal vi snart i gang med 1pp og det blir veldig spennende! Sjangsen for at det klaffer 1 mnd er kanskje ikke så stor men, håpet er oppe!  :rolleyes:   :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Velkommen :D
Spennende at det er flere der ute som prøver :)

 

Tja, det kan godt hende at man klaffer på første forsøk ;) Hadde vært artig det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært helt fantastisk :-) en sommerbaby da i så til felet :-) kanskje termin på samboeren eller mamma sin bursdag, det kunne blitt veldig spesiellt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vil-bli-mamma:)

 

Ser meg selv i samme situasjon som  deg. Jeg var klar lenge før samboeren min, for han trengte mer tid til å vende seg til hva som kom til å bli en stor forandring:P

 

krysser fingrene for at det går på første forsøk for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...