Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke langt unna positiv el-test nå, kjempe stor forskjell fra de andre dagene, tenker kanskje å ta en til i kveld slik at jeg ikke går glipp av noe:) Er jo i morgen jeg forventer positiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) ny her:) e 24 år og har no slutta på pillo! Noken som er kjent med microgynon og kor lang tid det eventuelt tar før lille spire e på plass?

 

Anonymous poster hash: e3d1c...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har selv gått på microgynon før, men gikk på p-ring nå sist, de inneholder de same hormonene. Tror ikke det skal ta lang tid før du er fruktbar igjen, begyn å følg med på syklusen din så er det lettere. Vet om to stk. som begge brukte 3 mnd. på å bli gravide etter pilleslut, med microgynon.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tre dager siden TR skulle vært her, men ingen tegn til den enda... Ikke positiv test heller.. Idag er jeg hjemme fra jobb med diare, hodepine og kvalme (kastet opp to ganger) :(

Samboern er så overbevist om at jeg er gravid, men jeg er sikker på at kroppen bare jobber ut pillene og slikt...

 

Håper dere har fått positive EL-tester og at spiren sitter hos dere denne mnd :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg, tror det samme som samboern her Mon23, men vet jo ikke før du får en positiv test. Skal du fikse legetime og ta en test der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper jeg kan få et svar snart :) Samboern har kjøpt en digital test som jeg har fått beskjed om å ta i morgen, så får vi se :)

 

Holder på å bytte lege, siden jeg ikke var fornøyd med den jeg hadde (følte meg ikke godt behandlet).. men får ikke den nye før 1 november ;p så litt usikker på om jeg skal ta en tur til "gamle" legen eller bare bite tennern sammen og vente til 1 nov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flotte damer:-)

 

Jeg er ny her, er straks i gang med pp3. Jeg er så UTÅLMODIG at jeg tror jeg holder på å bli sprø!! Vi har jo ikke prøvd noe lenge, og er fullstendig klar over at det er helt normalt å prøve i flere måneder. Men ventinga er tyngre enn jeg trodde :) man har liksom så lyst til at det skal klaffe med en gang!

Jeg googler absolutt alt tenker på det døgnet rundt... Flere som har det slik?:))

 

Ellers er jeg 25 år, samboer er 29. :-)

 

Har el søndag/mandag og har startet med el-testing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Hehe, du er ikke alene for å si det slikt :) Sier bare lenge leve google!

Denne ventingen er tung ja og tar så lang tid.. Ønsker jo at det skal skje fort, og da blir man utålmodig når TR ikke kommer og ikke en positiv test heller ;p

Håper virkelig det klaffer for dere denne pp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ella13, velkommen hit :)

Jeg er verre enn deg... er bare i første pp og tenker nok litt for mye på dette haha ;)

men jeg skjønner at du blir uttolmodig, når man først har bestemt at det er på tide med unge, så vil man gjerne få på plass den ungen så fort som mulig.

 

Får satse på at denne gangen sitter spira! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!:)

 

Ja, det kan liksom ikke skje fort nok..

Skjønner godt at du blir utålmodig Mon23, når TR ikke kommer og test fortsatt er neg. Det skjedde med meg i vår første pp. Tror kroppen kan tulle veldig mye med oss..

Men igjen - det finnes jo de som ikke tester pos før etter noen uker etter ikm.. Så lenge tr holder seg unna får vi håpe!!!:)

 

Det blir spennende framover nå da:) tar dere noe ekstra vitaminer eller har dere noen tips og triks?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur man håper for mye på positiv test at man lurer fram symtomer i kroppen :P så trur jeg skal gå over til å unngå å tenke for mye på det, og heller fokusere på alt som skal skje framover :D

 

Mamma var en av de som ikke fikk positiv test, etter at TR uteble.. så kanskje kanskje ;p

 

Jeg tar multivitaminer, folat og b-vitaminer :) Ellers gjør jeg ikke stort annet enn å la ting skje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper ikke at jeg får symptomer uten spire... utrolig unødvendig synes jeg hehe :P

 

Jeg tar folat, omega 3-6-9 blanding, også bruker jeg også eplecidereddik, ikke fordi det nødvendigvis gjør meg fortere gravid, men det er sundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroli unødvendig ja ;) 

 

Høres bra ut det :) 

 

Har snakket med samboeren så har blitt enig om at, hvis testen viser negativ i morgen. så skal jeg heller dra til osteopat og få fikset så TR kommer.
Var dette jeg gjorde tidligere når jeg gikk 4 mnd før jeg fikk tilbake TR. :) 

Hadde pause fra pillene i nesten i 1 år, fra jeg tok siste pille og etter "pillemensen" tok det 4 mnd før TR kom.. Var hos osteopat for å få fikset nakken min og fortalte han om at jeg ikke har hadd TR på 4 mnd, og da sa han at det kan vi fikse.. dagen etter hadde jeg TR :D og hadde regelmessig etter det.. Så skal teste det ut denne gangen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LH produseres om morgenen og utskilles ikke i urinen før senere på dagen. Man får det mest pålitelige resultatet på eggløsningstesten ved å teste på ettermiddags- eller kveldsurin.

 

også burde man ta det på ca samme tid hver dag..
Håper virkelig ikke dette har ødelagt sjansene dine denne gangen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha må jo le ^_^ har tenkt at det skulle tas på morgenen, men det gjelder vel bare gtesten det da. ;)

vi har kost oss hver dag siden jeg hadde EL-slim på søndag.. så kanskje det har gått bra likevel :)

Tar en test etterpå jeg, så får vi se hva den viser....

nå håper jeg bare at det holder å ha sex en gang om dagen, eller om det bør gjøres oftere :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare gtester som burde taes på morgenurinen ja ;)

Ja, ves dere har hadd hyggestund hver dag så skal man tru at det går bra ;) 

Trur ikke dere trenger å ha flere ganger om dagen, siden soldatene til mannene har "god" levetid ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at en osteopat kan gjøre det! Det høres jo helt spesielt ut, at han sier "ok, da fikser vi det"... Så gøy:) får håpe det ordner seg for deg!

 

Det skal holde å ha sex en gang om dagen ja, de lever lenge disse soldatene ;) det de anbefaler er jo annenhver dag.. Men man føler liksom at man bare må ha sex kjempeofte, man har jo ventet så lenge på neste sjanse ;)

 

Jeg har bestilt meg både wild yam og bidronninggele jeg nå... Kan vel ikke skade..? Blir litt oppgitt av meg selv, prøver alt som kan prøves ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var veldig spesielt, men han var å trykket litt nede ved korsrygg område.. Ikke at jeg merket så mye når han hold på.. men dagen etterpå var TR på plass.. Så håper det funker denne gangen også :)

 

Wild yam? hva er det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...