Gå til innhold

Flere her som prøver for første gang? :)


Gjest Mon23

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg slenger meg med her :) I går bestemte mannen min og jeg oss for å slutte med prevensjon. Så nå blir det en spennende tid fremover! Jeg slutter med p-pillene midt i brettet. Forstår at det anbefales å fullføre, men klarer ikke vente... hehe. Og etter mye googling, så skjønner jeg at det er mange som også gjør det samme. 

Har bestilt både Graviditetstester og EL-tester fra billigtest.no. Gleder meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM var i går, men fortsatt ingen tegn til TR (unntatt av murringer). Tok en ny test i dag tidlig som var negativ. Merker at det tar veldig på å få negativ test når man ønsker så mye at den skal være positiv.. Mulig vi prøver for hardt - ikke vet jeg... Lurer på om jeg skal gå til en akupunktør for å få litt mer kontroll på EL. Noen som er erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med negative tester jenter:( Tester du etter el? Det funket for meg første måneden! Viste seg at el var på dag 21 hver måned i stedet for 16 som jeg trodde ut fra elslim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med negative tester jenter:( Tester du etter el? Det funket for meg første måneden! Viste seg at el var på dag 21 hver måned i stedet for 16 som jeg trodde ut fra elslim!

 

Skal bestille EL-tester på billige-tester.no nå til uke tenkte jeg. Kanskje det kan hjelpe :) Håper det i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut i dag, da jeg tok en test, at datoen for testen var gått ut for 2 måneder siden xD Fikk testene av en venninne, men tenkte aldri så langt å sjekke datoen... Kan kanskje være derfor jeg har testet negativt? Har iallefall bestilt meg nye tester fra billige-tester.no:) Håper de kommer fort:) De skal iallefall være sendt! ;)

Hadde ikm på 9.des... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med negative tester jenter:( Tester du etter el? Det funket for meg første måneden! Viste seg at el var på dag 21 hver måned i stedet for 16 som jeg trodde ut fra elslim!

Dag 21 - oj! Jeg testet for første gang denne mnd. Fikk noen skyggestreker av ulik tydelighet rundt dag 15, testet fra dag 13 til 17. Kanskje jeg burde fortsatt å teste lenger da, siden den ikke ble tydelig positiv. Hvor lang syklus har du? Jeg har hatt 28-32 dager siden jeg sluttet på p-piller i mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var mye senere enn jeg hadde trodd selv! Jeg har også hatt 28-32 dager siden jeg sluttet på P piller :) men testet kun el den måneden det klaffet! Så måneden før sluttet vi nok med sex før el hadde vært :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var mye senere enn jeg hadde trodd selv! Jeg har også hatt 28-32 dager siden jeg sluttet på P piller :) men testet kun el den måneden det klaffet! Så måneden før sluttet vi nok med sex før el hadde vært :P

Da har jeg en plan for neste måned hvis vi ikke har truffet denne gangen :) Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble lei av å teste etter el, med strimlene.. så jeg kjøpte meg fertilitetsmonitor, siden den har fått veldig bra respons :) Selvfølgelig ikke akkurat billig.. men kom jaggu ikke så langt at jeg fikk testet den ut ;o

Siden jeg ikke viste hvor lang syklus jeg hadde, og når el var. ble jeg anbefalt fertilitetsmonitor, som fant de beste dagene i syklusen. ved at du tissen på en pinne hver morgen når monitoren ga beskjed om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kjøpt en slik fertilitetsmonitor på apotek eller noe?

Apotek og feks billige-tester.no :)

 

 

Her har fortsatt ikke TR kommet - har aldri vært så sein, så håper håper håper at det er en positiv test imårra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk skikkelig mensmurringer i natt når jeg la meg og i dag var testen negativ og det kom blod :( Så får se hvordan det utvikler seg, men ser ut som TR ville spille meg et puss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Vekker liv i denne tråden igjen, jeg :)

 

Jeg er førstegangsprøver og er inne i 1 pp nå. Noen flere her inne som skal prøve på første barn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Vi er på samme IKM-gruppe, er vi ikke? :)

 

Jeg er 31 og han er 28. Vært sammen i 2 1/2 år (og gift i et par måneder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er vi :) vi har vært sammen i 6 år (venter fortsatt på ringen) :P hehe

Jeg ble gravid på første forsøk, men endte i sa, så håper spiren kommer igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 23 og 27 og prøver på første :) Vi har prøvd en stund, men siden det har vært så mye syklustull, så kan jeg ikke si vi har prøvd ordentlig i mer enn ca 6 måneder.

 

Håper det klaffer denne måneden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at det er så god respons :)

 

Jeg har beregnet EL denne uka så vi legger inn aksjer for fullt, hehe.. Men så er vi på bryllupsreise også da, så det faller seg jo ganske naturlig, tihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 34 og 38 og prøver på 1. - tr nå då begyner pp3

Skal vi konkludere trøndermammasnset at uvi rundt EL denne måneden ikke var så heldig? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...