Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Forrige måned var jeg helt testegal!!!!! hehe... denne måneden er jeg (foreløpig) ganske så rolig... Jeg tok en test fredag morgen (hadde legetime og div så ville bare sjekke) men det var negativ. Har ingen tegn på graviditet (ser litt på det som positivt i motsetning til forrige måned og masse tegn). Fikk jo aldri med meg EL og har liten peiling på når EL så skal drøye så lenge som mulig...... MEN har litt håp da det var noe som kan tyde på en festeblødning :) skal oppdatere dere, tro meg ;) 

 

når tester dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tester nok neste helg før ikm tirs 29. :-) :o tror neppe j klarer å holde meg..

Sist måned mye symptomer i mage så det tolker jeg som ikke gravid da jeg bare har hatt ryggsymptomer i tidligere svangerskap. Så derfor ønskes ingen murringer i magen! ;-)

Endret av Vinterblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper å holde meg unna testing til torsdag, da reiser jeg bort for helgen og tenker å reise uten tester i bagasjen, så blir det spennende å komme hjem igjen... hvis jeg klarer... - men jeg har virkelig ikke trua på at det er noe der.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å tolke tegn :-) Selv er jeg 2 DPO nå, og er veldig oppblåst over livmoren og eggstokkene, men orker ikke tenke så mye på det. Ble nesten litt manisk ved sist forsøk, så forsøker å ta det litt mer med ro nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke tenke så mye på symptomer jeg heller, men det er jaggu lettere sagt enn gjort! Plutselig kjenner jeg noen stikk der nederst i magen eller en rar stram følelse eller murringer. Prøver å ikke legge så mye i det, men tenker jo på om det er symptomer eller ikke. Har lyst at neste uke skal gå over på et blunk! Er 5 dpo nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. Hadde litt brystspreng idag (hadde det forrige mnd og så tror ikke det er noe tegn) men klemte på puppene nå og det kom en god del mer melk ut av begge enn det har gjort før (sluttet å amme i mai) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo lulusen :D Hadde melkeproduksjonen stoppet opp etter mai? Jeg har hatt stikninger/litt vondt nederst i magen i dag og i går, men det kan være hva som helst! Haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke helt, har klart å presse ut en liten dråpe i ny og med, men nå var det en stor dråpe med hvit melk i begge :D er lov å håpe på at det er godt tegn!

 

Spennende med stikkinger og murringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere dagene til å gå mot testinga? Tenker myyye på om det har klaffet, og synes dagene går nogenlunde sent...... Og neste uke har jeg lite jobb i tillegg, mye fri på dagtid og da blir det jo til å virke som en evighet.......:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dagene går saaaakte. Og jeg trodde de kom til å gå fort siden jeg har veldig mye å gjøre på skolen fram til rett etter IKM.. men neida..  :P

 

I helga har humøret mitt vært veldig svingende - alt fra kjempeirritert til, sur og gretten og småsippete. Logisk sett så har det vel kanskje litt å gjøre med alt som skjer på en gang de neste to ukene, men det er lov å håpe på at det er en annen grunn til det  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM uke 44:

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke

 

Onsdag 30/10

Happygolucky

 

Torsdag 31/10

 

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

 

Lørdag 02/11

Joha99

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig! Er søndag allerede, og bare 5-7 dager til vi kan begynne å teste :) Håper bare min syklus har blitt stabil på 28 dager nå, forrige måned var den på 32. Litt kluss etter P pille slutt i juli! For om den er på 32 dager har vi ikke lagt inn like mye aksjer dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært koslig om vi kan alle gå inn i 1.tri sammen og fortsette praten der inne :) Er innom forumet der å sniker i ny og ne:P

 

Jeg får dagene til å gå ved å tenke at det sikkert ikke gikk denne gangen, så jeg forbereder meg bare på neste periode, hva jeg kan gjøre annerledes. På den måten stresser jeg heller ikke noe nå som kan være negativt har jeg lest. Går på sterke smertestillende på grunn av betennelse i munnen så jeg har faktisk litt lavere odds også, har derimot gjort noen kjerringråd denne perioden så kanskje det veier opp, hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å tenke positivt hvis det ikke skulle gå denne gangen som du sier, snartbabylykke. Det gjør presset her og nå litt mindre også. Jeg prøver å tenke at om det ikke går denne måneden, så har jeg en måned til til å trene og kommer mer i form, og bli enda sunnere før en graviditet. Vil helst unngå å bli aaaltfor skuffa. Så får vi se om planen funker  :) men håper veldig at det klaffer for oss alle nå! I noen andre tråder jeg har sniki litt på, så er det noen ganger mange som blir gravide - krysser fingra for at det skjer for oss i denne tråden å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 44:

Mandag 28/10
Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

Tirsdag 29/10
AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke

Onsdag 30/10
Happygolucky

Torsdag 31/10
Snømusa2013

Fredag 01/11
Mamma&storebror pp17

Lørdag 02/11
Joha99

Søndag 03/11
Minimaya

Gravid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid så fikk jeg positiv test 10 dpo, men nå så har jeg brukt eggeløsningssprøyte, og da kan jeg få falsk positiv i opptil 15 dager etter sprøyta ble satt.... Blir nok uansett å teste litt tidligere enn torsdagen som er min IKM. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 44:

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke

 

Onsdag 30/10

Happygolucky

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på to jeg også så manglet: Sienna85 og Corneliuss. Mye å gjøre på en søndag når sønnen sover to timers luren sin ja :P

 

IKM uke 44:

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som har opplevd mensmurringer allerede? Jeg har kjent et par middels vonde 1-2 ganger om dagen i 2 dager nå. Hmmm!!! Så irriterende med symptomer allerede, og som selfølgelig må tolkes, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på to jeg også så manglet: Sienna85 og Corneliuss. Mye å gjøre på en søndag når sønnen sover to timers luren sin ja :P

 

IKM uke 44:

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravid

hehe, takk! Gadd ikke å finne frem pc'n :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...