Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe ja, stor fare for å bli skuffet om det ikke klaffer :( Selvom jeg sier til meg selv at det ikke klaffer, håper man jo likevel :D Er nok fult mulig å kjenne symptomer nå slik jeg har forstått det, men pms kan ha noen av de samme symptomene tror jeg :) Her har jeg hatt type menssmerter i 2 dager, men har gitt seg nå. Også har jeg fått litt mer uren hud (noe jeg ellers aldri er plaget med). På den annen side kjenner jeg ikke kroppen min så bra nå pga. P pille slutt, så kan jo være at dette ikke er pga graviditet også..

 

Noen som har hatt festeblødning? Eller andre symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 44:

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

 

Lørdag 02/11

Joha99

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :) da var man 6 dpo, bare en liten uke igjen til IKM!

 

Har tidvis merket små stikkinger på venstre side. Fredag sovnet jeg rundt kl 17, og lå i koma helt til kl 21!! Hele fredagskvelden bare forsvant :/ Lørdag følte jeg meg nesten syk, var skadeskutt, og la meg kl 22.30. Søndag, helt fin, med litt stikkinger på venstre side, og ellers lite å meddele.

 

Nå har kjæresten min dratt hjem, skal jobbe masse der han bor hele uken, og jeg skal ha vakt tlf på jobben hele uken, for aller første gang. Så mistenker at tiden kommer til å gå DRIT treigt! Vil for alt i verden bare bli ferdig med denne uken her.

 

Når begynner dere andre å teste? Jeg skal klare å holde meg, ihvertfall til søndag! Tenker at håpet kommer når helgen kommer, hvis jeg ikke har utflod. Det beste hadde jo vært å holde seg til IKM...men blir alltid redd for å teste den dagen mensen er forventet, fordi hvis den da er negativ så fordufter alt håp. Tester man før, kan man i allefall overtale seg selv om at det var for tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge sist måneders syklus skulle jeg ha eggløsning tirsdagen. (Bruker 2 utregnere på mobilen den ene sa man den andre sa tirsdag.) Babyverden sin kalkulator sa onddag. Vi hadde sex fredag lørdag søndag og onsdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har absolutt ingen symptomer.. så det er ikke noenting å tolke her foreløpig. Men jeg håper jeg er sanndrømt, for jeg har drømt flere netter at jeg er gravid - sånn går det når en ikke tenker på annet  :P

 

Tror kanskje vi skulle lagt inn flere aksjer her.. med eggløsning på mandag så ble det bare sex på søndag og mandag. Skal bli spennende å se om det holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Ingen symptomer så langt, men er blitt syk med feber og alt så nå bekymrer jeg meg for om det kan gjøre det vanskeligere for et egg å feste seg :( og prøver å holde meg unna smertestillende alt jeg kan da for har ikke lyst til å ta tabletter i tilfelle liksom :P

 

Alt man skal bekymre seg for i dpo land, skulle vært slik at man kunne teste dagen etter EL og få svar da på om det klaffet eller ikke så man iallefall kan leve som normal fem til mens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det bare vært så enkelt - det hadde spart oss for endel venting og frustrasjon  ;)

 

God bedring, HappyGoLucky, håper det gir seg raskt. Jeg aner ikke om sånt kan ha innvirkning på at egget fester seg, men når en tenker på alt folk er gjennom før de finner ut at de plutselig er gravide, så tviler jeg på at det er noen fare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren til en venninne av meg var bartender, og visste ikke at hun var gravid. Plutselig måtte hun føde på jobben. Kan tro hun ble overrasket, hadde ikke hatt mage eller noen ting.. Alt er bra med babyen! Men hun drakk da altså hver helg :o Ikke bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, blir med her også jeg :) Regner med at TR er på plass den 30, om det ikke har blitt en liten spire i magen.

Har hatt litt ubehag i magen i går og lysrosa på papiret, tenkte kanskje det kunne være en såkaldt festeblødning, men har fått det igjen i dag... og nå går ikke ubehaget over.

 

Måtte av en eller annen grunn ta en test i dag da :rolleyes:  hehe, men mer negativ kan den nok ikke bli, og vet jo at det er alt for tidlig å teste nå,.. kan kanskje teste på søndag om jeg mistenker noe. :)

 

ferlt å vente synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lite peiling på festeblødning, da jeg ikke har fått det selv :P Men mener å ha lest at den kan vare mer enn en dag? Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til fredsg med testing.. Haha :D Lurer fælt på hvorfor jeg har så vondt i nedre del av ryggen. Ga seg i går, men kom igjen i sted. Kan jo være det ikke har noe som helst med dette å gjøre, men jeg håper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nesten ikke håpe, for skuffelsen blir så stor:( Er jo bare første pp, så alt blir bonus :D Tror jeg begynner å bli syk nå også.. Hodepine og slapp til tusen.. Slitsomt! Hvordan er formen til dere andre i dag? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig symptomfri og kjedelig form :P har tenkt å teste på lørdag! Tror ikke jeg klarer å konsentrere meg på jobb hvis jeg tester fredag og jeg skulle være så heldig å få to streker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sikkert lurt! Her har jeg så mange tester at jeg fort kan brenne av en test før fredag.. Skal prøve å holde meg, men mulig jeg tar meg råd til å brenne av litt tester nå. Med mindre vondten i ryggen gir seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at formen er på topp, men det varierer til vanlig uansett, så vet ikke om det er en forandring. :P Er litt omtåket, ømme pupper, noe ubehag i magen, litt mer følsom, men alt kan jo bare være PMS... eller no :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag, og puppene begynner å bli vonde. Men det gjør de jo hver pp her, er pga progesteronet.

Men mangler foreløpig mensmurringene jeg pleier å få noen dager etter el. Håper det er et godt tegn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bra å mangle mensmurringer? Her har jeg nettopp det, og tok det som et positivt tegn.. Haha :D Jaja da har jeg ikke noen symptomer heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her murrer det nederst i magen, og kjennes ut som tr er på vei.. vært sengeliggende med hodepine og kvalme noen timer nå, så håper i det minste det var et tegn :-P treor jeg er 2 dpo ?! :-)

 

Hadde masse murringer og vondt i korsryggen forrige svangerskap, så dette blir spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert et dumt spm, men hvor ellers kan man spørre? Jeg har jo ikke hatt mens på over 2 år!!! og husker ikke hvordan det er.... men er det vanlig med MASSE slim før mens, eller er det et tegn på graviditet? Eller har jeg eggløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har jeg lurt på. Tror jeg hadde el ca søn/mandag uke 41/42. Og hele uke 42 omtrent hadde jeg masse utflod, føltes som jeg hadde elslim i nesten 6-7 dager.. Mitt var gjennomsiktig og slimete. Har blitt litt "tørrere" nå.. Jeg leser noen steder at man har mye om man er gravid og andre steder har man lite.. Så jeg har slått meg til tro om at dette er helt individuelt og ikke er noe tegn på noe som helst :P Ikke vet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hvorfor kan ikke alt bare være litt enklere.....? Litt frista til å ta en EL test, bare for å se.... tok jo en før helga og den var "litt" positiv.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...