Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *HappyGoLucky*

Hehe, svidde av en test i dagtidlig jeg også, har sikkert 30stk liggende så fant ut at jeg hadde råd til det :P men blenda hvit dessverre...men vet jo at det er altfor tidlig så tar det ikke såå tungt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med sjokoladekicket mitt?! Måtte løpe ned på butikken i pausen på jobb å kjøpe sjokolademelk og sjokolade cookies! litt uvanlig for meg dette.. :P Nå er jeg klar for å svi av en test snart, dagene må gå fort! Våknet forresten opp med elvondt på morgenen! Men varte bare noen min så var det over, samme følelsen som når jeg har el!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Lulusen! Spennende å se om noen dager :D Jeg skal ikke teste før på fredag nå. Men spennende å se hvor lang syklus jeg har/hadde denne måneden.. For om den er på 32 er ikke IKM før på torsdag, og da har vi bommet uansett :P

 

Men om jeg har IKM på mandag, burde den vært positiv idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du IKM mandag som var, eller mandag i neste uke, Fillibobba?

 

Jeg er 8 dpo i dag (kanskje 9) og jeg overtolker alt! Kjent små mens murringer i dag.

Hvis jeg ikke er gravid denne gangen, så skal jeg for all tid fremover huske at stikkinger i magen og mens murringer kan betyr absolutt INGENTING :P

Jeg har vært prøver i 1,5 år, og gravid 1 gang, så jeg burde jo etterhvert huske på hva som er vanlig å kjenne før IKM hver mnd, men hver eneste gang virker det som om det er "glemt"

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å lese at dere har litt symptomer - selv om det kan være tr også. Jeg har absolutt ingenting, det er nesten litt kjedelig  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ny dag & nye muligheter... :D

Dag 20 i denne syklusen, og nå er det noe som skjer... :blink:

Hadde lyserosa utflod i går kveld etter en dag med stiv rygg og murringer, men idag kun vanlig utflod og ikke noe tegn til for tidlig TR!

Fortsatt øm i korsryggen og har i tillegg ei voldsom hodepine... Kan det være??? Spennende å se utover dagen om det er "tanta som banker på døra" eller...

hmmmmmmmm :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du IKM mandag som var, eller mandag i neste uke, Fillibobba?

 

Jeg er 8 dpo i dag (kanskje 9) og jeg overtolker alt! Kjent små mens murringer i dag.

Hvis jeg ikke er gravid denne gangen, så skal jeg for all tid fremover huske at stikkinger i magen og mens murringer kan betyr absolutt INGENTING :P

Jeg har vært prøver i 1,5 år, og gravid 1 gang, så jeg burde jo etterhvert huske på hva som er vanlig å kjenne før IKM hver mnd, men hver eneste gang virker det som om det er "glemt"

 

:P

hehe akkurat sånn er det hos meg og! Har hatt annerledes uke ifht tidligere og føler sterkt på graviditet. ... men det er såååå uforutsigbart så vente vente :-D nå har jeg sovet 2 timer så på tide å hente lille skatt i vogna utenfor :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så spennende dette er;) :D gleder meg vilt til dere alle skal teste! Skal prøve å vente med testing til etter Ikm satser på at hun holder seg borte og at jeg tester 1 nov:D og at den ikke minst er positiv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt lav temperatur i dag😢 så da har jeg vel hatt en mnd uten eggløsning er jeg redd...

Bare å vente på Tante Rød da😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får krysse fingrene mine frem mot IKM! Uansett så har jeg ihvertfall blitt bedre kjent med kroppen denne måneden, etter 8 år på p piller og uten mens trenger man det :D Må innrømme at det kommer til å bli litt slitsomt å leve med korsryggsmertene resten av livet dersom jeg ikke er gravid og at dette bare er slik kroppen er etter el :P . Men vender meg vel til det og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en stram følelse nederst i magen ikveld. Som det buler litt i livmora! Så var det dette å ikke lete etter symptomer da :P lettere sagt enn gjort, hadde en haug med symptomer forrige mnd og selv om vi visst hadde bomma på el med næremere en uke! Var både kvalm, trøtt, svimmel og hadde murringer. Men denne måneden kjenner jeg mer spesifikke tegn der nede, håper håper håper! :) sååå frista til å svi av en test imorgen 10 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også Lulusen, har samme følelsen over livmora. Men har hatt lite andre symptomer i dag, så er i en negativ -bølgedal nå.....:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy Lulusen! Heldig du er som vet når el var, og nøyaktig hvor mange dpo du er :P Merker at eltester må jeg skaffe meg om det blir en ny pp! Jeg er mellom 10 og 5 dpo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det er noe i den følelsen vi har snømusa! :) Ja, denne måneden føler jeg at jeg har hatt god kontroll på el Fillibobba! Pleier å veksle mellom 28 og 30 dagers sykluser, men denne måneden tror jeg det blir 28! Så IKM mest sannsynlig mandag neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi får se! Sitter sterkt å vurderer å sette et tomt glass ved siden av doen til imorgen tidlig... Men så var det denne skuffelsen når den blendahvite testen slår imot meg da! Dilemma :P dere får vite imorgen tidlig hva jeg gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like spent hver morgen jeg sjekker her for å se om noen har testet :) fillibobbA - jeg brukte EL tester denne måneden men har visst ikke klart å få en positiv test så jeg vet ikke når EL var. Eller når IKM er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en dag hvor du hadde en strek som var ganske lik da? Så du kanskje hadde el på kvelden? Har denne siden som snarvei på mobilen, hoho.. Og veldig spent på alles vegne jeg og! Tror det er mange som flytter over til 1 trimester neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel 9 dpo(ikke 100% sikker)... men tok en gtest i morges...igjen, blendahvit så klart. <_< men er ALT for tidlig!

 

Hvorfor venter jeg ikke og ser om TR kommer? Hvorfor? -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, Fru.Frøken, jeg tror vi alle har tenkt den tanken der ;)

Da var jeg 9 dpo, tiden snegler seg sakte men sikkert. Er fremdeles de samme "symptomene", tidvis små stikking, mest på venstre siden av magen, og av og til små mens murringer.

 

Nå blir det spennende de neste dagene å se hvordan det går når folk begynner å teste. Jeg vil aller helst holde meg frem til IKM, og heller se om TR dukker opp eller ikke de påfølgende dagene fra IKM og utover.

 

Hodet spinner i forhold til hvordan jeg skal overraske kjæresten, HVIS ting har klaffet denne måneden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 eller 12 dpo og kvalm på femte dagen her. Tok en test i går kveld som var negativ, så må si jeg miste motet litt, men hadde jo drukket en del vann ila dagen...

 

Ønsker oss alle lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test såklart! Får prøve igjen på lørdag, hadde håpet på en svak svak strek! Men den gang ei, får se hva som skjer i helgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...