Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gøy jenter :D mulig jeg tester jeg også! Tom for strimler.. Synes det er så rart med disse stavene, ingen bruksanvisning. Vet noen om hvis jeg holder den i kopp om jeg skal holde den i 15 sekunder den og? Og hvor dypt man skal dyppe den :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lulusen og Snømusa :D Tipper jeg ryker på en til i morgen da :) merker jeg mister motet litt for hver dag som nærmer seg IKM uten positiv test, virker som alle som tester positivt får det så tidlig!

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig Corneliuss! Lykke til neste pp! :)

 

Her kjennes det ut som TR er på vei, det "brenner" nederst i magen. Har aldri hatt mindre enn 28 dagers sykluser, men får vel ta på et bind i natt i tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg lest om så mange som har testet positivt rundt 9-11 DPO så jeg henger meg på dere og tar en test i morgen tidlig, da er jeg 10DPO :) tidlig, men er jo litt spennende likevell.

 

Hvordan ser dere forsjellen på skyggestrek og svak positiv? fargen må være der for at det skal være svak positiv ikke sant? dersom en ikke ser noen farge er den vell negativ uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Vet ikke hva som er symptomer eller ikke om dagen jeg:

 

funderer på om puppa er ømme men usikker på hvor "hardt" jeg vanligvis kan klype meg i puppa uten at det gjør vondt :P

 

Blir sjeleglad når jeg kjenner murringer, for så å oppdage at det bare er unormalt mye luft i tarmene....

 

Lurer på om mye luft er et symptom, men kommer på at jeg har drikki litt mer brus enn vanlig i det siste...

 

I går morres var jeg kvalm! Ble faktisk glad fremtil jeg skjønner at det sikkert er reaksjon på at frokosten besto av en pose smash sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah happygolucky! Luft er jo et symptom ja! Jeg er har fortsatt ingen bortsett fra denne ryggen.. Kommer og går, akkurat som når jeg skal ha mensen. Bare smerten nå er mer moderat. Kan ikke huske jeg hadde det sånn forrige måned, men har jo bare hatt 2 P pillefri måneder så vi får se!

 

Snartbabylykke, så gøy du også skal teste! Er vel noe sånt.. Jeg tenker likevel at en skyggestrek innenfor tiden kan være en start på noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *HappyGoLucky*

Hadde det slik forrige mens jeg også, begynte å blø og så stoppet det i nesten et døgn og jeg skjønte ingenting men så startet det igjen og da var det normal mens etterpå :(

 

Men ingen er like og er jo så rare disse kroppene våre ( spesielt når man er prøver) så ikke godt å si hva det er hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke hatt troa denne gangen, bortsett fra noe som kunne tyde på en festeblødning. Regner med at det er TR og tar et lite vinglass i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit å si aheng! Har også hørt om folk som har vært gravide som har hatt litt småblødninger tett på IKM. Om det var friskt eller gammelt blod vet jeg ikke. Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er mer frustrerende enn når ikke ting går som normalt AHENG! Og man må spekulere masse, det er slitsomt! Syns du skal kose deg meg vinglasset og se fram mot ny pp hvis dette er TR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke hatt troa denne gangen, bortsett fra noe som kunne tyde på en festeblødning. Regner med at det er TR og tar et lite vinglass i kveld.

Høres ut som en god plan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig å ha småblødninger når man er gravid.. så om du bare hadde en liten blødning så kan du fortsatt være gravid.

Jeg vil ikke ikke gi opp håpet før det er tydelig TR :)

...en god vin skal jeg jammen meg kjøpe om jeg får skikkelig TR ^_^ høres ut som en fin trøst,. også skikkelig god sjokolade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en glede ved å ikke være gravid er vinglasset i hånda. Noe jeg gledelig bytter bort om det skulle være det. Spennende å se om det blir noe mer TR denne helga eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en glede ved å ikke være gravid er vinglasset i hånda. Noe jeg gledelig bytter bort om det skulle være det. Spennende å se om det blir noe mer TR denne helga eller ei.

Ja, spent på om det blir noe mer selv. Håper vi ikke får TR og er skikkelig gravide! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig lulusen! Tenker likevel at det er håp frem til TR har kommet, krysser fingrene for deg!

 

Tok en test, blendahvit. Skuffet, men har i bakhodet at det uansett er alt for tidlig å test. Lot meg rive med kan du si..

 

Håper det ble positivt for dere andre som testet i dag. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...