Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

2014 pp1

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom dere tester negativt på IKM går dere da ut i fra at det ikke har klaffet, eller er det poeng i å fortsette å teste til TR kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere tester negativt på IKM går dere da ut i fra at det ikke har klaffet, eller er det poeng i å fortsette å teste til TR kommer?

Jrg har hørt at det er flere som først tester positivt etter IKM, så jeg hadde nok testet etter også:)..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det er flere som har fått tr! Masse lykke til i neste pp for dere!!!

 

Her har jeg noen symptomer/pms-tegn. Begynner å bli mer og mer øm i puppene, er tissetrengt hele tida, har stikninger (veldig lite murringer) og har vært veldig tørst de siste 2-3 dagene. Men alt dette kan også være pms hos meg. Bortsett fra tørsten - den var litt pussing. Og jeg så først i dag at det kan være et symptom. Men veit jeg har noen dager der jeg er mer tørst enn andre også - særlig nå når jeg bor i varmere strøk. Så igrunn har jeg ikke store forhåpninger og forbereder meg på tr. IKM er vel mest sannsynlig tirsdag, så regner meg jeg tester da eller onsdag om ikke besøket kommer før den tid.

 

Krysser fingra for oss, for med en så stor grupps, så må det være babystøv hos noen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg ikke fikk med hele listen istad, så prøvet igjen;)

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

2014 pp1

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dersom dere tester negativt på IKM går dere da ut i fra at det ikke har klaffet, eller er det poeng i å fortsette å teste til TR kommer?

Jrg har hørt at det er flere som først tester positivt etter IKM, så jeg hadde nok testet etter også :)..

 

Samme her, gir ikke opp før TR er der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere. Ser ut til at jeg hører hjemme i denne tråden :) Fjernet spiral for en liten stund siden, hatt mensen en gang siden det (startdato 28.sept). Regnet meg fram til eggløsning rundt 10-12 oktober.. 16 og 17 oktober kjente jeg at jeg hadde det - får alltid 2 dager med svake menslignende smerter når jeg har el :) Så jeg har mao lengre syklus enn 28 dager som jeg regnet ut fra i starten.. Samleie ca annen hver dag i denne perioden ;) Nå er forventet (men uønsket) mens rundt den 30 oktober. Men så skal det sies at jeg har hatt litt ømme bryst de siste 3 dagene, og var kvalm i går mårrest når det gikk litt tid før jeg spiste frokost! Mulig det er innbilte symptomer, men jeg håper virkelig ikke det Har en liten tass på 1,5 fra før :D

 

Lykke til til alle dere ande inne på denne tråden forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Velkommen "2014" og "vanilje-sukker" :D

Håper vi alle kan slenge inn bilder av to fine rosa streker innen uken er omme 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken, vanilje-sukker

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

2014 pp1

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende vaniljesukker! lykke til og velkommen her :)

 

I dette triste været har jeg nettopp vært og kost meg litt i solarium, gratis soldag på brun og blid idag. Det kan vi like! Spesielt siden vi har svømming på skolen.. ;)

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken, vanilje-sukker

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

2014 pp1

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse dagene mellom el og ikm er tortur...... Negativ test i dag også, men er bare 10 dpo....Nå får jeg ikke testet før tirsdag, venter på flere tester :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28/10
Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

Tirsdag 29/10
AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

Onsdag 30/10
Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken, vanilje-sukker

Torsdag 31/10
Snømusa2013
Snøleopard

Fredag 01/11
2014 pp1

Lørdag 02/11
Joha99, julibaby10

Søndag 03/11
Minimaya

Gravide:

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87, Mamma&storebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen nye :-D jeg vet at ikm er tirsdag da el var 14 dager før! Derfor bør test være positiv om ikke tr sniker seg på mandag kveld som den pleier :) har vært på klokka 28 dager syklus de siste 2mnd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test fra billigetester igår på ettermiddagen( ca 8dpo) med stavtest, og det dukket opp noe svakt der som jeg anså som en skyggestrek siden kjæresten sa det ikke var noe der. Men jeg har liksom ikke helt glemt den, for har ikke fått skyggestrek på staver før. Skulle ønske jeg hadde flere staver, for da hadde jeg tatt en i dag for å bekrefte om det bare var skyggestrek :P.Blir jo helt tullete i hodet av den testingen:).De jeg har bestilt fra ebay er ikke noe særlig, så ga jo til og med dårlig resultat da jeg hadde eggløsning på samme type tester, så føler de er for tidlig å ta.
Jeg legger med link til bilder av testen jeg.Måtte ta å gjøre om fargene da det ble så dårlig lys og fokus med telefon:).
http://forum.babyverden.no/threads/2014s-dagbok.1663687/

(Jeg er litt usikker på om det går å forstørre den uten å være logget inn på siden der?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal teste i morgen? Tenkte jeg skulle prøve meg :)

 

Jeg skal teste i morgen tidlig, med mindre jeg glemmer det da. Ofte springer jeg jo bare på do selv om jeg har planlagt å teste, heeh. 12DPO i morgen, "håper,håper"

 

2014: får ikke sett bilde, legg det inn på galleriet ditt her på klikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det inn i et album jeg lagde meg nå, men får ikke lagt inn noen link til å kopiere med telefon her:)..jaja;). Da får det være:). Skal bare fokusere på at det er skyggestrek, så blir ikke skuffelsen så stor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2014, jeg ser helt klart en strek. Vil kalle det der en svak strek! Forsiktig gratulerer og GUD så spennende ;) Gleder meg til fortsettelsen her :D Jeg synes det virker som staver trenger mer hcg enn strimlene også faktisk ;)

 

Gøy du skal teste og, snartbabylykke! Jeg er et sted mellom 11 dpo - 14 dpo selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til mas om testing!!!! :-D da må jo jeg også teste imorgen tidlig 13 dpo. Weeeeeeee

Her er det mest symptomer i rygg som ønsket og lite i magen samt masse "nervøs magefølelse" som har pågått i dagevis. er utrolig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha vinterblomst! Her og har det vært plager i korsrygg, men ingenting annet. Puppene er ikke ømme, og magen ikke oppblåst:P og ryggen har vel forsåvidt gitt seg den og.. Håper du får en strek lysende mot deg i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde en skyggestrek eller kanskje kjemisk jeg altså. Var blod i slimet da jeg gikk på do istad..:) trodde ikke TR skulle komme før neste helg, men men, bedre før en etter IKM om hun først skal komme:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være en festeblødning da, 2014? ;-)

 

Jeg har ikke hatt utflod i dag, noe som er et bra tegn ;-) ikm på tirsdag. Tror jeg bare venter å ser nå om mensen dukker opp. Leve i håpet :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe hun ikke kommer til deg Sienna85;). Det blir en spennende uke som kommer nå,jeg krysser fingre for at det blir mange positive tester her inne:).

Nå er det film og søtsaker som står for tur her:). Dere får ha en fin kveld videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...