Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar nok på meg bind i morgen kveld tenker jeg. Håper mensen aldri dukker opp, men gjelder å være forberedt! Natta godtfolk. 13 dpo i morgen. Ventetiden er snart over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvilke nyheter som dukker opp her inne denne uka ja! :D

Gleder meg til å gratulere mange! ;)

Selv har jeg blødd bittlitt igjen i dag, men mye mye mindre og det stoppet opp igjen.

Festeblødning kan jo gå over noen dager så.. fortsatt spennende dette! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, veldig negativ test idag. Jaja, det er ikke over ennå!!! Jeg avventer til IKM onsdag nå med å teste:) Håper det har vært gøyere å teste for dere andre idag :)))

 

:D Må ikke miste motet da, ingen TR enda for mange her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da krysser vi fingrene for onsdag, snartbabylykke ;) NOEN må jo nesten få en positiv test denne uken!

 

13 dpo i dag. Fremdeles ingen utflod, håper det holder seg slik. Tror jeg venter til torsdag/fredag før jeg tester igjen. Føler at jeg er gravid, men er redd kroppen lurer meg trill rundt! Så får se om mensen dukker opp i morgen.

 

Skal utenlands med kjæresten neste helg. Søndagen er det farsdag. Lurer på om jeg skal klare å holde meg fra å si noe til det, hvis jeg nå er gravid :) Vet ikke om jeg klarer det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var denne pp over, TR kom på morgenen idag! Kjedelig, men forventet! Ønsker dere andre lykke til med testing og håper ikke flere får tanta på besøk! Har vært veldig koselig å være i gruppe med dere :) Lykke til!!

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken, vanilje-sukker

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

2014 pp1

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87, Mamma&storebror, Lulusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ her også.. At det er mulig å bli så hvit! Misunner deg nesten litt lulusen, da er ihvertfall syklusen din på plass :D Her får vi bare vente på TR da.. Tar ikke ny test før på onsdag, dersom TR er uteblitt da også. Kan som sagt være at jeg ikke er 14 dpo i dag og bare 11 dpo, men vetta søren. ÆSJ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Å så dumt lulusen :( ser ut til at det går mot ny pp her også da så da blir det tydeligvis mange av oss på samme ikm gruppe neste gang også, så krysser vi fingra for at vi alle tester positivt sammen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillibobba: ja, det er jo egentlig greit at tanta kommer så tidlig så slipper man å vente sånn og lure! + man kommer raskt igang med ny pp! Får tenke positivt ;)

 

HappyGoLucky: er jo såklart koselig om noen blir med i uke 48 gruppa! Men nå stemmer jeg for noen på gravidlista :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren, nå ble jeg virkelig lei meg. Hadde håpet på at noe skulle skje denne måneden. Våknet i steden til småblødninger. Ganske sikker det er TR..

 

Ønsker dere andre lykke til med testing og håper virkelig det klaffer for noen her:)

 

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija&, Fru.Frøken, vanilje-sukker

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

2014 pp1

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87, Mamma&storebror, Lulusen, Dija&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg som hadde håper på å våkne til noen gode nyheter her!

Jaja... måtte liksom ta en test selv i morges, fortsatt hvit som snø... men ikke noe mer blødning enda,

så vil ikke gi opp før det er skikkelige saker. :)

Lykke til dere som starter ny PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke legge ut bilde? Hvor lenge etter tiden kom den? Jeg fikk en svak strek etter tiden på strimmel for noen dager siden, men har testet med stav to ganger etter det=blendahvite :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en klar og tydelig strek neste gang, LilleØnske. 

 

Jeg er 13 dpo i dag, forventer IKM i morgen. Om den ikke dukker opp (hvilket jeg tviler på) så tar jeg test onsdag eller torsdag. 

 

Det er virkelig på tide med noen positive nyheter her inne  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes det bare på ny Mens, og jeg er like glad, faktisk :)

Tror jeg har funnet grunnen til at syklusene mine har vært litt rare og at jeg har hatt 2 Kjemiske gr. siden siste MA i mai...Lurer på om det kan skyldes en Bakteriell Vaginose, har man det kan man slite med å bli gravid, få tullete sykluser og man kan abortere veldig tidlig pga ugunstig ph i sjeden.

Så blir en liten tur til Gyn på Volvat i mrg for å ta en titt, er det dette som er problemet nå så er det jo ganske enkelt å fikse...

 

Lykke til alle dere andre med positiv og negative tester, håper vi sees igjen i ny IKM uke eller i snart i 1 Trim.

 

Stooooor mandagsklem fra meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 7- 10 dpo ca. Ikke 100 prosent sikker på når IKM er :P skal sjekke om jeg finner bildet ;) kan se om jeg får lagt ut senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...