Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Gratulerer til dere gravide! :D

 

Har ikke testet noe mer siden sist, og nå er det 17 dager siden pos. el-test. Aldri gått så lenge uten å få tr.. Supervonde pupper og heavy mensmurringer til tider. Hva tror dere? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ut som det kan være noe på gang hos deg, Cayenne  :) håper det! Når skal du teste??

 

Jeg har stikninger i magen og puppene - ikke murringer som vanlig. Pluss at jeg småfryser mye og er masse tørst.. men dette behøver ikke å bety noenting. Tror likevel jeg tar en test i morgen tidlig - er sååå nervøs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Cayenne! Håper du har ei litta spire der inne ;) Du også Mrs.marie! Når var det du testet sist Cayenne? Jeg er litt i tvil om jeg skal teste noe mer før slutten av denne uken, og heller vente å se om TR dukker opp.. Mine symptomer er litt halsbrann og moderate smerter i korsryggen (hatt i en uke nå).. Men det kan jo være PMS også, sjekker etter blod hver gang jeg er på do.. Testet jo hvitt i dag..

 

Skjønner du vil teste Mrs.Marie :)

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også sienna85:D!!

Spennende å se hvordan det går med dere andre som tester de neste dagene.

 

Jeg fikk fortsatt strek på testen i dag, men blør mer i dag, så regner med at det er på vei ut:(.. Litt småskuffa, men men.. Får håpe det går neste pp:).. Noen som vet fra hvilken dag første dag i syklusen er da? Er det første dag jeg oppdaget blod i slim, eller dagen jeg oppdaget friskt blod?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHENG: Jeg er på vei nå :-) han vet ikke at jeg kommer. Bor 2 timer unna. Gleder meg utrolig mye, håper kroppen hans fylles av samme lykkefølelsen som jeg har :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh så missunnelig jeg blir ;) Gratulerer så mye til dere som er gravide!!

 

Mensmurringer i hele dag, litt i går.. Små-øm i puppene. IKM i morgen, går bare å venter på at jeg skal bli skuffet egentlig :/ Men gud da, så spennende dette er! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det ikke mer spenning denne uken for min del. TR kom i kveld. Og det 1 dag før tiden. Jaja da er ny prøveperiode i gang, min tredje. Er litt skuffet nå, men jeg ser jo at vi blir mange over på uke 48 sammen da, og synes vi har blitt en så god gjeng nå så det passer jo bra. LYKKE TIL alle som ikke vet enda!! Vi andre sees i neste tråd. Vi er helt nødt til å tenke positivt vi som har fått TR, vi blir gravide til slutt vi også! Jeg oppdaget TR sammen med min kjære på badet i kveld, så fikk trøst fort :P

 

Kommer til å følge spent med resten av uken på hva som skjer med dere andre. KLEM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ser nå at docmorris testen fra i går kveld på veldig utvannet urin har fått en svak strek... Vet jo at den er ugyldig, men har aldri skjedd før, og jeg har tatt en del tester gjennom 27 pp'er... Dumme meg tok en A1 med en gang nå som var negativ. Men fant ut at docmorris har en sensitivitet på 10 mens A1 bare har 25, og hcg blir jo ikke doblet på ett døgn.

Kanskje nr tre endelig er på vei???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh - jeg tok en test nå, og der var to klare streker!! Den kom fram med en gang  :D  Måtte hive oppi en CB digital også, og den viser 1-2 uker på vei  :D Har lagt ut bilde i galleriet.

 

Jeg er helt skjelven... hadde virkelig ikke trodd det skulle klaffe sååå fort! Nå håper jeg bare spiren klamrer seg fast, for den er sååå velkommen!  :) Må ut og handle før mannen kommer hjem fra jobb i dag - prøve å finne noe som kan være en gøy måte å fortelle det på  ;)

 

Hvis dette går bra, så har jeg også passert 12 uker på julaften, så da blir det evt en flotters julegave! Klarer ikke slutte å smile.. sender masse babystøv til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så kjempemasse Sienna og Lilleønske!!!! SÅ stas!!!!

Det er helt uvirkelig nesten når det skjer <3 Håper jeg snart opplever det igjen også!

 

Krysser fingrene for deg Cayenne!

 

Her er det venting, men bare negative billligstrimler så langt. 9 dpo i dag, så det er vel ennå bittelitt håp, selv om jeg ikke føler noen symptomer. Litt stikkinger, men det kan være tr. Litt innbilt kvalm kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så kjempemasse Sienna og Lilleønske!!!! SÅ stas!!!!

Det er helt uvirkelig nesten når det skjer <3 Håper jeg snart opplever det igjen også!

 

Krysser fingrene for deg Cayenne!

 

Her er det venting, men bare negative billligstrimler så langt. 9 dpo i dag, så det er vel ennå bittelitt håp, selv om jeg ikke føler noen symptomer. Litt stikkinger, men det kan være tr. Litt innbilt kvalm kanskje :P

 

 og GRATULERER til mrsmarie også!!! WOW!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det måtte bli uke 44 før ting skulle begynne å skje ;) Gratulerer så mye til dere med positive tester! :) Her er IKM torsdag, og symptomene er fraværende, men jeg er mye trett. Tidligere i kveld var jeg på trening. Riktignok er jeg for øyeblikket ikke i like god form som jeg pleier å være, men i dag ble jeg svimmel flere ganger og måtte ta små pauser for å hente meg inn og være sikker på å unngå å besvime. Dette pleier ikke å skje. Kan jo bety at jeg brygger på en forkjølelse eller noe (eller bare er i elendig form :P), men kan det bety noe annet tror dere? SKAL holde meg og ikke teste før tidligst mandag dersom TR ikke dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kryssende fingre dere! :D Det er enda håp for dere som ikke har testet positivt vil jeg si - jeg er 16 eller 17 dpo (pos el test lør for 17 dager siden) og hvis jeg er gravid har jeg enda ikke fått gyldig positiv test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av symptomer her jeg: Ømme pupper og murringer som vanlig før tr, men mye mer kviser enn vanlig (normalt en til to stykker før tr). Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ A1 i dag også, men to eller tre dager over ikm og ingen tr... Prøver å få tak i nye Doc Morris tester i dag - siden det var en ultrasvak strek etter tiden på mandag bør den være sterkere i morgen tidlig. Hvis ikke regner jeg med at det ikke gikk veien. Lykke til Filibobba og alle som skal teste i dag! :D

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som meg det der Cayenne! Fikk svak på billigstrimmel etter tiden i helgen, men ikke fått noe mer etter det.. Er på dag 30 idag, forrige syklus var på 32, og den før 28. Så jeg tenker at jeg venter med ny test til fredag. Håper jeg enten får svar eller ny TR da, verste er å gå å vente på TR uten grunn .. Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten super artig å overraske kjæresten i går :D

 

Da vi la oss, sa jeg at jeg hadde en presang til ham i forbindelse med at jeg overtar ny leilighet på tirsdag. Rett før dette hadde han spurt om mensen var kommet, og jeg svarte ja, hvorpå han ble skuffet.

Først leste han kortet hvor det stod om vi ikke skulle bo litt sammen snart.

Deretter åpnet han pakken som lå oppi en gammel "spice girls polaroid kamera" eske, så han lo litt ekstra da han så den.

Oppi lå det en liten babybody med "I love dad" på.... da han brettet den ut og så på den, ble han bare helt paff og så på meg og så "kødder du?!" mens han smilte. Da tok jeg frem den digitale graviditetstesten, slik at han fikk se det svart på hvitt.

 

Det bredeste smilet, den gode klemmen og det første han da sa var "Jeg elsker deg!!!"

 

Aaaaa, er så lykkelig at jeg nesten blir kvalm av meg selv. hehehehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her.... hadde for lite forventninger til graviditet denne mnd. ettersom jeg har vært igjennom en steinknusing, men IKM mandag 28/10 og ikke noe TR her heller.

 

Litt rosa utflod, som jeg pleier å få før mensen, men det stopper opp. Test mandag viste negativ. Litt mensmurringer, men blendahvitt på toalettpapiret hver gang jeg sjekker og er helt sikker på at mensen har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge vente til man tester på nytt?, mannen min sier 5 dager, men jeg vet ikke om jeg holder ut.

 

Tok en CBDigital, men fikk "boka" så det var totalt bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg kan stige nok på to dager. Samme situasjon som deg her! Testet hvitt både man og tirs.. Blir så lei hvite tester, så nå lot jeg være å teste idag.. Ikke sikker på om jeg gidder i morgen heller! Kanskje bare vente å se om TR kommer? Men er jo ikke så lett det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...