Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde menssmerter som kom og gikk, fra få sekunder til et min eller to, dette startet ca 4 dager før ikm. Ømme pupper, men det har jeg alltid før ikm. Det mest tydelige tegnet var nok at jeg ikke fikk mensen og det at jeg ikke spottet et par dager før ikm, pleier det. Nå etter ikm har jeg fått mye utflod, hadde litt før ikm også, men ikke noe jeg tenkte over da! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt stikninger noen dager før, ikke typiske mensensmerter, men noe lignende. Så ble jeg vanvittig tørst. Kunne drikke masse vann og være like tørst rett etterpå. I tillegg ble jeg veldig frysen, nesten litt sånn feberfølelse. Et par dager før IKM kjente jeg også stikninger i puppene, og de har blitt mer og mer ømme og vonde. Så langt er det alle symptomene jeg har. I tillegg til positive tester og ingen tr.

 

Masse lykke til i neste pp til dere som flytter over dit. Satser på vi sees på 1. trimester snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR i går, to dager senere enn forventet. Ikke helt fornøyd med det, men det er vel bare å gå på med friskt mot i neste pp også og satse på at julenissen kommer tidlig i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...