Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Havnet visst i uke 44, min første pp! Akkurat fått TR, og så starter morroa:D

 

IKM uke 44

 

Mandag 28/10

Fillibobba

 

Tirsdag 29/10

 

 

Onsdag 30/10

 

 

Torsdag 01/11

 

 

Fredag 02/11

 

 

Lørdag 03/11

 

 

Søndag 04/11

 

 

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg visst inn her jeg også. TR kom i går, før jeg trodde så nå har jeg i grunnen ikke peiling på når IKM er, men EL-kalkulatoren sier EL den 15 og da blir IKM ca 29. kanskje

 

IKM uke 44

Mandag 28/10
Fillibobba

Tirsdag 29/10
AHENG

Onsdag 30/10


Torsdag 01/11


Fredag 02/11


Lørdag 03/11


Søndag 04/11



Gravid: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også med! 2.pp dette, bommet på el forrige mnd pga forsinket el, så håper jeg klarer å teste meg fram til riktig dato for el denne gangen! Har en sønn på 15 mnd :) Har litt ustabile sykluser men IKM er ca mandag 28 eller tirsdag 29!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så herlig! Ja, ble så glad selv i morges:))! Ble det 32 dagers syklus på oss begge denne måneden da! Hehe.. Er så klar for å komme i gang med 1 pp nå, håper vi får til mye sengekos nå *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble det! Blir spennende å følge med på dere videre :) Problemet første pp var at jeg var så stressa og sliten med jobb og ny hverdag med barnehagen at vi ikke orket å ha så mye sex desverre! Så får satse på mer overskudd nå så vi ikke går glipp av en pp til! ;) Nå er det bare å komme seg gjennom TR dagene, 7 lange dager før morroa kan begynne! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg også. Ikm mandagen, om noen gidder.

 

Da blir det julibaby på oss da, jenter! :D Har en født på sommeren fra før og ville helst unngått det, men klokka begynner å tikke høyt her, så da kan man ikke risikere å gå glipp av en sjanse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn her jeg;) pp2:)

 

IKM uke 44

 

Mandag 28/10 Fillibobba, **Cayenne**

 

Tirsdag 29/10 AHENG, Mimi87

 

Onsdag 30/10

 

Torsdag 01/11

 

Fredag 02/11

 

Lørdag 03/11

 

Søndag 04/11

 

Gravid:

Endret av Mimi87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg også inn her :) Har akkurat sluttet med p-piller, så jeg vet ikke helt åssen syklusen blir. Men utifra hvordan kroppen har reagert når jeg har sluttet på pillene før, så pleier den å komm gjenge igjen ganske fort. Regner derfor med at IKM blir 29. oktober. Dette blir spennende - vi skal prøve på vår første baby. Skrekkblanda fryd :) 

IKM uke 44

Mandag 28/10 Fillibobba, **Cayenne**

Tirsdag 29/10 AHENG, Mimi87, mrsmarie

Onsdag 30/10

Torsdag 01/11

Fredag 02/11

Lørdag 03/11

Søndag 04/11

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å ha flere med i gruppa :) kan vi 'plage' hverandre med spørsmål og endringer istedet for samboer. Jeg så forresten til han i går :tenk om jeg har eggløsning midt i elgjakta da. Og han svarte: da må jeg førte meg å komme hjem da ;) og DET er stort! Ha en fin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel legge meg på lista ;)

 

IKM uke 44

 

Mandag 28/10 Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen

 

Tirsdag 29/10 AHENG, Mimi87, mrsmarie

 

Onsdag 30/10

 

Torsdag 01/11

 

Fredag 02/11

 

Lørdag 03/11

 

Søndag 04/11

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aheng, det er så koselig når mannfolka viser at de bryr seg! Min samboer har virkelig blitt gira han og, i går startet han en "sparebøsse" hvor vi skulle legge alle sedler/ 20 kroner. Alle pengene skulle visst være låst til vi skal kjøpe inn babyutstyr:D Smelter av engasjementet, hihi..

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselige Fillibobba og Aheng :) det er herlig når de er så engasjerte!! :)

 

Her er tr i full sving, og obligatorisk smågodt og sofasløving er på plass :)

Endret av mrsmarie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sterke menssmerter idag at jeg kjenner humøret er på bunn! :( også har jeg alltid 7 dagers menssykluser, det er utrolig kjipt med så mange dager!

 

Mannen er også gira på ny baby, minst like babysyk som meg! :P fikk kjeft fordi jeg hadde stressa så mye på jobb forrige mnd at vi bomma på el, så her er det bare å skjerpe seg og roe ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff lulusen, høres ikke godt ut! Og 7 dager også.. Jeg pleier å ligge mellom 4-5 dager. Får man kjøpt gapefruktjuice på vanlig matbutikk? Vurderer å drikke det frem til el er ferdig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 44

Mandag 28/10 Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen

Tirsdag 29/10 AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst

Onsdag 30/10

Torsdag 01/11

Fredag 02/11

Lørdag 03/11

Søndag 04/11

Gravid: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal visst gjøre elslimet tykkere, og lettere for sædcellene å svømme i det. Tenker at det er såpass lett tiltak å ta et glass hver dag frem til el og i el, at jeg kanskje skal prøve meg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg i gang med PP2, etter halvhjerta PP1. EL-tester faktisk kjøpt, skal prøve å være optimist, selv om det kan bli vanskelig denne mnd siden jeg skal gå på medisiner som faktisk kan senke sjansen for å bli gravid dersom en prøver :(:( buuhuu, men blir spennende uansett, en vet jo aldri!!!:)

 

 

IKM uke 44

Mandag 28/10
Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen


Tirsdag 29/10
AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst
, LilleØnske, SnartBabyLykke

Onsdag 30/10

Torsdag 01/11

Fredag 02/11

Lørdag 03/11

Søndag 04/11

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aheng og lulusen, da er grapefruktjuice kjøpt inn. Fant det på Coopmega i kjøledisken:D Står man skal begynne ca en uke før el, så tenker jeg egentlig begynner når helgen er over. Ett glass om dagen:) Bare noen dager til før vi kan begynne morroa!! Tjohoo:) Håper TR har siste dag her i morgen, hadde vært deilig med fri fra den i helgen. Skal på hotell med samboeren :*

 

Alt er mulig snartbabylykke! Håper det klaffer for oss alle, og at medisinen din ikke ødelegger for deg neste måned:)

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Skal gå på utkikk etter grapefruktjuice selv. Må nok holde ut med tanta helt til søndagen jeg, buhu! Men får vel like greit begynne å drikke den "nydelige" grapefruktjuiceen for det :P Jeg er så gira på å starte prøvinga, fikk 20 el tester og 9 graviditetstester i posten idag så nå er jeg klar! :D

 

Hadde også et halvhjerta forsøk i 1 pp forrige mnd, men føler meg mer klar til å prøve mer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...