Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Har en utrolig merkelig følelse nederst i magen idag, det bobler og dunker i området rett over symfysen! Jeg lovte meg selv å ikke lete så intenst etter tegn denne måneden for da kan jeg framprovosere kvalme og trøtthet hvis jeg ønsker det nok ;) men denne følelsen klarer jeg ikke la vær å kjenne. Håper det er noe på gang der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange dager er det egentlig det tar før egget er befruktet og festet egentlig? Dersom atte :D Så spennende Lulusen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så spennende atte hjelp! Blir jo helt på tuppa :-)

 

Blir noen spennende dager/uker og forhåpentligvis måneder på oss :-) Krysser fingrene for dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt når jeg skal teste. Har 13 tester liggende, og det er jo litt skummelt :D Men er også redd for å oppdage at jeg er gravid -> som blir kjemisk. Dette merker man jo ofte ikke om man tester på/etter IKM. Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempe skummelt :-) Med tålmodigheten min, skal jeg nok slite med å vente til IKM.. Men er jo redd for feil svar eller kjemisk. Mye å tenke på :-) He, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor lyst til å teste.... Men denne måneden har jeg IKKE peiling på når EL var, og ikke når IKM er... så hvor lenge skal jeg vente???? Burde låse testene inn i et skap og gi nøkkelen til samboeren min.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt når jeg skal teste. Har 13 tester liggende, og det er jo litt skummelt :D Men er også redd for å oppdage at jeg er gravid -> som blir kjemisk. Dette merker man jo ofte ikke om man tester på/etter IKM. Hva tenker du?

Jeg har hatt 4 kjemiske og 2 SA... og skal prøve denne runden å vente med å teste etter IKM! Ikke greit å få en ny nedtur denne syklusen... Vet det skal holde hardt å vente, men skal prøve å skjerme meg selv litt bedre siden jeg har problemer med å få spirene til å sitte godt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg vet ikke helt når jeg skal teste. Har 13 tester liggende, og det er jo litt skummelt :D Men er også redd for å oppdage at jeg er gravid -> som blir kjemisk. Dette merker man jo ofte ikke om man tester på/etter IKM. Hva tenker du?

Jeg har hatt 4 kjemiske og 2 SA... og skal prøve denne runden å vente med å teste etter IKM! Ikke greit å få en ny nedtur denne syklusen... Vet det skal holde hardt å vente, men skal prøve å skjerme meg selv litt bedre siden jeg har problemer med å få spirene til å sitte godt nok!

Krysser fingrene for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lyst til å teste.... Men denne måneden har jeg IKKE peiling på når EL var, og ikke når IKM er... så hvor lenge skal jeg vente???? Burde låse testene inn i et skap og gi nøkkelen til samboeren min....

Haha aheng. Da er det ikke lett! Da hadde jeg bare testet sånn ca rundt IKM. Jeg tipper jeg tester 3 dager før IKM hvis jeg merker noe på kroppen. Hvis kroppen er helt vanlig vil jeg prøve å vente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sprøtt, den følelsen jeg hadde nederst i magen er fortsatt der! Kjennes ut som en liten fisk som spreller rundt der innimellom. Hva er det som skjer? :o skal vel egentlig ikke kjenne noen ting i det hele tatt så tidlig og hvertfall ikke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sprøtt, den følelsen jeg hadde nederst i magen er fortsatt der! Kjennes ut som en liten fisk som spreller rundt der innimellom. Hva er det som skjer? :o skal vel egentlig ikke kjenne noen ting i det hele tatt så tidlig og hvertfall ikke dette.

det gikk jeg og følte på forrige periode, liksom små bobler (akkurat sånn som man kan kjenne man faktisk kan kjenne at babyen rører seg der inne..... ) krysser fingre for at du kjenner noe som rører seg der nede...Her har jeg INGEn symptomer på noe som helst - bortsett fra denne lille blødningen på mandag.... har ikke helt trua..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sprøtt, den følelsen jeg hadde nederst i magen er fortsatt der! Kjennes ut som en liten fisk som spreller rundt der innimellom. Hva er det som skjer? :o skal vel egentlig ikke kjenne noen ting i det hele tatt så tidlig og hvertfall ikke dette.

Herregud så spennende!! Tenk om det faktisk er noe der inne :D Når tørr du å teste neste uke? Her kjenner jeg ingenting enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er så sprøtt, den følelsen jeg hadde nederst i magen er fortsatt der! Kjennes ut som en liten fisk som spreller rundt der innimellom. Hva er det som skjer? :o skal vel egentlig ikke kjenne noen ting i det hele tatt så tidlig og hvertfall ikke dette.

Herregud så spennende!! Tenk om det faktisk er noe der inne :D Når tørr du å teste neste uke? Her kjenner jeg ingenting enda :P

 

Tenkte å teste fredag! Men i likhet med deg har jeg mange graviditetstester liggende, så vi får se hvor lenge jeg holder ut :P er veldig spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sprøtt, den følelsen jeg hadde nederst i magen er fortsatt der! Kjennes ut som en liten fisk som spreller rundt der innimellom. Hva er det som skjer? :o skal vel egentlig ikke kjenne noen ting i det hele tatt så tidlig og hvertfall ikke dette.

Så spennende! Blir noen laaange dager frem til uke 44 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Da var man kommet over i DPO land! Er så klar for at det skal klaffe denne måneden. Hadde en abort i starten av august, etter å ha forsøkt å bli gravid i over 1 år. Kom i gang igjen med regelmessig mens med en gang, men tok rundt 7 uker før alt HCG hormonet var ute av kroppen. Det jeg synes er litt ekkelt, er at jeg ikke lenger får EL slim. Det har jeg ALLTID hatt før. Men positivte digitale EL tester har jeg fått både denne syklusen og forrige, så jeg har vel eggløsning likevel regner jeg med. IKM er tirsdag 29 oktober, på min søsters 25 års dag. Klaffer det nå vil jeg være 12 uker på vei på julaften. Hadde jo vært den perfekte julegave å gi til foreldrene mine at de skal bli besteforeldre for første gang :wub: Og kjæresten hadde blitt OVERLYKKELIG om det klaffet. Så COME ON!! Har lagt inn aksjer hver dag siste 7 dagene, så håper de svømmer som noen galninger inni der. Gleder meg til ventetiden sammen med dere andre ;)

spennende:-) jeg har en godgod følelse så håper det stemmer :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg visst her jeg også! Teller ned til testetid. Har tidlig el så den var allerede forrige lørdag. Ikm er 29. Okt.

 

Kryss fingre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterblomst: Jeg HÅPER DU HAR RETT! :D Hadde vært så kjekt!

 

2 DPO i dag ja. Tiden kommer til å gå saaaakte :P 

Kom til å tenke på en sak. Jeg pleier alltid å få hvit utflod 3-4 dager før mens, men den ene gangen jeg ble gravid var det fullstendig tørt der nede. Så tror jeg kommer til å ha en viss peiling allerede neste lørdag/søndag på om det har gått veien, uten å teste. Brukte nesten opp alle billigtestene jeg hadde liggende i forrige runde. Skal forsøke å ha litt mer tålmodighet denne gangen. Er så deilig å bare gå å kjenne på håpet også :)

 

Ha en strålende dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går ikke så fort som jeg hadde håpa nei  :P  jeg har bare to graviditetstester liggende, og en av dem er CB, så jeg håååper jeg klarer å holde meg til IKM. Men det skal vel holde hardt  :D

 

Er det noen av dere som drikker Rooibos te, eller har hørt noe om det? Jeg så på en annen tråd at det var ei som hadde drukket det denne mnd og blitt gravid, og ho kjente også ei venninne som hadde prøvd å to år, og det klaffa først den mnd ho drakk denne te'en. Det kan jo være tilfeldig, men lurer på om det kan være verdt å prøve om det ikke klaffer denne mnd. Men nå satser vi vel på at det klaffer for oss alle denne mnd da  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og blitt inseminert i dag! Da telles 15 lange dager ned! :-/ Blir helt sikkert ikke å klare å vente så lenge, men vi nok uansett få positive graviditetstester før det, siden jeg har brukt eggeløsningssprøyte som inneholder HCG....... Så for å være litt sikrere så bør jeg vente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk negativ el-test i dag. Vil det si at jeg er 1DPO da? Og er det noen som vet om jeg fremdeles er fertil?:))

Ja, hvis du har hatt positiv test så er du vel 1dpo! Det er fortsatt gode muligheter for å bli gravid, ifølge maby baby appen min er det mulig at befruktning kan skje 3 dager etter el selv om det er størst sjanse før el! Så er vel bare å hoppe til køys et par dager til ;)

 

Her har alle symptomer forsvunnet, nå er det bare gørr kjedelige dpo dager. Har mye å gjøre på jobb så dagene går fort for det merker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og blitt inseminert i dag! Da telles 15 lange dager ned! :-/ Blir helt sikkert ikke å klare å vente så lenge, men vi nok uansett få positive graviditetstester før det, siden jeg har brukt eggeløsningssprøyte som inneholder HCG....... Så for å være litt sikrere så bør jeg vente.....

så spennende da... håper den sitter der den skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...