Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

jeg måtte bare ta en EL test.... er en strek der, men ikke eggløsning... 

og når jeg først hadde tissa i koppen slang jeg oppi en graviditets test også - den var veldig hvit!

så da var det gjort.... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *HappyGoLucky*

Ja, hadde det bare vært så enkelt - det hadde spart oss for endel venting og frustrasjon ;)

 

God bedring, HappyGoLucky, håper det gir seg raskt. Jeg aner ikke om sånt kan ha innvirkning på at egget fester seg, men når en tenker på alt folk er gjennom før de finner ut at de plutselig er gravide, så tviler jeg på at det er noen fare.

Takk takk :) ja er jo sant det, måtte ty til paracet i stad men det skal jo være trygt i graviditeten så da kan det vel ikke skade i dpo land heller :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, like greit å få noen svar når man lurer sånn AHENG! Men har du ikke hatt noe mens på to år?

Hatt EN ordentlig mens etter graviditet og Psprøyte... så er nok litt ute å kjøre med tanke på syklus... men fortsatt like spennende å se om TR dukker opp når jeg tror... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jaja, like greit å få noen svar når man lurer sånn AHENG! Men har du ikke hatt noe mens på to år?

Hatt EN ordentlig mens etter graviditet og Psprøyte... så er nok litt ute å kjøre med tanke på syklus... men fortsatt like spennende å se om TR dukker opp når jeg tror...

Åja! Da skjønner jeg at syklusen ikke er helt med! Håper ikke TR kommer og at du får positiv test snart :D

 

Jeg har ikveld kjent et vondt stikk nederst i magen mot høyre. Og ble plutselig svimmel istad når jeg lå på sofaen og slappet av, hele rommet snurret rundt plutselig! hvis ikke jeg er gravid bør jeg ta det opp med legen, har time 30.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med livmorhalsen nå? "Skal" den være lang eller kort sånn etter syklus - og skiller det om man er gravid eller ikke?

 

Min Var plutselig veldig hard og kort? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter eggløsning så har jeg lest at livmorstappen flytter seg lengre ned og blir hardere, at den er langt oppe under eggløsning og er mykere. Om dette ga noen mening.

Jeg føler at jeg er helt øm nå jeg, sån som man kan bli i forkant av TR... føler liksom at den er på vei, men er jo veldig tidlig i så fall. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, fått halsbrann i kveld...... Bruker ikke å ha det, så håper det er et godt tegn! :-) Ellers så har jeg hatt litt stikninger og øm over livmora.... Hvorfor kan ikke dagene bare fly fram mot 1.november??? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aheng, fikk du positiv eltest mente du? Det er jo et godt tegn :D og Snømusa, høres som fine symptomer ;) Håper det er pga befruktet egg! Her har mine symptomer forsvunnet. Så skal prøve å la være å tenke mer på det.. Æsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo og halvveis ;) I går hadde akkurat som sting på venstre side av magen i noen timer på kvelden.

Weird.

 

Håper arbeidsdagen går fort! Vært våken siden 05, så når jeg kommer hjem i dag, skal jeg rett under dynen! :)

Ha en fin dag people!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sienna85, hørtes slitsomt ut å være våken siden 05. Sliter selv med å vende meg til det mørke været nå.. Føler jeg er trøtt døgnet rundt, blæ. Er nok et sommermenneske! Godt jeg skal reise bort i desember :D Sol sol kom til meg.. Vurderer å slenge inn en test for moroskyld i morgen, får se hva jeg har tid til på morgningen.. :P Har vel ingen store forhåpninger så tidlig heller..

 

Ha en fin dag alle sammen! Sovner her jeg sitter på skolen og ser på 2 t film om fysikk i et mørkt rom, snork..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no.... ringte til Haukeland, da jeg kom på at jeg aldri fikk svaret på AMH blodprøven jeg tok i juni i år... den var på 8,2, og indikerer lav fertilitet. Normal ligger mellom 15 og 30.

 

Leste om en med AMH på 8, og det var normalt for henne...men hun var 38 år!!! Jeg er 28! :S

 

Føler jeg plutselig fikk litt dårlig tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne PP har vært skikkelig rar..

Er jo ivrig temper med Pearly, og denne PP har det bare vært lave temperaturer, og temperaturøkningen etter eggløsning som jeg mener var på fredag eller lørdag harvært minimal.:(

Så lurer nesten på om dette er en mnd uten eggløsning:(

Og i dag har jeg hatt helt rare syke menssmerter og muringer i hele underlivet, aldri hatt det sånn før, skulle nesten tro mensen kom.

Har jo selvfølgelig hatt murring etter eggløsning før, og spesielt de gangene jeg har blitt gravid.

Men disse smertene er helt annerledes og mye vondere, har måtte sette meg ned på kne flere ganger på jobb i dag..Noen andre som har hatt det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått verk i skambenet... Hadde veldig verk etter fødselen når jeg fikk jenta mi, hadde en veldig røff fødsel. Kanskje kroppen reagerer på en evnt. graviditet? Lov å håpe! 5 dpo i dag :-) Tok en graviditetstest for et par dager siden, da jeg ønsker å holde oversikt over når eggeløsningssprøyta går ut av kroppen. Da ble testen positiv rett etter tiden var gått ut. Tok en i dag også, og det var bare en svak svak skyggestrek, kun det "trente" øye som kunne ha sett den  :P  Så det tyder på at hcgen i sprøyta er på vei ut av kroppen, og godt er det :-) Da kan jeg kanskje, om jeg skulle være heldig, stole mer på en evnt. tidlig positiv test :rolleyes:  Nå blir jeg ikke å teste før søndag eller mandag  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut, Snømusa :-)

 

Her har det vært mye symptomer de siste dagene; halsbrann, kvalme, murringer, vond korsrygg, tissetrengt og så videre.. Men, tipper nok det er mer psykisk enn fysisk! Dagene frem til neste mandag kan ikke gå fort nok :-)

 

Krysser fingrene for at mange her inne kan snike seg over til 1. Trimester i løpet av neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kan jeg ikke teste da jeg sitter i foreldresamtaler hele dagen, og torsdag får jeg bare prøve å holde meg unna. Også reiser jeg bort til søndag ( uten å ta med test) så da skal jeg ikke teste før mandag er planen (IKM alt fra 25 - 29)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Aheng! Greit å ha litt å henge fingrene i..

 

Jeg er så usikker på når jeg skal teste, om jeg skal tørre å gjøre det fredag - eller om jeg skal være flink å vente til neste uke :-)

 

Forresten; Skal på fest på fredag, så om noen har noen forslag for å unngå at vennene legger merke til at jeg ikke drikker - er det bare å hyle ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Faktisk vært litt murringer her i dag også, men ellers ingen symptomer :) begynner å bli frisk igjen da så det er hvertfall bra :)

 

Vanskelig med fester og sånn når man er prøver ja, jeg har en fest som er helgen etter ikm jeg da, så om det har klaffet så tror jeg at jeg later som om jeg måtte jobbe ekstra den helgen :) ellers så kan du si du går på antibiotika og derfor ikke kan drikke f.eks. Eller at du blir "syk" dagen før...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjøpe alkoholfri cider på vinflaske/ alkoholfri vin på Vinmonopolet som jeg har i kjøleskapet og bare går å fyller på et glass der innimellom når jeg ikke orker å drikke alkohol på fest :P funker det!

 

Her er jeg mer tidsetrengt enn før (pleier bare å gå på do 3 ganger om dagen nå er det kanskje 6-7 ganger) litt mer sulten, men kan være tilfeldig og! Men har blitt veldig fysen på sjokolade!! Jeg likte ikke sjokolade før jeg ble gravid med sønnen min, da plutselig ble jeg gal etter det! ;) men som sagt, alt kan være tilfeldig! Får jo lyst å kose seg litt ekstra i dette mørke høstværet og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å høre alle symptomer :D Her har jeg ingen symptomer, så tror vel egentlig ikke det har klaffet lenger denne måneden. Smertene i korsryggen har forsvunnet! Men vi får se :)

Jeg skal også på fest i helgen, men jeg bruker alltid håndball/trening som unnskyldning når jeg ikke orker/kan drikke. Den kjøper vennene mine fordi de vet jeg er i overkant glad i trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt ang. alkoholen Lulusen, er jo bare å drikke noe som ser ut som alkoholholdig om man vet at folk vil bli mistenksomme, om man plutselig ikke drikker. :)

Sikkert morro også, om alle tror at du er lite drita som dem :P

 

Vet ikke om det har gått her heller, har ikke noen tegn til det... virker som jeg har en minimini-blødning. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...