Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Så spennende Snømusa!! Jeg har trua på at den sitter :D Håper følelsen kommer tilbake lulusen :P Merker jeg kommer til å bli skikkelig skuffet om det ikke klaffer denne måneden, selv om jeg egentlig ikke har trua siden det er første pp.. Hehe rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært og blitt inseminert i dag! Da telles 15 lange dager ned! :-/ Blir helt sikkert ikke å klare å vente så lenge, men vi nok uansett få positive graviditetstester før det, siden jeg har brukt eggeløsningssprøyte som inneholder HCG....... Så for å være litt sikrere så bør jeg vente.....

sååååå spennende :-) god venting ;-)♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det kos alle dagene utenom dagen som var eggeløsning, huff, blandet følelser på om dette fungerte!! Men blir så spennende!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre om en ting.. Produserer dere noe utflod etter eggløsning? Mener å ha lest at det kan være ganske tørt, men det er ikke helt tilfelle her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat på det samme idag Fillibobba! Her er det mye utflod! Vet ikke om det er vanlig, hadde forventet mer tørre forhold nå :P Har ikke tenkt over hvordan det har vært tidligere sykluser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så betryggende å høre :D Har heller aldri tenkt over hvordan det har vært før! Da skal jeg i hvertfall ikke tenke over det, kanskje er det positivt jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal man drikke den teen da? hele syklusen? :) Skader ihvertfall ikke å prøve ;)

Jeg er ikke sikker. Må prøve å google den litt mer. Fikk inntrykk av at det var snakk om 3-4 kopper hver dag hele syklusen, men sikkert greit å dobbeltsjekke dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har såre brystvorter? Mine har vært helt ekstremt såre og ømme siden eggløsning. Hvis jeg såvidt kommer borti utenpå bh og t-skjorte, så kjenner jeg det. Det kan jo dermed ikke være et tegn på graviditet, men synes det er kjemperart. Håper det gir seg snart!! Mannen har fått beskjed om å holde seg laaangt unna dem til annen beskjed blir gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man 3 dpo :P oh my lord, tiden går treigt! Er så utålmodig. Kjæresten sa i går at han tror at jeg blir gravid denne mnd. Skulle ønske at han var synsk ;)

 

Jeg har såre brystvorter noen sykluser, og andre ikke. Merket først skikkelig til ømme bryster da jeg var gravid i uke 5 forrige gang.

 

Når det gjelder utflod så har jeg hatt noe hvit utflod etter EL. Som regel pleier jeg å ha en del utflod rett før mensen kommer, slik at det føles ut som om jeg begynner å blø, men så er det bare utflod. Da jeg ble gravid, var det imidlertidig helt tørt der nede i dagene før IKM. Så jeg håper det blir slik i slutten av neste uke også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noe såre brystvorter. Har forsåvidt ikke kjent noe spesielt denne måneden. Har også en kjæreste som er veldig gira på at jeg skal være gravid. Selv vet jeg ikke helt om jeg har trua denne måneden. Håper jo såklart utrolig mye, da det hadde passet perfekt med tanke på studiene. Men tør ikke håpe for mye :D har dere begynt å merke noe annet da? Jeg vet ikke hvor mange dpo jeg er, føler jeg kan ha hatt elslim alle dagene denne uken haha (sikkert ikke tilfelle).. Men noen er jo allerede 5 dpo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke såre brystvorter! Har ikke tid til å kjenne etter symptomer i løpet av dagen da jeg har en hektisk jobb! Men på kvelden og natta når jeg ligger i ro føler jeg murringer der nede! Vet ikke om det er innbildning! :P har mer troa på denne måneden enn forrige siden jeg har hatt så merkelig følelse nederst i magen, så vi får se! :)

 

Når er det tidligste dere kommer til å teste da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest historier på nett hvor folk har fått positiv 7 dpo, hehe.. Så kanskje jeg brenner av en på onsdag bare for moroskyld. Men kommer hvertfall til å ta en på fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg meg selv rett tester jeg lørdag el søndag.har ikm tirsdag 29. :-) det slo ikke ut før ikm sist graviditet så er sikkert ikke vits i...men denne damen er utrolig nysgjerrig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det og såre bryster (og alle andre tøysete symptomer) :-)

 

Satser på at uken kan gå fort, for jeg blir gal av å ikke vite noe. Har vel ikke akkurat kjempe tru på at det lykkes - det ville liksom bare vært for perfekt..

 

Ja, tenk det! Så hyggelig at noen her inne antakeligvis får livet sitt snudd på hodet i løpet av den neste uken! :-) STAS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 3DPO nå så kommer ikke til å teste før jeg evt får veldig sterke symptomer:) Håper jeg klarer å vente til 29.oktober. Jeg går på medisiner som gjør sjansene å bli befruktet dårligere så har ikke helt trua. Men blir veldig spennende å se om noen av dere får positive tester da, allerede til uka kanskje :D

 

hadde en veldig stor mensmurring 2DPO lurer på hva det var!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 3DPO nå så kommer ikke til å teste før jeg evt får veldig sterke symptomer:) Håper jeg klarer å vente til 29.oktober. Jeg går på medisiner som gjør sjansene å bli befruktet dårligere så har ikke helt trua. Men blir veldig spennende å se om noen av dere får positive tester da, allerede til uka kanskje :D

 

hadde en veldig stor mensmurring 2DPO lurer på hva det var!! hehe

Krysser fingrene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på å klare å vente med testing til IKM. Men jeg er vel ikke alltid den med best selvdisiplin, så vi får se  :P men tidligst 3 dager før IKM.

 

Gleder meg til å høre hvordan det går med dere  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende uke... kunne ønske jeg visste når IKM var, men men.... jeg har foreldresamtaler i barnehagen onsdag så må i allefall vente til etter det (kan ikke tenke på baby i magen da) og reiser hjem til mine foreldre etter jobb torsdag, så forhåpentligvis klarer jeg å legge igjen tester her hjemme og komme meg over neste helg igjen.... se om TR dukker opp.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok akkurat en EL test (hadde en del slim og måtte bare se hvordan den slo ut) og strek nr 2 var nesten like sterk som strek 1... sikker på at jeg ikke har eggløsning nå i grunnen, men har jo sett det er noen som har tatt EL tester før de tar graviditetstest..(hvis dere skjønte det).. hvordan fungerer dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ææ! Så spennende :D Er jo fler som har positiv eltest når de er gravide. Eller så har jeg lest de som plutselig får to eggløsninger i måneden fordi første er "mislykket". Håper du er gravid hoho :D Er du ikke fristet til å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...