Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fru frøken du har jo IKM om en uke, da kan det komme en festeblødning :D Woho, tenk om ;)

 

Håper jo virkelig det! :wub: men nå har jeg hatt det siden søndag tror jeg... :huh: kan det vare så lenge da? det er nesten ikke synelig, derfor jeg kaller det minimini hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å ikke kjenne noe særlig symptomer Fillibobba. Det eneste jeg kjenner er kanskje en snev av ømme bryster, men det er mulig det bare er innbilning. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om symptomer, følte alt mulig forrige måned uten at det resultert i noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det jeg har lest, kan en festeblødning vare i alt fra en til fem dager :-)

 

Fillibobba, du får trøste deg med at jeg sannsynligvis ikke har noen symptomer jeg heller. Jeg har nok bare blitt kokko :-D Ha, ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse aktivitet å mye symptomer :-) jeg har vært uten symptomer i en uke nå etter el å har vært glad for det. Nå ikveld føler jeg litt tyngde over symfysen :-( tror det er menstegn så nå er jeg ikke like positiv som jeg har vært!!! Meeeeen om det ikke kommer mer mage symptomer å mer symptomer i rygg derimot :-):-) svaret kommer uansett om en uke..

Angående amh var min under 1 og jeg ble gravid likevel :-D så jeg har i bakhodet at vi kanskje ikke blir foreldre til flere..men vi håper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre jeg ikke er alene :) Håper vi har en spire likevel :P bare 3 dager til jeg skal teste :D

gleder meg å høre!!!!:-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan vare flere dager :D noen som vet? Misunner alle dere som har symptomer :P

 

Men det går ann å få noen symtpmer uten at det har klaffet, vet ikke hvordan det går, men håper at jeg ikke får noen om det ikke er noe.... nå vet jeg ikke om jeg har noen eller ikke, alt det jeg har kan være på grunn av IKM <_<

 

men jeg skal prøve å være positiv da hehe :D vet ikke hvordan det har gått før om en uke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her:-)

 

En ting jeg lurer på. Er det noen av dere som snuser til vanlig. Har dere sluttet under prøvingen og hvor nøye er dere med dette?

En ting er under graviditeten, men lurer på om det og kan påvirke sjansen under prøvinger..Vanskelig å finne noe håndfast på nett om det. Fornuften i meg sier at det bør ses på som med røyking på grunn av nikotinen.. Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde allslags symptomer forrige måned. Bla. Kvalme, mensmurringer siden EL, svimmelhet irritasjon mm. Så denne måneden prøver jeg være litt pessimist, selvom symptomer melder sin adkomst i ny og ne:p tror jeg føler alt for mye etter... Vil ikke bli mer skuffet enn nødvendig:)

 

men krysser fingre for alle med og uten symptomer:D forhåpentligvis vokser en liten spire hos dere:):)

 

Og også hos meg:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyket før vi fikk første, sluttet når ble gravid (1.pp). Brukte snus før andremann, som også satt på 1. pp. Sliter litt med nr tre, men klarer ikke å slutte før jeg eventuelt blir gravid igjen, selv om det nok ikke øker sjansene...

 

Anonymous poster hash: 3c385...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snus, men røyk sluttet jeg med med en gang jeg bestemte meg for å starte prøvingen, fordi jeg har sett hvor stressende det kan bli å måtte slutte med røyk eller snus når du endelig vet at du er gravid.

Også kjentes det ut som jeg var klar for å slutte uansett, og det stemte nok, for det har vært null stress.. regnet jo med at jeg skulle slite littegrann.. men har gått overaskende bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig fornuftig ut! Jeg har kuttet kraftig ned, men ikke tatt det siste steget med å kutte det helt ut. Gått over til miniporsjon.. Skal absolutt slutte om det ikke går denne pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her:-)

 

En ting jeg lurer på. Er det noen av dere som snuser til vanlig. Har dere sluttet under prøvingen og hvor nøye er dere med dette?

En ting er under graviditeten, men lurer på om det og kan påvirke sjansen under prøvinger..Vanskelig å finne noe håndfast på nett om det. Fornuften i meg sier at det bør ses på som med røyking på grunn av nikotinen.. Enig?

Jeg sluttet samme dag som vi bestemte oss for å starte prøvingen. Men det hadde jeg fristet mannen med i lang tid, så jeg følte egentlig ikke at jeg hadde noe valg ;-) Har gått overraskende bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her:-)

 

En ting jeg lurer på. Er det noen av dere som snuser til vanlig. Har dere sluttet under prøvingen og hvor nøye er dere med dette?

En ting er under graviditeten, men lurer på om det og kan påvirke sjansen under prøvinger..Vanskelig å finne noe håndfast på nett om det. Fornuften i meg sier at det bør ses på som med røyking på grunn av nikotinen.. Enig?

 

Jeg sluttet rett før vi startet prøveperiode 2, så det blir spennende å se :) Tror absolutt ikke det har noe si for om en kan unnfange eller ikke. Det er nok heller utover graviditeten, og heller bare tilfeldigheter dersom det klaffet den mnd en sluttet. Men sunt å slutte, bli med da vell:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, ingen symptomer her i gården. Kun mensmurringer i ny og ne, det kan jo være tr eller positiv test, vi får bare vente å se. Prøver som mange av dere andre her å holde meg opptatt fram til IKM, har ikke lyst til å teste før egentlig, orker ikke tyde streker, og blir letter å godta neg.test på IKM enn å teste mange dager etter hverandre. HAha kan godt hende jeg tester før også, men når jeg skriver det øker sjansen for at jeg kommer til å vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er noen bittesmå ulemper med å føde også:

http://www.seher.no/se-og-hør-tv/jeg-satt-på-do-og-gråt-66903

 

Hehe..

Jeg er litt enig med Johanna i at man ikke får særlig informasjon om hva som skjer med kroppen etter fødselen. Jeg hadde aldri hørt om renselsesprosessen og var ikke forberedt på hvor ekkel og lang den var. Svetta dessuten som en gris i mange uker etter fødselen, melka sto som en stråle ut av puppene så kunne bare glemme å amme offentlig med det griset der :P men det jeg var minst forberedt på var kolikk og 0 nattesøvn i 6 mnd!! Men her sitter jeg igjen, relativt kort tid etter fødselen og prøver å bli gravid, så så ille kan det ikke ha vært :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit. Måtte bare ta en test idag, hehe.. Vet det er tidlig, men likevel blir man skuffet når den er helt hvit.. Mister trua enda mer :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag & nye muligheter...  :D


Dag 20 i denne syklusen, og nå er det noe som skjer...  :blink:


Hadde lyserosa utflod i går kveld etter en dag med stiv rygg og murringer, men idag kun vanlig utflod og ikke noe tegn til for tidlig TR!


Fortsatt øm i korsryggen og har i tillegg ei voldsom hodepine... Kan det være??? Spennende å se utover dagen om det er "tanta som banker på døra" eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa kjipt. men 6 dager før ikm kan man kanskje ikke forvente så mye? Tar en ny på fredag, testene er jo så billige at det ikke gjør noe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...