Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *HappyGoLucky*

Blendahvit her også gitt :( men holder håpet litt til, om den er negativ i morra også kommer jeg nok til å miste håpet litt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine billigstaver sto det : kan registrere graviditet så tidlig som en dag etter uteblitt mensen.. Det var da ikke så tidlig! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at ingen fikk tegn til positiv test :( tok min opp fra søpla og hvis jeg la godvilja til kunne jeg se den svakeste skyggestreken i verden, viste den til samboeren som sa den var blendahvit :P så hvis man ønsker noe så sterkt kan man visst se syner ;) tar en ny imorgen uansett hvis ikke TR er her allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tempen endelig steget her, men kan nok ikke bli noe befruktning på så sen eggløsning:( så håper på et lite mirakel😁 eller bedre lykke på neste PP😝

Eneste rare er at jeg tisser mye og har sykt med luft i magen, og det er typiske tidlige gr.symptomer hos meg...

Men tenker vel bare det er tilfeldig.😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem vet lulusen! Kanskje den blir sterkere over helgen;) Merker jeg fikk litt forhåpninger i går, men de ble ganske drept idag.. Synes de stavene var dårlige :P Haha.. Vet ikke om jeg gidder å teste i morgen, føler den blir like hvit uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg testet også i dag, den var negativ :( Jaja må ikke gi opp håpet helt enda, selv om jeg tenker at det sikket ikke gikk denne gangen. Tror jeg venter med ny test til mandag. IKM onsdag

 

Garantert noen av oss som er gravide, vi kan ikke alle ha bomma vell??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å lese om alle som har testa! Jeg er sikker på at noen av oss må være gravide - det har vel ikke skjedd før at alle i en gruppe får negative tester?!! Krysser fingra for oss alle de neste dagene. 

 

Her har det ikke skjedd noe. Minimalt med symptomer. Hadde litt mensmurringer i stad så jeg måtte sjekke om tr var på gang, men ingenting. Regner med den kan komme fra i morgen av. Hvis jeg husker riktig så har jeg vanligvis syklus mellom 26-29 dager. Jeg har ingen billigtester liggende, så kommer til å vente med å teste til tidligst onsdag (tror IKM er tirsdag) hvis ikke tr dukker opp. Det blir spennende dager  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet noe mer blødning her i gården.... :huh: Lurer meg i hjel på hva dette skal forestille!

.... bortsett fra at jeg "vet" at jeg er gravid da så klart :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Vi som er så mange i den gruppen, noen av oss MÅ jo være gravide.. ;) Ble så skuffet idag når den var helt hvit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med alle som tester:) krysser fingre og tær:):) venter med å teste til tidligst torsdag. Kjenner virkelig ut som tr er rett rundt hjørnet her:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ideelt sett bør man vel vente og se om TR kommer, og så kan man godt vente noen dager til for å se om hun bare er forsinka... og så kan man teste?

:lol: hahaha høres helt umulig ut! Noen som klarer å vente så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideelt sett bør man vel vente og se om TR kommer, og så kan man godt vente noen dager til for å se om hun bare er forsinka... og så kan man teste?

:lol: hahaha høres helt umulig ut! Noen som klarer å vente så lenge?

 

 

Vel, jeg skal prøve så godt jeg kan. Det var nedtur med negativ test i dag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet siden den negative 10 dpo, nå venter jeg bare og ser. 13 eller 14 dpo i dag og tiltakende murringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...tok enda en test i dag, og den var negativ, så da var det nok bare hcg-rester fra el-sprøyta....:-( Håpet er jo ikke ute, men ble litt nedtur i dag...... Og har så sykt vondt i puppene....:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppretter IKM 47, jeg... Har også hatt en svinedyr vin i glasset i kveld. En god trøst mens jeg venter på neste sjanse. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, litt sliten her. 48 blir det. :)

Eller det kan fort bli begge deler når jeg tenker over det. Ettersom jeg var litt raskere enn beregnet med mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra inch, Corneliuss! :D Selv om jeg håper færrest mulig må over dit. For en ting er sikkert, måneden har aldri vært så lang som etter jeg begynte å henge her :P veldig koselig, men laaaaang!

 

Her har alle TR symptomene forsvunnet, nå føler jeg ingenting i det hele tatt. Men teste må jeg nok imorgen og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Før tr pleier jeg å få stikninger på en spesifikk punkt som jeg alltid kjenner igjen som start på tr, og de stikningene har jeg begynt å få i kveld :( kjente håpet sank litt da, har skikkelig murringer i tillegg så føles ut som om kroppen gjør seg klar til mens :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...