Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

14 dpo og IKM i dag. Kjenner dette tærer på! Føles som om mensen er rett rundt hjørnet, får bare se om den dukker opp eller ikke. Tenker å teste først på torsdag/fredag, hvis jeg kommer så langt :P

 

Håper noen får positiv test i dag!! :D Gleder meg til å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer forresten på om jeg kanskje var 14 dpo i går, og at IKM var i går.

Bare ser på kalenderen at i forrige syklus da jeg fikk negativ el test etter å ha hatt positiv el test to dager før, tok det 13 dager fra negativ el test til mens.

 

Nå er jeg 14 dager fra negativ el test, og 15 dager fra positiv el test...

 

Hm....

 

:D Håper IKM var i går! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Sienna85!!  :) Jeg tror jeg har IKM i dag (men vet jo aldri helt siden jeg akkurat slutta på p-piller), og spenningen er til å ta og føle på! Selv om jeg ikke har store forhåpninger, så vokser det lille håpet seg større og større.. er veldig usikker på om jeg skal ta en test i morra eller ikke hvis IKM fortsatt er uteblitt.. har så lite lyst til å knuse håpet med en negativ test.. 

 

Lykke til til alle som tester i dag! Fingers crossed!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det dessverre ut til at TR er på tur.....:-( Da blir det ikke noe nytt forsøk før kanskje mars/april........ Faen altså........ :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det er vanskelig å konsentrere seg på jobb! Eneste jeg tenker på "er jeg gravid?"

hehehe.

 

Nesten så det frister å ta en test i ettermiddag bare for å gjøre slutt på lidelsen.

Men liker håpet, så lenge mensen ikke er kommet. Tester jeg og den er negativ, så er jeg ikke gravid, men er heller ikke kommet igang igjen med en ny PP.

 

Heldigvis er det bare litt over 3 timer igjen av arbeidsdagen. Skal hjem å legge meg, er så trøtt!

Hvis jeg klarer å holde meg fra å teste i dag, tror jeg at jeg må teste i morgen ettermiddag om mensen fremdeles ikke er dukket opp. Da skal jeg reise til kjæresten min, tror jeg bare måtte fortelle ham det da. Tror ikke jeg klarer å vente til farsdag og utenlandsturen neste helg...

 

Blir gaaaal!

Ingen av dere andre som har testet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk lyst til å teste igjen i dag, men så tisset jeg rett i do mens jeg tenkte på dette haha :P

like greit, kan heller teste i morgen. Men føler meg ikke noe optimistisk akkuratt... :( triste greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende sienna85! Jeg merker jeg er veldig nysgjerrig på når TR dukker opp, eller positiv test.. Synes det burde vært en skygge der nå uansett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg egentlig bare burde gi opp håpet for denne pp :( , men håpet så veldig at det hadde klaffet siden jeg aldri i mitt liv har hatt lignende TR.

Ja, ja, da er det ikke lenge til det blir full sving i ny periode i hvert fall, ny EL neste uke antar jeg. :)

Følger spent med videre på dere her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde meg mer nå når jeg kom hjem.

På vei til bilen kjentes det ut som om mensen kom, og jeg satt hele kjøreturen hjem å tenkte faen!

 

MEN!

 

Herregud, jeg ER gravid! :D Tok en digital test, gikk ut med hunden, og da jeg kom inn igjen på badet snek jeg meg forsiktig bort for å titte. Og der stod det GRAVID!

 

Er så sykt lykkelig nå, og kan nesten ikke vente med å si det til kjæresten. Tror sannelig jeg må ta den lange kjøreturen å fortelle ham det. Har fra tidligere handlet inn en body som står "I love dad" på, samt en bamse og et hjerteskilt hvor det står "verdens beste pappa"

 

Pakke det inn, overraske ham med besøk, og fortelle ham at vi forhåpentligvis skal bli foreldre i juli :D

 

Hvis ting går bra nå, så er jeg 12 uker på vei på julaften. Og da skal mamma og pappa få i gave at de har sitt første barnebarn på vei :)

 

HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28/10
Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

Tirsdag 29/10
AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

Onsdag 30/10
Happygolucky, Dija&, Fru.Frøken, vanilje-sukker

Torsdag 31/10
Snømusa2013
Snøleopard

Fredag 01/11
2014 pp1

Lørdag 02/11
Joha99, julibaby10

Søndag 03/11
Minimaya

Gravide:

LilleØnske, Sienna85

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87, Mamma&storebror, Lulusen, Dija&, Fru.Frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer til LilleØnske og Sienna85!!! Dere er så heldige!! :) masse lykke til i 1.tri!!!:)

 

 

Jeg tror TR kommer som bestilt i morgen, for jeg testet i ettermiddag også og den er fremdeles helt negativ. Tenker som en sa her inne at en burde i alle fall hatt en skygge nå da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse Sienna85!  :)  så gøy! Håper spiren klorer seg fast!

 

Tror jeg må teste i morgen tidlig hvis ikke tr er her til da - redd for å bli skuffa, men tenker det er bedre enn å la forhåpningene stige, for da blir fallhøyden så stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så koselig lesing det var her da! Merker jeg blir skikkelig misunnelig :D Må være den perfekte julegave ;) Gratulerer så mye :) Håper testen her plutselig blir positiv om noen dager, men forhåpningene er lik 0 nå.. Så innstilt på at TR dukker opp i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SIENNA OG LILLEØNSKE ♥ det måtte jo bli noen som fikk positivt! Her er tr kommet og klar for ny runde neste måned! Weeeeeeeeeeeeee for dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...