Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Har følgt med her inne i spenning. Jeg er selv prøver. Skal ha mensen i mår eller fredag. Har alle symptomer på at mensen kommer. Kjenner tålmodigheten er i ferd med å ryke innimellom. Er lei prøving, men, men kan ikke gjør så mye med det. Går på med. som kan gjør det vanskeligere. Har testet heila uka flere ganger til dagen tihi. Får tester med styggestrek på hver dag noen ganger neste usynlig, andre ganger ser jeg den litt bedre, men fortsatt ganske svak. Er lei av styggestrek, gir meg et falskt håp hver gang. Fikk ikke skyggestrek førpå billige strimler, men nå de siste månenene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm så spennende Trolli! Skyggestrek kan jo alltids være noe ;) Du får legge ut bilde om du får det i morgen :D Jeg skal nok teste meg i morgen på nytt igjen. Av og til føles det som om TR er rett rundt hjørnet, for å så ikke føles ut sånn lenger.. Spennende å se! Noen fler her som ikke har testet enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese Sienna85:). Hørtes ut som en koselig måte å få vite det på;).

 

Håper flere får positive tester også:)!

 

Jeg har alt flyttet over til IKM uke 48, håper jeg ikke ser så mange av dere der;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija&, Fru.Frøken, vanilje-sukker

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

2014 pp1

Fillibobba (tror)

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

LilleØnske, Sienna85, Mrs Marie

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87, Mamma&storebror, Lulusen, Dija&, Fru.Frøken, 2014, vinterblomst

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjipern å pålegge seg selv sånne strenge regler :/ Det er lenge til mandag.. Men, kanskje kommer TR i morgen eller fredag, så slipper jeg å vente så lenge :P (men håper jo selvsagt ikke det da). Har ganske så regelmssige sykluser, så dersom lørdag kommer og TR ikke har dukket opp tror jeg det er gode sjanser. Vi får se.. I mellomtiden - tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle gravide :-) Og sååå koselig å lese om din måte å fortelle det på, sienna85 :-D

 

Her skjer det ikke stort.. litt stikkinger nederst i magen bare... tror nok ikke det blir positiv test her på lørdag dessverre! :-/

 

Fortsatt lykke til til dere andre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er testene jeg tok i kveld, prøver å legge ut bilde via telefonen. Vet ikke om jeg får det til. Får ellers prøva i mårå.. Den sterkeste er tatt 5 - 10 min etter fristen. Den svakeste er tatt etter 5 min. Er ikke sikker den viser på bildet er jo så svak. Det er jeg som he fodt under kallenavn trolli og meto. Har endret navn så ingen av det som vet hvem jeg er skal finne ut hvem jeg er. jeg kommer til å holde meg under kosti nå. Bytter ikke mer nå. Ønsker å være så anonym som jeg ønsker, men kjenner det er godt å komme inn på forumet med et annet brukernavn så jeg alikevel kan åpne meg. Ønsker ikke å snakke med noen rundt meg nesten.

post-564182-526238_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke åpnet vedlegget Kosti, men om det er en strek der er du jo gravid. Gratulerer! :D

 

Her ble testen ugyldig, bare halve kontrollstreken kom opp og ingen teststrek. Mulig det er ett eller annet grums der. Men 19 dager siden positiv el test og alle symptomer på el, så har ikke mistet håpet!

 

Av symptomer har jeg dødsvonde pupper og masse stikninger/tøyinger i livmorområdet. Litt kvalm på morrakvisten.

 

Testet sent positivt i begge svangerskap, men prøvde ikke før, så vet ikke om det hadde gått tidligere... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, men klarer ikke å være så positiv selv. Siden den sterkeste er 15 min. gammel.den svakeste er tatt inen for tiden. Tok igjen i dag og den var like svak som den svakeste i går. Kjenner jeg er nervøs. Sist testen var svak dag etter dag gikk det galt. Men nå er den svak å så å si negativ om hverandre. Får kjøpe noen andre i dag for å se hva de sier. Tok en digital, men då fikk eg opp ei bok. Så blei passe sur då. La bildet ut i galleriet. Fikk det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosti, jeg ser en strek på den ene! Så spennende. Her virker det som om TR er rett rundt hjørnet, og har med meg ob i vesken for å si det sånn.. Smertehelvete, æsj :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tar feil ang tr fillibobba!

Testa i dag, og den kunne ikke vært mer hvit!

Hatt vondt i ryggen i hele dag,så er vel tr som er på vei vel... neste mnd skal jeg ikke teste med noe som helst tror jeg...! Ble litt for stressende for meg det her :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja, man kan jo håpe.. Men med blendahvite tester så kan vel TR komme snart da! Trua er lik 0 siden jeg ikke har en skygge nå en gang :P Lykke til alle som skal teste i morgen (om noen skal ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en klar positiv test på ettermiddagen i dag, men i kveld var den negativ igjen. Her lyst til å riva av meg håret. Lei av frustrasjon. Bestille tid hos legen i mår så får jeg håpa jeg får tatt en blodprøve i mårå og en på mandag. Så jeg får bekrefte om det er noe håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr her i dag, 20 dager etter el. Tipper det var noe på gang siden jeg fikk svak strek etter fristen på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Trist Cayenne :( kanskje du hadde en kjemisk?

Tr kom her i dag også... Jeg er egentlig glad siden jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd, så superklar for denne pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr her i dag, 20 dager etter el. Tipper det var noe på gang siden jeg fikk svak strek etter fristen på mandag?

 

kan jo virke sånn ja. Lykke til i neste pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Trist Cayenne :( kanskje du hadde en kjemisk?

Tr kom her i dag også... Jeg er egentlig glad siden jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd, så superklar for denne pp..

Ja, tror nok det. Ikke hatt så lang syklus på veldig lenge og fikk jo positiv el-test og murringer for 20 dager siden. Vi får satse på augustbaby da, bedre det enn julibaby, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, SÅ gøy :D Håper spiren vokser seg stor og god :P Lykke til videre! Håper vi sees i første tri neste måned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28/10
Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

Tirsdag 29/10
AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

Onsdag 30/10
Happygolucky, Dija&, Fru.Frøken, vanilje-sukker

Torsdag 31/10
Snømusa2013
Snøleopard

Fredag 01/11
2014 pp1
Fillibobba (tror)

Lørdag 02/11
Joha99, julibaby10

Søndag 03/11
Minimaya

Gravide:
LilleØnske, Sienna85, Mrs Marie, vanilje-sukker

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87, Mamma&storebror, Lulusen, Dija&, Fru.Frøken, 2014, vinterblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...