Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her ventes det bare på ny Mens, og jeg er like glad, faktisk :)

Tror jeg har funnet grunnen til at syklusene mine har vært litt rare og at jeg har hatt 2 Kjemiske gr. siden siste MA i mai...Lurer på om det kan skyldes en Bakteriell Vaginose, har man det kan man slite med å bli gravid, få tullete sykluser og man kan abortere veldig tidlig pga ugunstig ph i sjeden.

Så blir en liten tur til Gyn på Volvat i mrg for å ta en titt, er det dette som er problemet nå så er det jo ganske enkelt å fikse...

 

Lykke til alle dere andre med positiv og negative tester, håper vi sees igjen i ny IKM uke eller i snart i 1 Trim.

 

Stooooor mandagsklem fra meg <3

 

Jeg har hatt det noen ganger tidligere, og det er heldigvis enkelt og greit å fikse. Jeg fikk legen til å ta en test før denne pp for å være sikker på at jeg ikke har det nå, og den var heldigvis negativ. Det er jo ikke alltid en har symptomer på det, så det kan av og til være vanskelig å vite.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting her! Hadde bitteliten blødning på morgenen, bare litt rødt i utflodet, og nå har det forsvunnet helt! Har aldri skjedd i mitt 29 år lange liv, jeg har alltid vært plaget med kraftig mens som varer 7 dager og hvor jeg blør mye med en gang TR kommer (så mye at jeg må ta jerntilskudd)! Får se om "TR" setter igang for fullt eller hva som skjer nå! :o kanskje jeg har stoppet det med psyken fordi jeg ikke vil ha TR på besøk nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Lulusen, kanskje det er snakk om en festeblødning? ;)

I dag har jeg blødd litt igjen... 4 dagen så begynner å misste håpet :( , men rart at det kommer så lite, om det er TR det er snakk om.

Trodde ikke at det skulle være så forvirrende å prøve altså. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg ser noe som kan være en svaaaak strek der, LilleØnske! Dette kan jo love bra :)

Gjør du? Åh, godt å høre at det ikke er jeg som er heelt ute å kjører :P

Er jo som sagt fortsatt tidlig, tester på nytt i morgen og håper at jeg ser to streker da også!

Men hvordan kommer man inn på profilen din? Når jeg trykker på deg her inne, og så hvis innhold. Da kommer kun innlegg du har kommentert :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant bildet nå, og jeg ser jo en strek ;) sånn min så ut også, men har visst ikke spart på den.. Min var jo også etter tiden. Men ja, har testet med stav to ganger etterpå (3 dager siden denne strimmeltesten) og bare fått blendahvite. Men kan jo godt vært du er gravid for det, hørt mange som har blitt det etter test på utgått tid. Så jeg har selv et lite håp fortsatt, men veldig lite.. Fortsatt ingen TR å se idag, spennende.. ;)

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her var det mange oppdateringer siden jeg var innom igår.

Dere som har fått besøk av TR får ha lykke til i neste pp:)! Krysser fingre for at spira sitter på neste forsøk:)!

 

For dere som har fått hvite tester, så er det jo fortsatt mulig, så lenge TR ikke har kommet:).

 

Lilleønske: spennende, får krysse fingre for at streken blir sterkere:)! Tar du ny test i morgen? Legg ut bilde så vi får se:)

 

Over til meg selv, så har jeg hatt litt blødning i dag, bare bittelitt:). Så vet ikke om det er TR eller en mulig festeblødning?

 

Tok en av de dårlige stavene på morgenen, og syns også jeg kan skinte noe der, men tror jeg må legge godviljen til. Skal prøve å få lagt ut bilde på galleri, så kan dere jo ta en titt om dere ønsker:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at så mange av dere ikke er gravide denne gangen :-/ Ønsker dere masse lykke til i neste pp!

Har selv hatt en del utflod i dag (pleier jeg egentlig kun å ha rundt el), og mensenlignende murringer i magen.. Går egentlig bare å venter på at mensen skal komme! Ikm om 2 dager! Tør ikke teste enda, er så utrolig redd for å bli skuffa :-/ Hehe.. Men krysser fingrene, og håper håper håper <3 Tenker ikke på annet om dagen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhh vi er såå uheldige!!!! Urettferdig!! Jeg har fått litt utflod i dag, så jeg tror også som flere av dere at TR kommer.. I så fall håper jeg hun kommer til rett tid og ikke fører meg over på IKM uke 49!!! haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Lulusen, kanskje det er snakk om en festeblødning? ;)

I dag har jeg blødd litt igjen... 4 dagen så begynner å misste håpet :( , men rart at det kommer så lite, om det er TR det er snakk om.

Trodde ikke at det skulle være så forvirrende å prøve altså. :mellow:

Helt forferdelig forvirrende med denne prøvinga! Det jeg har nå er definitivt ikke TR som jeg pleier.. Aner ikke hva som skjer.. Festeblødning på 14 dpo? Er ikke det litt sent? Tror nok at TR kommer, men nå er det bare litt brunlig utflod av og til. Ikke tegn til blod lenger. Skal heldigvis til legen på onsdag så hvis ikke TR har kommet skikkelig til da skal jeg spørre om dette da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spennende Lulusen, kanskje det er snakk om en festeblødning? ;)

I dag har jeg blødd litt igjen... 4 dagen så begynner å misste håpet :( , men rart at det kommer så lite, om det er TR det er snakk om.

Trodde ikke at det skulle være så forvirrende å prøve altså. :mellow:

Helt forferdelig forvirrende med denne prøvinga! Det jeg har nå er definitivt ikke TR som jeg pleier.. Aner ikke hva som skjer.. Festeblødning på 14 dpo? Er ikke det litt sent? Tror nok at TR kommer, men nå er det bare litt brunlig utflod av og til. Ikke tegn til blod lenger. Skal heldigvis til legen på onsdag så hvis ikke TR har kommet skikkelig til da skal jeg spørre om dette da!

 

 

Festeblødning kan dukke opp alt fra 5 til 12 dpo, og vare i flere dager hos noen, noen har også ganske stor blødning. Derfor jeg prøver å ikke gi opp håpet helt enda :)

Har veldig lite i forhold til en vanlig TR i hvertfall, og dette startet jo på fredag, nesten en uke før IKM. Har ike blitt mer heller, blitt mindre... men ja, dette er forvirrende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke holde meg til i morgen jeg .. og tror dere ikke det kom opp en svaak svaak strek på denne også , før tidsfristen! Er det mulig at det er feil på hele partiet med tester, eller at begge har skyggestreker?

Ojojoj da har jeg trua på at du er gravid:D Forsiktig gratulerer!! ;) Var det sånn at du holdt deg flere timer før du gikk på do, eller bare tisset du som vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så gøy assa! Første mann ut denne uken, og jeg har trua! Når den kommer før tiden i tillegg ;) Tipper streken din vil lyse mot deg enda sterkere om 2 dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så usikker på hva jeg skal gjøre. All tegn til blødning er borte! Var bare det lille blodet i utfloden på morgenen idag og litt brunlig utflod to ganger etter det. Vurderer om jeg skal ta en test imorgen tidlig hvis ikke blødningen har kommet tilbake allerede! Eller om jeg skal holde ut til onsdag å ta en test! Hvorfor må det være så vanskelig? :/ Lille Frøken har du testet etter de små blødningen kom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet ja, og de ble jo bare negative. Så vet ikke helt hva jeg skal tro, redd jeg må gi opp håpet for denne gang. :mellow: Jeg regnet jo med at IKM ikke var før den 30 riktig nok, så om det ikke blir en skikkelig blødning, så kan jeg jo teste igjen på onsdag kanskje.

 

Det gir liksom ikke mening, kjenner skikkelige murringer til tider, spesielt i dag, og tenker at TR har vel satt i gang skikkelig. også har det ikke kommet noe mer blod likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm! Merkelig! Og frustrerende! Får teste på onsdag jeg og tror jeg. Håper vi slipper å gå sånn her og lure mye lengre! Slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en ser bort i fra symptomer en vanligvis har PMS så har jeg nå diare, hodepine, stikninger (ikke murringer) og kvalme/svimmelhet. Den siste er veeldig minimal, men merkes. Stikningene er ikke kun på venstre siden som mange skriver om, men på begge og helt øverst under brystene.

 

Helt hvite tester til nå. Tester igjen onsdag om ikke TR kommer!!! Ny IKM dag for veldig mange her i morgen da, håper på masse oppdateringer fra dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivitet fra min side her ser jeg :) De to foregående mnd har jeg svidd av testen noen timer før TR kom på besøk, så denne gang skal jeg vente 3-4 gode dager over IKM før evt. testing! Spennenede å lese om dere andres tester i mellomtiden :P Synd det foreløpig ser ut til å ha klaffet dårlig for de fleste :( Kan ellers rapportere om fullstendig fravær av symptomer, bortsett fra tretthet, som like gjerne kan skyldes årstiden og travle dager på jobb. Krysser fingre og tær for alle sammen. Venting er jo så kjeeeeedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...