Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *HappyGoLucky*

Negativ her også, kjenner at jeg mistet håpet litt mer nå....

 

Men man kan jo ikke gi opp før TR kommer så hold håpet jenter noen av oss må jo ha klart det denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test idag og, nå tror jeg ikke jeg kommer til å teste mer! Bare å vente på TR imorgen eller onsdag!

 

Samme her.. gidder ikke å teste mer før TR ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er tanta i full anmasj.. Kunne hatt hyggeligere ting å våkne til en flott søndagsmorgen, men.. Får bare se positivt på det, og satse på at vi er heldigere neste PP 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da jenter! Dette var ikke de oppdateringene jeg håpet å våkne til :( Så uheldige vi har vært denne perioden. Jeg lot være å teste idag, blir bare skuffet av blendahvite staver og strimler. Har IKM i løpet av de neste fire dagene, så kanskje jeg svir av en i morgen eller tirsdag. Med mindre TR ikke har dukket opp. Føler fortsatt at det må klaffe for noen av oss :P Så håper noen tester positivt om noen dager ;)

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang sitter spiren, Hjartevenn! :D

 

14 eller 15 dpo i dag (helt sikkert, pos eltest og alle symptomer på el lørdag for to uker siden) men ingen tegn til tanta... Har ikke testet siden 10 dpo og gidder heller ikke se flere hvite tester. Hvis tanta ikke har kommet tirsdag tester jeg heller da. Har murringer og ømme pupper som vanlig før tr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner det skjer ting nedi magen, men ikke den følelsen jeg er vant med. Kjennes ikke som sammentrekning , mer murring, som varer litt før den forsvinner,  også har fordøyelsen forandret seg siden i går også, blitt litt oppblåst og så bobler det hehe .Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette.. men det er i hvertfall anderledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får vi bare håpe at vi snart kan få noen positive tester her inne! Det må da klaffe for noen! 😊🙏

 

Av dere som har fått besøk; Hvilket forum hopper dere over til? Jeg går over til Uke 47, IKM 23. November.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28/10
Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

Tirsdag 29/10
AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

Onsdag 30/10
Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken

Torsdag 31/10
Snømusa2013
Snøleopard

Fredag 01/11
Mamma&storebror pp17

Lørdag 02/11
Joha99, julibaby10

Søndag 03/11
Minimaya

Gravide:

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle som har fått TR, krysser fingrene for neste prøveperiode for dere :) Veldig kjedelig, ser ut som det blir mange flere av oss som blir med over på ny PP

 

Jeg tester i  morgen, har ingen symtomer, det er jo litt positivt også kanskje? Har jo vanligvis mensmurringer en stund før TR, så satser på at murringene holder seg borte:)

 

Hvordan har dere det? Noen tegn? Har dere mange g-tester igjen? Hehe!! Jeg er ganske sparsommelig nå, ettersom jeg ønsker å ha nok også til neste prøveperiode! Forrige gang brukte jeg 10 tester på et par uker, denne gangen har jeg til nå kun tatt 1:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at TR har kommet Mimi87 og Hjartevenn! ønsker dere lykke til i neste pp :) tror nok det er flere som følger dere videre desverre! her er alt håp ute føles det ut som så belager meg på ny pp. Men NOEN må da være gravide?! Er Vibeke 18-19 stk i denne gruppa? Kommet nok to streker hos noen til uka vil jeg tro :)

 

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28/10
Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

Tirsdag 29/10
AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

Onsdag 30/10
Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken

Torsdag 31/10
Snømusa2013
Snøleopard

Fredag 01/11
Mamma&storebror pp17

Lørdag 02/11
Joha99, julibaby10

Søndag 03/11
Minimaya

Gravide:

 

TR: Hjartevenn, Corneliuss, AHENG, Mimi87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokkers autokorrekt på iPhone.. Vibeke = vi ikke

 

Skjønte den. Er enig med deg, det må da være noen som det har klaffet for her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen må være det! Herregud 21 stk.. da burde hvertfall 5 være gravide :P Her er det verken noen symptomer eller TR på vei tror jeg. Men vi får se i morgen. Jeg har 9 tester liggende. Belager meg dessverre på ny pp jeg også, men alt håp er ikke ute enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen må være det! Herregud 21 stk.. da burde hvertfall 5 være gravide :P Her er det verken noen symptomer eller TR på vei tror jeg. Men vi får se i morgen. Jeg har 9 tester liggende. Belager meg dessverre på ny pp jeg også, men alt håp er ikke ute enda :D

 

Det er ikke noen som har noen stattestikker på dette da? Hvor mange av 21 stk. bør det klaffe for? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo 1 av 4 treffer første pp. Så hvis man tenker at alle er første pp, så vil det si 5,25 stk. Men noen er jo kanskje på flere pp, og sånn sett øker jo oddsen litt for akkurat dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese om uke 3 for morro skyld. :)

Har 2 av symptomene som står der.

- Du kjenner stikninger og mensmurring i bekkenet.

- Du føler deg er oppblåst i underlivet.

 

Vil ikke misste håpet enda! ;)

 

Noe jeg også stusset over er at det virker som jeg må tisse oftere... kanskje jeg bare har drukket mer det sisste døgnet? Pleier å kunne gå en stund før jeg må på do, og i dag har jeg allerede måtte  tre ganger. Oppdaget det i går da jeg gikk på do tre ganger i løpet av kvelden, når jeg vanligvis hadde gått på do en gang. Det kommer ikke så mer,.. bare føler at jeg måt tisse oftere. :mellow:

Hva kan det komme av?

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder meg inn her hos dere:).Jeg var i IKM uke 45, men det ser ut til at jeg heller hører til her i 44:). Pga ustabil syklus denne gangen er jeg på dag (ca)55 nå. Jeg startet med el tester, og da så det ut til at jeg hadde el forrige fredag. Det vil si jeg har IKM rundt fredag 2.november:)

 

Håper dere som har fått hvite tester snart ser det dukker opp noe mer:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...