Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Strek 2 er mer jevn nå, men fortsatt litt sterkere på midten av streken. Det er jo veldig veldig svak skyggestrek.. Og det kom ikke noe etter 5 min. Tipper det bare er noe feil med testen. Selvom det er litt gøy å leve i håpet om at det kan være en grunn til at man i det hele tatt ser noe antydninger til strek to :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *HappyGoLucky*

Å så spennende, første gang jeg var gravid ble testene bare svakt positive lenge etter tidsfristen de første gangene jeg testet, og så kom streken innenfor fristen først noen dager senere... :)

 

Aldri opplevd at det har kommet strek etter tidsfristen utenom når jeg var gravid så kan tyde på at det er noe på gang Fillibobba :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy go lucky, ææ.. Så gøy å høre! får vente å se, prøver og ikke være for optimistisk. Så jeg ikke skal bli så skuffet *veldiglettigrunn*

 

Hjartevenn- Er jo fortsatt 4 dager til IKM, og det er bare 30% som viser positivt nå. Så vi har fortsatt gode muligheter :P

Må ikke miste trua :D

Her skal jeg vente med neste test til søndag hvertfall ;)

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillibobba: Jeg fikk en rosa strek etter tidsfristen forrige syklus, men mensen kom likevel ramlende inn noen dager etter :( Nå fikk jeg skyggestrek innen tidsfristen på ettermiddagen i går, men er redd for at det er noe feil på enkelte av testene fra det partiet.

 

Håper du og alle vi andre får en strek man ikke kan ta feil av i dagene som kommer :D

 

Er 10 dpo i dag, og vet ikke om jeg blir nødt for å svi av en test i ettermiddag. Det der testmonsteret kommer frem med engang man tester 1 gang :P Kjenner tidvise stikkinger, og noe i meg sier at det MÅ være noe der. Fallhøyden kommer til å være stor denne gang merker jeg, om mensen likevel dukker opp i løpet av neste uke...

 

Håper arbeidsdagen flyr avgårde, kjenner jeg har skikkelige problemer med å klare å konsentrere meg om jobb. Eneste jeg tenker på er "Tenk hvis jeg er gravid"

 

hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, jeg får være forberedt på at det ikke trenger å bety noe.

 

Ventetiden til søndag merker jeg blir laang. Skjønner godt du vil teste idag igjen når du fikk en liten strek i går ;) Jeg har bare staver igjen nå, så neste gang blir det stav! Har jeg aldri brukt før.. Men regner med de funker likt som strimlene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så kjedelig Aheng!  :(  Lykke til ved neste forsøk! Her tok jeg enda en test i dag, testemonsteret er virkelig kommet...... Var en annen type test enn de jeg har tatt tidligere, men streken er bittelitt sterkere i dag, men fortsatt veldig svak. Kan godt hende det bare er skyggestrek eller at den reagerer på hcg-rester fra el-sprøyta.... :mellow: Nå har jeg ikke flere tester, men det er nye på vei i posten, kommer sikkert ikke før mandag...... :wacko:  :wacko:  :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TR skal vel ikke komme så lenge i forkant? :(

Tror kanskje hun har meldt seg her også... liten blødning foreløpig, så ikke helt sikker.

 

Da har jeg i såfall hatt en syklus på 24 dager denne mnd, og at min lutealfase er på 13 dager, om jeg hadde EL den 13.(Den skal ikke variere sån jeg har skjønt)

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarer jeg ikke holde meg. Kjøper test på vei hjem og den skal brukes i morgen tidlig. Det får være om det så er sløsing med penger!

 

I tillegg til ømme bryster, har jeg plutselig fått løs mage, av den verste sorten, sorry info. Skjønner ikke hvordan det har seg og lurer på om det kan være et tegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru. Frøken : jeg har også lite blødning foreløpig, begynte så vidt i dag tidlig. Så til det blør ordentlig er jeg så dum at jeg tenker set er en Micro sjans for at det ikke er TR, men hva annet kan det egentlig være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med el-test i går, og den ble positiv(enda den var positiv forrige fredag/lørdag+litt el - slim). Slang oppi en g-test også, men er jo bare 6/7 dager over el, så kunne vel ikke blitt annet enn blendahvit;-)

 

Lykke til alle sammen! Her har jeg over en uke til IKM,*gjeeesp*!

 

Syns forresten det er veldig spennende å gå inn å lese om andres testinger altså;-) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru. Frøken : jeg har også lite blødning foreløpig, begynte så vidt i dag tidlig. Så til det blør ordentlig er jeg så dum at jeg tenker set er en Micro sjans for at det ikke er TR, men hva annet kan det egentlig være?

 

Tenker det samme selv, klarer ikke å være helt sikker, har ikke hatt vanlige PMS tegn, pleier å kjenne mer murringer i forkant, har ikke kjent noe. :huh:  Kjente litt før idag, men nå har jeg ikke kjent noe de sisste timene, er vant til at jeg kjenner det mer.

Men finner det ut fort om det er vanlig TR, eller en veldig rar TR. <_<

 

Enten så er det ønske om å være gravid jeg kjenner, eller så vet underbevisstheten min noe jeg ikke vet, for jeg tenker at jeg er gravid... ^_^ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy go lucky, ææ.. Så gøy å høre! får vente å se, prøver og ikke være for optimistisk. Så jeg ikke skal bli så skuffet *veldiglettigrunn*

 

Hjartevenn- Er jo fortsatt 4 dager til IKM, og det er bare 30% som viser positivt nå. Så vi har fortsatt gode muligheter :P

Må ikke miste trua :D

Her skal jeg vente med neste test til søndag hvertfall ;)

det er 30% som skiller dag 3&4. Godt 50% får positivt dag 4 også øker det til over 80% på dag 3 før mens :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tenker også at jeg er gravid fordi jeg ønsker det såååå :-D teste imorgen weeee. Det er bare 3 dager før så vet ikke jeg men sååå nysgjerrig. Symptomene er forskjellige fra sist syklus men vet veldig godt at det varierer enormt. Så sjansen er 50/50 tenker jeg. God helg nyt fri å hverandre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Fru. Frøken : jeg har også lite blødning foreløpig, begynte så vidt i dag tidlig. Så til det blør ordentlig er jeg så dum at jeg tenker set er en Micro sjans for at det ikke er TR, men hva annet kan det egentlig være?

Tenker det samme selv, klarer ikke å være helt sikker, har ikke hatt vanlige PMS tegn, pleier å kjenne mer murringer i forkant, har ikke kjent noe. :huh: Kjente litt før idag, men nå har jeg ikke kjent noe de sisste timene, er vant til at jeg kjenner det mer.

Men finner det ut fort om det er vanlig TR, eller en veldig rar TR. <_<

 

Enten så er det ønske om å være gravid jeg kjenner, eller så vet underbevisstheten min noe jeg ikke vet, for jeg tenker at jeg er gravid... ^_^ hehe

Hmmm virker liksom ikke som om TR kommer på ordentlig 'håp i hengende snøre'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror i hvert fall at det er noe gale med de graviditetstavene jeg har fra billig-tester. Tok en ny en nå etter å ha holdt meg i 7 timer. Og det kom strek på den også innen tidsfristen. men jeg tror det bare er skyggestrek, fordi de er vanskelig å se, og er så svak at det er umulig å se farge, selv om det hadde vært pga graviditet. Så tror de lurer meg....

 

Selv om jeg bare er 10 dpo kjenner jeg at jeg blir lei meg, har så lyst å få positiv test.... Bah! Har en billig test igjen. Gjøre et tappert forsøk på å spare den til søndag. Så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

tror i hvert fall at det er noe gale med de graviditetstavene jeg har fra billig-tester. Tok en ny en nå etter å ha holdt meg i 7 timer. Og det kom strek på den også innen tidsfristen. men jeg tror det bare er skyggestrek, fordi de er vanskelig å se, og er så svak at det er umulig å se farge, selv om det hadde vært pga graviditet. Så tror de lurer meg....

 

Selv om jeg bare er 10 dpo kjenner jeg at jeg blir lei meg, har så lyst å få positiv test.... Bah! Har en billig test igjen. Gjøre et tappert forsøk på å spare den til søndag. Så får vi se.

tror i hvert fall at det er noe gale med de graviditetstavene jeg har fra billig-tester. Tok en ny en nå etter å ha holdt meg i 7 timer. Og det kom strek på den også innen tidsfristen. men jeg tror det bare er skyggestrek, fordi de er vanskelig å se, og er så svak at det er umulig å se farge, selv om det hadde vært pga graviditet. Så tror de lurer meg....

 

Selv om jeg bare er 10 dpo kjenner jeg at jeg blir lei meg, har så lyst å få positiv test.... Bah! Har en billig test igjen. Gjøre et tappert forsøk på å spare den til søndag. Så får vi se.

 

Kan du ikke legge ut bilde a? Så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å teste imorgen, selv om jeg har mistet troa på denne pp de siste symptomfrie dagene.. Vet at man ikke trenger ha symptomer så tidlig når man er gravid (hadde ikke det sist svangerskap), men bare føler på meg at det heller mer mot TR enn to streker.. Men håpet er ikke ute før testen er negativ på onsdag hvis ikke TR har kommet før det! Så vil nok teste både lørdag og søndag :) så får vi se til uka om jeg tørr teste, er så redd for å være ukonsentrert på jobb! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Ja jeg tester helt sikkert i morgen også jeg :P herregud jeg er testoman, men kjenner at jeg blir ikke lei meg selv om de er negative Pga at jeg vet det egentlig er for tidlig så da blir det bare positiv overraskelse om den skulle bli positiv....Men når det blir nærmere ikm så blir det mer nedtur å se blendahvit test... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...