Gå til innhold

IKM uke 44


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Så spennende at det er flere som har testet nå, tydeligvis litt tidlig for oss alle :) jeg har ikke testet idag, siden var så blendende hvit i går :P men i morgen tenkte jeg å prøve meg på nytt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ble det TR som kom på besøk læll da... *rivesegihåret* og det på dag 20 i syklus!!!  :blink:


Skjønte det var noe muffens da jeg hadde eggløsningsslim på slutten av forrige mens... 


Men men, ikke noe å dvele ved! 


Er bare å se på de positive sidene ved det  :D Vi kommer kjapt igang med ny pp og da tror jeg spiren sitter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd mamma&storebror, satse på at det går neste pp!!

 

Kan være alt fra 7-9 dpo. Tør ikke teste ennå, redd for skuffelse. Kjenner helt klart at det stikker mer i puppene for hver dag som går. Ikke kjent noe sånt før.. Ellers ingen andre symptomer. Dette er utrolig spennende. Aldri gledet meg så mye til å få det overstått med helgen før den har startet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... testet med billigstrimmel test for et par dager siden for å sjekket at eggeløsningssprøyta var gått ut av kroppen. Da var testen blendahvit. Testet igjen i dag, men da med en stavtest fra billige-tester.no, og etter tiden var gått ut (så gjelder jo egentlig ikke) så var det en ultrasvak rosa strek.... Men stoler absolutt ikke på den, kan jo fortsatt være el-sprøyta.... Er også bare 7 dpo, så nå skal jeg vente til søndag med å teste igjen :-) (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke lenger å konsentrere meg, eneste jeg tenker på er at jeg HAR så lyst å svi av en test i ettermiddag.... :P

 

Hvis jeg bare holder meg i 5-6 timer først.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at dere har begynt å teste! Jeg er sikker på at om noen dager, så blir det mange streker på mange av oss  ;) lykke til med test i morra, fillibobba!

 

Så dumt med tr allerede mamma&storebror. Men som du sier, du kommer i hvert fall fort i gang med ny pp - håper det klaffer for deg neste gang!

 

Her har jeg begynt å kjenne litt murringer i kveld - for første gang siden el så merker jeg noe i det området. Er litt redd for at det er tr som er tidlig.. kommer nok til å ta med et par tamponger i veska de neste dagene for sikkerhetsskyld. Men håperhåperhåper det er en annen grunn til at murringene har starta  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, måtte jo bare ta en test jeg da. holdt meg i 5 timer uten å gå på do. Der kom det frem en ultra svak strek etter 2 minutter. Like etter tidsfristen er den mer synlig, men likevel veeeeeldig svak.  

 

Eneste er at dette er samme parti tester hvor jeg forrige gang fikk en ganske godt synlig strek lenge etter tidsfristen. Og da var jeg ikke gravid.

 

Men så var det disse stikkene i magen og i sidene da.... ;)

 

SPENT!

 

Prøve å holde meg til lørdag, da er jeg 11 dpo.

 

 

mrsmarie: håper du IKKE får bruk for tampongene!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Sienna! Krysser fingrene for at du får sterkere strek til helgen! :)

 

Her er det ingen gravid symptomer idag.. Føler nesten mensen er på vei :( håper ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ så spennende!! Strek før tiden pleier å være ganske sikkert da;) Her har jeg ingen symptomer her heller lulusen! Verken stikninger, murringer eller ømme pupper.. Så vi får nå se :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 28/10

Fillibobba, **Cayenne**, Lulusen, Hjartevenn

 

Tirsdag 29/10

AHENG, Mimi87, mrsmarie, Vinterblomst, LilleØnske, SnartBabyLykke, Sienna85, Corneliuss

 

Onsdag 30/10

Happygolucky, Dija84, Fru.Frøken

 

Torsdag 31/10

Snømusa2013

Snøleopard

 

Fredag 01/11

Mamma&storebror pp17

 

Lørdag 02/11

Joha99, julibaby10

 

Søndag 03/11

Minimaya

 

Gravide:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg heller noen symptomer, som flere av dere andre. Det er trist. Føler meg glad når jeg kjenner noe, håpet blir så virkelig da:) Men samtidig så må vi jo tenke at ingen symptomer kan være like så godt det :D Håper jeg klarer å vente til IKM med testingen, men redd jeg må ta en på mandag, er jo såå spennende:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra dag 3 og 4 før mens skiller det ca 30% på utslag!!(clearblue) Tenk bare hvor mye mer det er om du tester tidligere. ... ;-) jeg kunne testet imorgen 4 dager før men skal vente til lørdag :-)

Spennende med dere som har svaake streker :-D **********babystøv til alle som vil ha :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter... er litt sånn forvirra nå.i dagmorges barberte jeg meg nedentil og begynte å blø, (beklager detaljer) men blødningen stoppet veldig raskt( trodde jeg..) så tok på truse og alt var fint. Dette var ca kl 10. Så hadde jeg lunsj ca halv 4 i dag, var da på toalettet og oå merke til at det var kommet brunlig utflod(sånn type restmens) i trusa. Altså selve utfloden var brun. Tror dere det er såret som har blødd eller er det TR wom melder sin adkomst 5 dager for tidlig er 9 dpo, har de siste 3 måneder hatt 33 dagers syklus. Før det alt fra 30-48 pga ppille slutt.

 

 

Har forresten fått positiv CB etter tiden er gått ut for mange år siden. Da var jeg ikke gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kvalm lenger, og mannen ble også kvalm, så var nok et virus :P På den annen side har jeg aldri blitt kvalm før i uke 6 i mine graviditeter, så kan jo fortsatt være noe. Ingen murringer som før tr, så det tolker jeg som et godt tegn for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm Mimi87. Ikke lett å vite da jeg ikke vet hvor du skar deg. Men vet du når du hadde el? Kan jo være den var litt sen, så det du opplever nå er en festeblødning. Har det stoppet å blø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor jeg skar meg:P men var nok sånn mellom klitt og åpning. Er ikke sikker på el denne måneden:) går jo ann å håpe:D hehe, får nok bare være tålmodig:P men det er jo så vansklig. Greit å ha dere å spørre:):) ja vare bare akuratt da det var farge på papiret og litt i trusa:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som blodet da kan være fra såret! Er jo fra tilnærmet samme sted som man får utflod! Og hvis det ikke har kommet mer hadde jeg ikke tenkt mer på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt unormal lav basaltemperatur, og det vil jo si at jeg mest sannsynlig ikke har hatt eggløsning denne mnd😔

Arghhhh så irriterende😡

Men får heller satse på en skikkelig en neste mnd....

 

Lykke til dere andre, blir vel rett over i ny IKM uke på meg er jeg redd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her eller og jeg er faktisk veldig avslappet i forhold til å teste. Nå har jeg reist ifra alle tester så ingen mulighet før mandag. MEN jeg håper jo virkelig at TR ikke skal komme.

 

Husk å oppdatere når dere tester, spennende å føle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test idag, ganske så hvit.. Men tok den på natten da jeg måtte tisse :P Da jeg våknet noen timer senere var det en "flekk"/skygge der, men siden det bare var i midten av selve teststreken flekken var, og det var etter tiden er det nok bare testen som tuller :-)

 

Er det forresten noen andre som har opplevd at bare "halve" teststreken på billigstrimmelen får farge? Eller skal det egentlig være en jevn farge uansett styrke på streken? :P Kjekt å vite til neste gang jeg tester, gir ikke opp håpet helt enda :D

 

Ellers har jeg blitt skikkelig forkjølet, æsj... Nedtur :P

 

Og god helg søte damer/jenter :) Her får vi overnattingsbesøk av tantebarnet vårt, alltid koselig med besøk :)

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...