Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Håper virkelig det blir baby på deg denne måneden Methos! Det er så urettferdig at noen må holde på så lenge og prøve.

 

Jeg skal på jobbintervju i dag og jeg føler presset for å gjøre det bra så rare som mine pupper er nå!!

Drømte i natt at jeg fikk en positiv test og når da våknet i dag tidlig ble jeg kjempeskuffet når jeg fant ut at det ikke var sant.... ikke så veldig lenge igjen før jeg kan teste nå da.. håper helgen går fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har IKM i uke 39 og tester allerede (pos også!!) er ikke det veldig tidlig?? Jeg har IKM søn denne uken(38), og trodde ikke jg kunne teste før tidligst fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer heller ikke til å teste før to tre dager før ikm. Hvis man får positivt så lenge før blir det så lenge og vente før man kan vite at det ikke bare er en sånn kjemisk graviditet føler jeg... men folk må gjøre som de vil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal teste på ikm-dagen jeg ;-) så vet jeg da om mensen kommer eller ikke! Har en sykt laid back holdning denne mnd :-P men jeg vet vi gjorde alt som skulle til for at det skulle klaffe. Så da får vi jo vare vente og se ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg klarer å vente jeg også, pleier jo egentlig ikke å sjekke engang, bare venter på mensen.. Men har ikke hatt noe symptomer tidligere så er litt mer spent denne måneden. Er vanskelig å vente når ikm er på mandag da har jeg hele helgen på å lure.. kommer nok til å sjekke i løpet av helgen en gang... liker å kunne sjekke når jeg har fri så jeg ikke må rett på jobb eller noe etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det blir baby på deg denne måneden Methos! Det er så urettferdig at noen må holde på så lenge og prøve.

 

Jeg skal på jobbintervju i dag og jeg føler presset for å gjøre det bra så rare som mine pupper er nå!!

Drømte i natt at jeg fikk en positiv test og når da våknet i dag tidlig ble jeg kjempeskuffet når jeg fant ut at det ikke var sant.... ikke så veldig lenge igjen før jeg kan teste nå da.. håper helgen går fort

Tusen takk for det Sokkedyret:-) ja, det er utrolig slitsom at det skulle vise seg å ta sånn tid. Jeg var innstilt på max 4 månder, men det ble ikke slik. skuffelsen er stor hver måned når den j... mensen kommer!! :( nå er det påvist nedsatt sædkvalitet på mannen, men det er ikke umulig å bli gravid på naturlig måte. det kan bare gå mye lengre tid:/ prøverrør blir kanskje aktuel, sukkt.. men, jeg håper selvsagt at det plutselig klaffer <3 <3 hvordan gikk jobbintervjuet<?  Jeg skal faktisk på jobbintervju selv i morgen:) tvi tvi. Ps, hvilken prøver periode er du inni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg bare skal teste i morgen jeg også da... når har du ikm Lillelotta?

Jeg har IKM på mandag,tror jeg. Har ikke testet for å finne el, bare tatt det med ro og hatt masse sex :-) tror jeg skal ta en digital i morgen å se hva den viser. Fikk positiv test i kveld på kveldsurin, så må jo være en spire! Men jeg har jo ingen typiske symptomer på graviditet, bare forkjølelse :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært så kvalm i hele dag, pluss stikkinger helt nederst i magen! Tenker at kvalmen kan være tilfeldig og, er ganske pessimistisk til at jeg er gravid på 1 pp med så lite sex rundt el! (2-5 dager før) Men hvem vet! IKM 26 eller 28, har ikke tenkt å teste. And so we wait... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du er gravid Lillelottaa:) Hurra! Håper vi følger etter hele gjengen! Skal ikke ha mensen før lørdag uke 39 så det er lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Lillelottaa! Positiv er vel positiv? Eller er du usikker likevel?

Er litt usikker, ettersom jeg ikke har noen symptomer på graviditet. Men må si jeg blir litt glad inni meg når testene viser positivt, hverfall på kveldsurin ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbintervjuet gikk veldig bra tror jeg. Så nå krysser jeg fingrene for harde livet!!

 

Vi er i pp 5, men egentlig ikke helt for i juli fikk vi ikke prøvd på grunn av flytting og sykdom. Og første måneden tror jeg vi var litt sen i forhold til el. Så av måneder vi har prøvd skikkelig så er det bare 3. pp.

 

Jeg tror jeg skal teste første gang på lørdag. Mannen er overbevist om at jeg er gravid, jeg er mer usikker. kanskje fordi jeg ikke vil få forhåpningene opp. Men jeg har også alltid sett for meg at jeg skal føle det så godt når jeg er gravid og jeg føler det ikke... men jeg føler det jo i puppene =P

Uff disse dagene går treigt!! Skal heldgvis jobbe i dag så jeg kan tenke på andre ting, og så er det besøk i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var jeg gravid :) tok en cb digital i dag, gravid 1-2 :)

ååh Gratulerer!! Så gøy!! Når er ikm?
Ikm skal være på mandag :) vet ikke hvor mange dpo jeg er heller siden jeg ikke testet for å finne el. Bare tok det med ro og hadde masse sex og kos med mannen :) og det hjalp!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...