Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Pokker og, negativ el test idag og! Var bombesikker på at den skulle bli positiv, for jeg er ganske sikker på at jeg har el imorgen. Da får vi se imorgen om jeg kjenner noe til el, pleier å få ganske så vondt! Da funker ikke el testene på meg i såfall. Men er jo mulig jeg har forsinket el og, men det er litt rart ettersom TR kom tidligere denne måneden! Håper jeg får knallvondt imorgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positiv EL nå! Beordret mannen til å komme å legge inn aksjer.

Så flott! Kjør på! :D ligger å kjenner på små murringer i magen, kjennes ut som el er rett rundt hjørnet, må vel stole mer på meg selv enn disse testene! Hvis ikke det er innbilt el :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist bambi!! Kor stor var den vesle? Me fekk eit slik sjokk på ultralyd med den første me mista. Ante ingenting galt. Var 9,5 veker. Men den vesle hadde stoppa opp i overgangen til veke 6.Denne gongane, i august, var eg ti veker i følge mensen, men den tilsvara kun veke 6. Me har et friskt barn på 1 år.

 

Gler meg til du blir gravid igjen! Håpar det skjer no!

Jeg føler med deg altså :( jeg vil påstå det er den verste opplevelsen noensinne å komme på ul å se at den lille har gitt opp. Unner ingen å oppleve noe sånt. Vår vesle spire hadde også gitt opp i uke 6 ca. Det har vært mange tunge perioder etter det. Vi har ingen barn fra før.

 

Håper uke 39 er vår uke! :) det blir spennende å se :) håper håper håper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens el-test er enda svakere enn i går, så da må jeg bare anta at el har vært. Så da er jeg kanskje 1 dpo i dag?? Noe sånt :P da er det bare den lange ventetiden igjen! Heldigvis har jeg programmet fult, så dagene skal nok gå fort :)

Kjør på Bella!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, aller verst første gongen, då me ikkje hadde gutten vår. Så eg føler verkeleg med deg. du må halda fast på at du kan bli gravid, har nettopp blitt det og blir det sikekrt snart igjen, kanskej er du det allereia?

 

Eg er litt lei for at me ikkje hadde meir sex denne pp. eg hadde jo det slimet nokre dagar, men samtidig var testen negativ, og så hadde me overnattingsgjester og fullt program. eg jobba natt osv. så litt i minste laget å ha sex berre i går og i dag. blei så stressa då testen var blitt negativ igjen i går. Og så syns eg det er stress å måtta ta alle desse hensyna no i dpo-land for kansekj å oppdaga at det var til ingen nytte. eg skulle absolutt ha malt huset, men tør ikkje no, i tilfelle. Kjekt med ein slik tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi og har flust med overnattingsgjester de neste dagene og mannen skal bort en natt, men vi får snike inn noen aksjer likevel. Med svigers på flatseng på stua. Hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så trist med SA.. Håper jeg aldri må oppleve d :/

 

Jeg har testa etter el siden dag 5 syklusen.. Trodde jeg hadde korte sykluser. Håper jeg ikke har det. For det er ingen positiv EL test enda.. Fikk ingen positiv forrige PP heller.. Men en synligere strek, og så ble det blankt. Kjente da disse klassiske tegnene på EL løsning..

 

Tenker at det kan vært greit å bare lytte til kroppen osv. Men her sitter jeg da, med: wild yam, damian, grapefrukt juice, 2 forskjellige sorter EL tester.. OSV.. og det er bare PP 2. Med jenta jeg har nå var det: "opps, gravid uten å prøve".. Så hvaaa er det jeg stresser sånn etter nå? Regner med alt dette stresset bare er ødleggende:P Men nå er jeg allerede hekta på alt som skal gjøre en gravid fort. Så da er det ingen vei tilbake :P 

 

Håper uke 39 (eller en annen uke for oss med ustabile sykluser) blir lykken for oss alle :) :) tvitvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere som har mista. Jeg mista i uke seks, hadde bare visst at jegvar gravid en uke og hadde ikke planlagt det. Likevel ble jeg fryktelig lei meg, hadde jo allerede laget meg masse drømmer og forestillinger. I tillegg ville samboeren min vente istedenfor å prøve på nytt. Jeg ble sånn at jeg nesten ikke kunne klare å glede meg over at andre ble gravide fordi jeg ønsket det så sterkt selv. Så kan tenke meg hvor fælt det må være når man har gått så lenge som uke 12. Andre gang jeg mista var nesten et og et halvt år senere. Da skulle vi begynne å prøve og jeg venta på eggløsning, og jeg begynte å småblø. Tenkte jeg måtte ta en test før jeg ringte legen, i fall de spurte om det, og den var positiv. Regna da med at det var en sa, noe hcg målingene også viste. Denne gangen tok jeg det ikke like tungt, fordi vi skulle prøve igjen med en gang. Men ble fryktelig redd for at jeg alltid skulle miste! Men etter en mens ble jeg gravid med gutten min:-) Er likevel redd drt skal skje igjen, og var på mange ul da jeg var gravid fordi jeg var så bekymra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg er så redd for å miste hvis jeg blir gravid. Det høres helt forferdelig ut. I hvert så sent som uke 12 da skal man jo akkurat være over den kritiske fasen og kanskje har man til og med allerede fortalt om det til noen. Uff, nei får håpe at alt går bra!! Foreløpig håper jeg mest bare på å bli gravid i det hele tatt. Jeg er så livredd for å ikke bli gravid. Nesten så jeg håper på å bli gravid mest for å bare slippe den frykten for at det ikke går.

 

Jeg er forresten nå nesten en uke dpo og jeg kjenner ikke noe antydning til graviditet.. Har vel egentlig allerede begynt å instille meg på at det ikke ble noe denne måneden.. Jeg gjør alltid det, ca en uke inn så bestemmer jeg meg for om det har skjedd eller ikke og så innstiller jeg meg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilnærmet positiv el test idag, var nesten like sterk strek! Så tolker den som positiv selv om den ikke har akkurat lik farge? Men skjønner ikke så mye av de testene jeg, kjenner jeg har el vondt nå, men hvis testen ble positiv skal ikke el da komme om 24-48 timer? Jaja, samme kan det være, får ikke mulighet til noe sengekos fordi mannen er bortreist idag og imorgen. Så får satse på at aksjene jeg har lagt inn holder. Men det tror jeg er for godt til å være sant så belager meg på ny pp neste mnd! ;) Noen som har prøvd noen el tester de syns stemte bra som kan anbefale meg et merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker litt her inne jeg:-) jeg har ikke peiling på når jeg har el. Ved en 28 dagers syklus ville jeg hatt el i går, så jeg får ta ting på sparket denne mnd da ting er så usikre:-)

Ettersom jeg har forstått det vil ikke en hormonspiral(har nylig fjernet den) forstyrre en syklus, bare hindre et egg i å feste seg:-) håper spiralen ikke har klusset til så alt for mye:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da orka ikke typen å ha sex i går fordi han var så sliten så da blir det tre dager i mellom. . Er ganske sikker på at jeg hadde el-smerter i går, men vet ikke om den har vært eller om det er i dag. Får hoppe det holder å hoppe til køys i dag da. Mannfolk ass! Er liksom én gang i mnd man har sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at man ikke bare kan presse seg sjøl litt den ene gangen. . Det trenger jo bare å være en kjapp en! Men sånn er jeg da, kanskje det er litt kjipt. Har smerter i dag og da så satser på at det holder at vi gjør det i kveld. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten, utladet, tenker på tusen andre ting,....slike ting påvirker jo mennenes evne til å rett og slett få han OPP! :) men nå dro svigermor, og da ble det aksjer. Jeg tipper detvar akkurat for sent da...men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å ha murringer, et slags press. . I magen kun få dager etter el? J kjenner det er mye jobbing på gang..

 

jøsses

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å ha murringer, et slags press. . I magen kun få dager etter el? J kjenner det er mye jobbing på gang..

 

jøsses

Syns det murrer hele tida jeg :P usikker på om el er over eller enda varer, men aldri kjent så intenst etter hver eneste lille følelse der nede heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner niks nada. Men denne gangen kjenner jeg ikke etter i det hele tatt. Sikkert fordi jeg er så negativ denne pp.. :P de forrige mnd har jeg vært superpositiv og kjent masse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...