Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Jeg lever som vanlig i dpo-perioden, tar meg en øl i helga osv. Går selvsagt ikke på fylla, men det er ikke akkurat ofte uansett! Har dårlig tro på at en øl eller to før egget engang har festa seg kan gjøre noen skade! Dessverre har jeg begynt å røyke igjen etter at jeg fikk førstemann, og skal hele tida slutte"i mårra". Da jeg ble gravid sist testa jeg positivt 11 dpo og slutta på dagen med sigg (og alkohol såklart! ), sånn blir det denne gangen og. Klarer liksom ikke helt å finne motivasjonen sjøl... Men denne gangen skal jeg ikke være så idiotisk og begynne igjen!

Samme her , Krumelur. Skal virkelig virkelig slutte i morgen...!!! Men lettere sagt enn gjort! Vet at jeg slutter på dagen med en pos grav test i hånda, men før det sliter jeg stort...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere jenter som har greie på el-tester? Tester for aller første gang denne pp. Har tatt en test hver ettermiddag nå i 3 dager. Første dagen var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken, men ikke helt. I går var streken mye svakere, og i dag var den nesten helt borte. Hva betyr det? Er det en mulighet for at jeg har hatt el allerede? Kan ingenting om dette, så setter pris på litt hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de var ikke like sterke når jeg begynte å teste. Men de ble bare svakere og svakere. Lurer på om det er normalt etter den har vært positiv? Må begynne å teste mye tidligere neste pp da :) men har fått lagt inn aksjer ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere jenter som har greie på el-tester? Tester for aller første gang denne pp. Har tatt en test hver ettermiddag nå i 3 dager. Første dagen var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken, men ikke helt. I går var streken mye svakere, og i dag var den nesten helt borte. Hva betyr det? Er det en mulighet for at jeg har hatt el allerede? Kan ingenting om dette, så setter pris på litt hjelp ;)

Hei! Det samme har skjedd med meg når jeg har testet denne uken, første dagen var sterkest strek, men fortsatt svak nok til at den var negativ, deretter svakere streker. Har nokså stabil el hver månede, så mener fast bestemt el ikke er før på fredag så imorgen må el testen vise positiv! Men man blir jo usikker når den blir svakere og svakere :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kjenner jeg veldig godt når jeg har el, så vondt at jeg nesten må ta paracett og har ikke kjent noe foreløpig så regner med at jeg får positiv el test selv om de har vært svakere i to dager nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter :) jeg forventer ikke at jeg skal være ekspert på el-testing etter 3 dager, så prøver bare på igjen neste pp hvis det skulle bli nødvendig. Har etter kalenderen el i dag, og kjenner de vanlige symptomene som jeg har hver mnd. Men så var det de testene da. Jaja. Må bare vente å se. Er så sliten for tiden at jeg snart ikke vet opp-ned på meg selv. Så denne pp blir litt halvhjertet dessverre :( gråter meg i søvn tidlig hver kveld nå.. gleder meg til helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter :) jeg forventer ikke at jeg skal være ekspert på el-testing etter 3 dager, så prøver bare på igjen neste pp hvis det skulle bli nødvendig. Har etter kalenderen el i dag, og kjenner de vanlige symptomene som jeg har hver mnd. Men så var det de testene da. Jaja. Må bare vente å se. Er så sliten for tiden at jeg snart ikke vet opp-ned på meg selv. Så denne pp blir litt halvhjertet dessverre :( gråter meg i søvn tidlig hver kveld nå.. gleder meg til helg! :D

Det hørtes ikke bra ut! Må du ta vare på deg selv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli sliten av denne prøvingen og ventingen og spenningen... Skulle ønske jeg klarte å virkelig bare bestemme meg for å ta en pause fra å prøve så veldig eller bare ikke bry meg så mye om hva som skjer eller hvor i syklusen jeg er. Tiden går så sakt når en ser på kalenderen og venter hele tiden. Men klarer ikke la vær å prøve og tenke på det hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar jenter :) jeg forventer ikke at jeg skal være ekspert på el-testing etter 3 dager, så prøver bare på igjen neste pp hvis det skulle bli nødvendig. Har etter kalenderen el i dag, og kjenner de vanlige symptomene som jeg har hver mnd. Men så var det de testene da. Jaja. Må bare vente å se. Er så sliten for tiden at jeg snart ikke vet opp-ned på meg selv. Så denne pp blir litt halvhjertet dessverre :( gråter meg i søvn tidlig hver kveld nå.. gleder meg til helg! :D

Uff, det høres ikke noe særlig ut. Håper du finner mulighet til å prioritere hvile! Sliten jeg også, det er noe hver kveld nå, samt overnattingsbesøk ( familie som bare skal sove over, ikke besøke oss liksom, aberet med å bo i storbyen det...) samt intens prøving, masse å gjøre på jobb... Hjelper å legge seg tidlig en kveld eller to....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at ikke bare jeg har en slitsom pp! Så mye å gjøre på jobb om dagen, oppussing hjemme og en sønn som sover så dårlig på natta (får 4 tenner samtid nå). Har lite overskudd om dagen, men vi kjører på for det. Har veldig lyst å bli gravid nå selv om det er mye styr ellers om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri brukt el tester før denne pp selv. Startet som ultra svak og nå er den sterk. Like sterk som igår. Ikke økt no særlig. Men fortsatt ikke helt positiv. Men jeg kjenner el denne mnd skikkelig godt inni der. Det river i eggstokkene. På begge sider!! Oh det rare er.. utfloden holder seg stort sett inni der. Kommer nesten ikke noe ut. Rart! Kremete oh sticky men holder seg på innsiden. Sorry detaljer. Imorgen måå el bare bli sterk. Aksjer daglig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer!

 

Fekk smilefjes i dag på clearblue, så då hører eg til her! Ikm 25 eller 26 september! Hatt sex ein gong i dag og tenkte å venta til i morgon ettermiddag viss billigtesten i kveld enno er sterkt, viss ikkje, ein gong til i kveld :)

 

Håpar håpar! Det blir første pp etter sa i august.

 

Lykke lykke til til alle her inne! Eg kjem til å testa 23 september, for då reiser mannen på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambi: Ang billigtester. Eg testa først med billigtester og kontrolltester med clearblue. Dei siste dagane har dei blitt sterkare og eg har ahtt litt slik slim- ikkje kjempemasse. I dag var den ikkje like sterk som kontrollstreken, men eg sjekka med clearblue likevel, og då var den altså positiv. det har eg opplevd før også. Det tok tid før streken vart tydeleg også, men etter ei tid syns eg den var ganske sterk, men mannen meinte det var tydeleg forskjell på dei. så eg trur du har hatt. Kan vera lurt å dobbelt sjekka med cb neste pp om det ikkje klaffer denne pp. Fekk du hatt sex i tilknytning til den dagen streken var på det sterkaste ( før den vart svakare og svakare)

 

Så vil eg berre senda over ein klem. Trist å høyra at du har det vondt om kvelden. Håpar du vil føla deg betre etterkvart. Eg veit jo ikkje kva du er lei deg for. kan mannen din trøsta deg? klem frå meg iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis verdens beste mann som trøster :wub:

Vet ikke hvorfor jeg har det sånn nå, men tror det er en salig blanding av alt. Det er travelt på jobb for tiden, og høye forventinger. Jeg har vært mye småsyk, og slitt mye med hodepine. I tillegg nærmer det seg den tiden hvor jeg skulle egentlig ha gått ut i permisjon, og termindato.. Kjenner det plager meg mer og mer for hver dag som går. Så er det jo alle nedturene som kommer på rekke og rad for hver pp som går. Det blir frustrerende tilslutt.

 

Prøver å tenke positivt nå. Finne de små tingene jeg gleder meg til :) Begynne å trene litt mer. Hvertfall gå noen turer på fjellet :)

 

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end :)

 

Klem til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måå man ha mye utflod ved El? D holder seg liksom.. Inne.. D lille som er. Testene når ikke Max, kjente masse i eggstokkene for 2dager siden,nå mye svakere.., j blir gaaaal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bambi, så godt med mannen! Høyres ut som du har god grunn til å klemma deg nedfor. Hugs at det er lov å føla slik. Det blir ein balanse mellom å akseptere egne følelser og samtidig prøva å tenka positivt, fordi ein er nødt til det. Begge deler hjelper ein å holda seg oppe. Eg hadde ein ma i 2011. Det var eit mørkt halv-år før eg blei gravid igjen. Når mista du?

 

eggl testen blei negativ igjen i går. Så hadde sex igjen i går kveld. Men dei to gongane i går er einaste heile perioden. Redd det ikkje er nok. Kasta opp nett. Hadde akkurat tatt dei første Trimester vitaminane og dei er jo litt kvalmende. Håpar eg ikkje har blitt sjuk. Rar dag i dag, befruktningsdagen liksom. . . Håpar håpar.

 

Ha ein fin dag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du har mistet du også Lilla :(

Takk for gode ord :) ja det er heldigvis lov å kjenne på følelsene sine. Jeg er i grunn ganske flink til å slippe de ut i form av tårer, og da føler jeg meg litt bedre etterpå :) jeg mistet i uke 12 i april :( skulle på ul for å sjekke at alt var bra, men fikk oss et sjokk :( var du langt på vei da du mistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist bambi!! Kor stor var den vesle? Me fekk eit slik sjokk på ultralyd med den første me mista. Ante ingenting galt. Var 9,5 veker. Men den vesle hadde stoppa opp i overgangen til veke 6.Denne gongane, i august, var eg ti veker i følge mensen, men den tilsvara kun veke 6. Me har et friskt barn på 1 år.

 

Gler meg til du blir gravid igjen! Håpar det skjer no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er individuelt med den utfloden, nimmelim! Jeg har også pleid å kjent el veldig godt, og etter at jeg fikk barn har det blitt mye verre. Hatt så vondt at jeg har måttet ta paracet noen ganger. Forrige gang merka jeg ingenting derimot, men syntes det stakk både uka før og uka etter. Typisk;-) synes jeg kjenner mye rart denne uka og. Sikkert fordi jeg kjenner sånn etter! Skal ha el på lørdag men er i gang med prøvinga for å være sikker på å treffe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er individuelt med den utfloden, nimmelim! Jeg har også pleid å kjent el veldig godt, og etter at jeg fikk barn har det blitt mye verre. Hatt så vondt at jeg har måttet ta paracet noen ganger. Forrige gang merka jeg ingenting derimot, men syntes det stakk både uka før og uka etter. Typisk;-) synes jeg kjenner mye rart denne uka og. Sikkert fordi jeg kjenner sånn etter! Skal ha el på lørdag men er i gang med prøvinga for å være sikker på å treffe:-)

takk for svar:) skal teste el med en gang jeg kommer hjem ( ca kl 6) så da blir d spennende å se om den har steget. Den gikk liksom ikke til max på to dager me får se... :) spent!! Hopper på mannen idag også. Tryggest det. Lykke til du også krumelur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...