Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempe positiv el test her i dag- og det kjenner jeg også godt (eller heller vondt) . Er så spennende dette her! Og ikke minst hyggelig og morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også negativ el test idag, bruker a4! Imorgen blir det ny el test og sex. Ifølge el kalkulatorer har jeg el den 13! har fått slim ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i høyet a_k!!!:) now or.. yeah.. next month. Jeg kjører på konstant jeg. Uansett. Men håper mine tester ogsp blir knall positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag her og- men jeg lurte faktisk på om det også KAN være for lite?

 

Alle steder står det jo at annenhver dag skal være nok. Så hver dag må jo være nok. Vi har også merket at når det blir mye sex over kort tid så blir det mindre mengde "rumpetroll" så spørs hvor mye effekt det har å ha sex så mye mer enn hver dag. Kan jo ta to ganger akkurat den dagen en tenker det klaffer best. En må jo bare ha så mye sex en bare orker så lenge det er gøy =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hopp i høyet a_k!!!:) now or.. yeah.. next month. Jeg kjører på konstant jeg. Uansett. Men håper mine tester ogsp blir knall positive.

Ja det gjør vi så absolutt om dagen:) håper så inderlig at det skal klaffe denne gangen!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hver dag her og- men jeg lurte faktisk på om det også KAN være for lite?

Alle steder står det jo at annenhver dag skal være nok. Så hver dag må jo være nok. Vi har også merket at når det blir mye sex over kort tid så blir det mindre mengde "rumpetroll" så spørs hvor mye effekt det har å ha sex så mye mer enn hver dag. Kan jo ta to ganger akkurat den dagen en tenker det klaffer best. En må jo bare ha så mye sex en bare orker så lenge det er gøy =)

Enig med deg! Og gøy er det jo:)) er veldig nyforelsket om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei prøvere! Hvor ofte har dere sex i el- perioden? Holder det med 1 g per dag, eller kan det faktisk være for lite??

Forrige gang jeg ble gravid hadde vi sex bare en gang, og det var to dager før el.. Så det holder nok i massevis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning idag, og selvfølgelig møtes jeg og samboeren bare i døra idag :( turnus er noe drit! Fikk lagt inn aksjer igår, får håpe det holder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting. Jeg har visstnok el i dag. Har ikke testa denne mnd. Men har vært regelmessig i 4 mnd nå. Men det jeg lurer på er. Vi hadde sex i går, søndag og fredag etc. Holder det om vi da har sex i morgen evt? Eller bør jeg vente oppe på han til han er ferdig på jobb i natt/kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det holder og at det ikke har så mye å si med sex en gang fra eller til... Men det må du jo avgjøre selv, er jo kjekt å ha gjort absolutt alt en kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant! ;-) får se hva det blir. Vi har det utrolig bra sammen nå når det er sex ofte! Haha. Men om jeg orker å sitte oppe til midnatt for så å ha sex. Det vet jeg ikke. Hehe. Har forelesning 08.15 i morra :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ el test idag og sex, har testet to dager, dag 11 og 12 i syklusen, de siste månedene har el vært den 15. dagen i syklusen! Så nærmer seg, men lurte på dere som har tatt el tester, det var en svakere negativ strek idag enn igår. Skal det være sånn? Er det samme hvor svak den er, det betyr bare negativ alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting. Jeg har visstnok el i dag. Har ikke testa denne mnd. Men har vært regelmessig i 4 mnd nå. Men det jeg lurer på er. Vi hadde sex i går, søndag og fredag etc. Holder det om vi da har sex i morgen evt? Eller bør jeg vente oppe på han til han er ferdig på jobb i natt/kveld?

Haha, helt likt som oss.. ;) for vi hadde oss også på fredag, søndag og igår :P og eggløsning idag ;) jeg orker heller ikke holde meg våken, da samboeren kommer fra jobb i 12-1 tida. Det sies jo at det er størst sjans for å bli gravid om man har sex før eggløsning, så jeg satser på at det holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lurer på en ting. Jeg har visstnok el i dag. Har ikke testa denne mnd. Men har vært regelmessig i 4 mnd nå. Men det jeg lurer på er. Vi hadde sex i går, søndag og fredag etc. Holder det om vi da har sex i morgen evt? Eller bør jeg vente oppe på han til han er ferdig på jobb i natt/kveld?

Haha, helt likt som oss.. ;) for vi hadde oss også på fredag, søndag og igår :P og eggløsning idag ;) jeg orker heller ikke holde meg våken, da samboeren kommer fra jobb i 12-1 tida. Det sies jo at det er størst sjans for å bli gravid om man har sex før eggløsning, så jeg satser på at det holder :)

Skulle tro vi var samme person akkurat nå! Haha. Vi får heller legge inn en omgang i morgen som en sikkerhetsbuffer ;-) Hehe. Men jeg også har lest det ja. Bare håper det holder! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg lurer på en ting. Jeg har visstnok el i dag. Har ikke testa denne mnd. Men har vært regelmessig i 4 mnd nå. Men det jeg lurer på er. Vi hadde sex i går, søndag og fredag etc. Holder det om vi da har sex i morgen evt? Eller bør jeg vente oppe på han til han er ferdig på jobb i natt/kveld?

Haha, helt likt som oss.. ;) for vi hadde oss også på fredag, søndag og igår :P og eggløsning idag ;) jeg orker heller ikke holde meg våken, da samboeren kommer fra jobb i 12-1 tida. Det sies jo at det er størst sjans for å bli gravid om man har sex før eggløsning, så jeg satser på at det holder :)
Skulle tro vi var samme person akkurat nå! Haha. Vi får heller legge inn en omgang i morgen som en sikkerhetsbuffer ;-) Hehe. Men jeg også har lest det ja. Bare håper det holder! ;-)

Jeg tenker det samme! Prøve å få lagt inn aksjer imorra også ;) men får overnattingsbesøk imorra, med gjesterommet vegg i vegg :P ikke sikkert jeg får med samboeren på en musestille kosestund :P men forrige gang jeg ble gravid hadde vi sex to dager før el, så jeg vet jo sånn sett at det er sjans nå! :)

 

Blir spennende å se da, håper det klaffer for oss! Hvis mensen uteblir får jeg ikke testa før slutten av uke 39 siden jeg er i utlandet den uka.. Så jeg slipper ihvertfall å teste som en gal denne mnd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja ser den! Men men. Musestille kan være gøy det å! Hehe.

 

Tenkte jeg skulle en tur til Danmark uke 39, og da er det egentlig planlagt vin og kos...: hmm. Så lurer på hvordan jeg skal løse det ;-) men men.

 

Blir noen lange dager fram til ikm! Men det har gått før så går vel nå også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper jeg får han med på det :P

 

Ja snakk om et par pubbesøk her også.. Og jeg vet heller ikke åsn jeg skal løse det enda ;)

 

Æsj jeg hater dpo-land! Men det blir godt å reise litt, få tankene over på andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset ervi begge dønn utslitte for tiden. I går orket vi rett å slett ikke ha sex.... Vi har lovet å spare energi idag slik at vi kan gjøre det ikveld. :) drikker grapefruktjuice som bare det. Det er jo godt da! Nå skal jeg ta en EL test. Dpo land er vanskelig. Spesielt hvis det er noe sosialt etc. Jeg jobber med noe fosterskadelig, så jeg må liksom snike meg litt unna.....men det er ganske vanskelig. Det står i rutinene våre at vi skal diskutere tilpassing av arbeidsoppgaver ved graviditet/planlegging Av graviditet med leder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever som vanlig i dpo-perioden, tar meg en øl i helga osv. Går selvsagt ikke på fylla, men det er ikke akkurat ofte uansett! Har dårlig tro på at en øl eller to før egget engang har festa seg kan gjøre noen skade! Dessverre har jeg begynt å røyke igjen etter at jeg fikk førstemann, og skal hele tida slutte"i mårra". Da jeg ble gravid sist testa jeg positivt 11 dpo og slutta på dagen med sigg (og alkohol såklart! ), sånn blir det denne gangen og. Klarer liksom ikke helt å finne motivasjonen sjøl... Men denne gangen skal jeg ikke være så idiotisk og begynne igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitne her og Bella, må bestemme oss for å ha sex for å få gjennomført det... startet i går så i kveld kan vi "ta fri", he he. Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir liksom en slags oppgave dette her. SAmboern sa det han også, rart å skulle ha sex til bestemte dager, uavhengig av lyst og dagsform...hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker ikke, men snuser... Prøver å slutte jeg også, og tenker hele tida "imorra". Klaffer det ikke denne mnd så SKAL jeg være snusfri hele syklusen neste gang.

 

Samboeren min vet ikke når jeg har el, det vil han ikke vite :P så her står jeg for "planleggingen", mens han bare er med på moroa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...