Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Skulle tro at el er i dag da? Hatt veldig vondt helt siden i formiddag, og det har enda ikke gitt seg. Hadde sex i går kveld, så da bør vi jo ha truffet ganske bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke fått noen positiv el test denne PP, og nå er jeg tom for tester.. Møtt samboen i døra (Vi jobber skift begge 2) hele uken. Så da tror jeg hele denne PP gikk i dass.. uhu.. Lykke til dere andre ihvertfall! Satser knallhardt på neste PP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambi- eg trur du hadde eggl når steken var sterkast, men eg kan ta feil :) eg ville ha testa 12 dager etter det.

 

Spanande med dpo. kviser, forstoppelse, og mange drømmer her. Kanskje, kanskje ikkje. . . Kjenner at å testa positivt på test føles som berre et lite mål. Å behalda den vesle er det eg tenker på no. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har nå funnet ut at etter denne pp må vi sette prøvingen litt på vent. Jeg har ikke jobb annet enn litt ringevakter. Vi trodde det skulle ordne seg med jobb for meg my fortere enn det har, men vi ser nå at det er vanselig og kan ta sin tid. Derfor blir vi nødt til å være litt fornuftig og realsistisk og sette det litt på vent =(

Kommer ikke til å begynne på p-piller igjen for jet har sett at jeg har det mye bedre uten men vi tenkte å prøve å unngå akkurat de dagene jeg har eggløsning. Det kan jo fortsatt plutselig skje men i så fall er det koselig og alt ordner seg, men det blir litt dumt å prøve.

Så nå går den fornuftige delen av meg og håper jeg ikke er gravid mens den ufornuftige håper for harde livet for da slipper jeg å vente mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noengang opplevd kraftig stikking i lyske området og ømhet, i forbindelse med at feks egget graver seg inn i livmoren? Aldri opplevd det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig sokkedyret! Hvertfall nå som dere har prøvd, men skjønner godt at dere vil sette prøvingen på vent! Håper det ordner seg med jobb for deg så du kan fortsette prøvingen snart igjen! Man blir jo ganske klar for å bli gravid når man er igang med prøvingen! Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sliten av dette el surret denne måneden, har ikke peiling på om el har vært eller ikke! Våknet idag med vondt, men det tror jeg skyldtes at jeg måtte sånn på do i natt men ikke gadd å stå opp så blæra var sprekkfull da jeg omsider kom meg på do imorges, men det var skremmende likt el vondt :P men har belaget meg på ny pp i oktober og da blir det spennende å se hvem som eventuelt blir med videre fra IKM uke 39! håper såklart for deres del at det blir færrest mulig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta med meg en test på reise tenkte jeg. Og den tar jeg på ikm dagen, neste tirsdag. Ellers får jeg vente til jeg kommer hjem igjen, søndag 29. Orker ikke stresse så denne mnd, jeg blir bare så innmari skuffa hvis mensen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må inn her jeg å, har ikm 23. Har bestilt noen billig el tester, greit å få litt oversikt over el etter at jeg fjernet hormonspiralen :-) hadde vært kos med sommer barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... brystene mine er veldig øm... og muligens litt hardere enn de pleier.. de pleier alltid bli litt mer øm når det nærmer seg mensen men de har aldri vært sånn som de er nå. pleier å kjenne det litt hvis jeg presser litt hardt på de, mens nå kan jeg bare ta på de med en finger og det gjør vondt... hmm.. Jeg har jo egentlig bare regnet med at det ikke skal bli noe siden det ikke har blitt det tidligere og jeg blir pesimistisk og så har vi jo bestemt oss for å vente fordi det passer litt dårlig nå... Jeg ler litt hvis det klaffet denne måneden altså! Og så blir jeg ganske stresset etterpå fordi jeg ikke har jobb.. wæææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha mensen på mandag... mulig jeg prøver å teste på fredag eller noe..

Ja alt ordner seg uansett =) Jeg går her og håper og ikke håper og prøver å ikke ha forventninger. Og kjenner etter for harde livet om det er noen andre symptomer =P får prøve å roe ned så jeg ikke blir helt tullerrusk.

Men kan ikke huske å ha hatt så vonde pupper før... spennende..

 

Ingen andre som har noe symptomer enda? enten innbilte eller reelle =p Tviler litt på dømmekraften i disse tider =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) hiver meg nok en gang på ikm listen. Jeg tror jeg skal være her. Har ikm 29 september og dette er vår 13 pp !! Nå må det snart være våres tur:-):-) jeg er bare 2 dpo, men har hatt en del murriger og ømhet i magen i hele dag. Dette er noe jeg ikke har opplevd vef før ved de andre prøvemånedene. Kan det være forsinket el? Egget kan evt ikk feste set så tidlig? ? Kanskje det er innbilning, men akkurat som jeg føler noe er på gang... men, fornuften sier at det er umulig å merke noe enda.uff, denne ventetiden..... Lykke til i dpo land:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bella 75 :-D Jeg håper så veldig du får rett og at det kan bli min tur. Vet ikke hvem sol ønsker det mestvav meg og mannen. Spiren er iallfall veldig ønsket og etterlengtet. Lykke til i dpo land. Når har du ikm? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...