Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Når er det tidligste dere tester? Idag har jeg vært kvalm hele dagen, halsbrann og svimmel! Jobber med pasienter så det svartna nesten for meg på jobb idag mens jeg satt å snakket med pasient! Hvis ikke jeg er gravid bør jeg vel ta meg en tur til legen! Skal sies at langvarig dårlig nattesøvn tar på kroppen merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok da må jeg leve i håpet litt til .. Burde jeg prøve med morgen urin fra imorgen, eller vente til Evt søndag? J.... Vanskelig

 

Hadde ikke klart å holde meg om jeg var deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rar dag.. Har hatt småmurringer av å på i hele dag. Begynte også å småblø i dag. Rødt, friskt blod på papiret men ikke noe i truseinlegget..

Er også veldig usikker på når jeg hadde el. Mye murring i magen forrige onsdag, antydning til el-slim på lørdag, så trooor jeg hadde el en av de dagene, men er ikke sikker.. Også får jeg denne blødningen nå..

Jaja, blir spennende å se om det klaffet eller ikke:-p hadde jeg el på onsdag, traff vi godt, men ikke hvis det var el på lørdag:-p om jeg hadde el i det heletatt:-p

 

Begynner å bli sprø av dette allerede kjennerjeg:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da må jeg leve i håpet litt til .. Burde jeg prøve med morgen urin fra imorgen, eller vente til Evt søndag? J.... Vanskelig

 

Hadde ikke klart å holde meg om jeg var deg

 

Hvis du allikevel har så mange tester så ville jeg prøvd med morgenurin i morgen også! Mye som skjer i løpet av 1 døgn!!

 

Den digitale ryker sikkert i morgen tidlig. I kveld har jeg så vondt i brystene at det gjør vondt når jeg går- og de er ikke akkurat store. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en rar dag.. Har hatt småmurringer av å på i hele dag. Begynte også å småblø i dag. Rødt, friskt blod på papiret men ikke noe i truseinlegget..

Er også veldig usikker på når jeg hadde el. Mye murring i magen forrige onsdag, antydning til el-slim på lørdag, så trooor jeg hadde el en av de dagene, men er ikke sikker.. Også får jeg denne blødningen nå..

Jaja, blir spennende å se om det klaffet eller ikke:-p hadde jeg el på onsdag, traff vi godt, men ikke hvis det var el på lørdag:-p om jeg hadde el i det heletatt:-p

 

Begynner å bli sprø av dette allerede kjennerjeg:-p

Du hadde kanskje festeblødning i dag?!:) krysser fingre for deg og!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ok da må jeg leve i håpet litt til .. Burde jeg prøve med morgen urin fra imorgen, eller vente til Evt søndag? J.... Vanskelig

 

Hadde ikke klart å holde meg om jeg var deg

Hvis du allikevel har så mange tester så ville jeg prøvd med morgenurin i morgen også! Mye som skjer i løpet av 1 døgn!!

 

Den digitale ryker sikkert i morgen tidlig. I kveld har jeg så vondt i brystene at det gjør vondt når jeg går- og de er ikke akkurat store. :)

kan begynne fra imorgen tidlig.. mistet litt håp men masse stikking!!murring også da :)

kan testen virkelig endre seg fra idag til imorgen? Huff j tør ikke håpe j altså :(

 

litt øm i høyre pupp haha men ikke mer enn det. Spennende å høre om dine symptomer, d gir jo håp og er så gøy å leese om dere jeg har fulgt med på litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallfall ingen symptomer. Men hvis det har klaffa har nok ikke egget festa seg enda, er bare seks dpo. Venter spent! Forrige gang fikk jeg ømme pupper litt før ikm hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt så utrolig lett gravid før. Så jeg veksler mellom å tro at det skal gå like lett nå, og å tenke at jeg ikke kan være like heldig som sist. Og at jeg nærmer meg 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For en rar dag.. Har hatt småmurringer av å på i hele dag. Begynte også å småblø i dag. Rødt, friskt blod på papiret men ikke noe i truseinlegget..

Er også veldig usikker på når jeg hadde el. Mye murring i magen forrige onsdag, antydning til el-slim på lørdag, så trooor jeg hadde el en av de dagene, men er ikke sikker.. Også får jeg denne blødningen nå..

Jaja, blir spennende å se om det klaffet eller ikke:-p hadde jeg el på onsdag, traff vi godt, men ikke hvis det var el på lørdag:-p om jeg hadde el i det heletatt:-p

 

Begynner å bli sprø av dette allerede kjennerjeg:-p

Du hadde kanskje festeblødning i dag?!:) krysser fingre for deg og!!:)

det er lov å håpe:-) har ikke trua på denne mnd, men hvem vet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer!

 

Eg hadde eggl onsdag 11 om kvelden. Eggl tsten var positiv  om morgonen og kl. 13, hadde sex kl. 16.30 og den var negativ kl. 22. Så då var jo eggl mellom 13 og 22. Når er 1 dpo då? Blir det ikkje litt feil å sei at det er dagen etterpå ettersom det skejdde på kelden. Viss ein likevel seier det så er eg 10 dpo i morgon, har testa negatvit 8 og 9. Lei meg, sjølv om eg veit det er tidlig. Hard mage og økt utflod er dei "symptomane" eg har.

 

Lykke til til oss alle! Jobber natt no, så ingenting som heilt heiter morgonurin... har mange tester, veit ikkje om eg skal testa når eg kjem heim i morgontidleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte kjøpe to cb+ igår, klarte ikke la være :P tok den ene istad, og det kom bare opp en skygge. Blæh! Tar den andre på tirsdag, da er ikm.. :)

 

Håper det kommer mange positive tester her inne til uka! Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer AK:-) og god morgen folkens! Man kunne vel egentlig ha tenkt seg å sove litt lengre enn seks på en lørdag. . Men det blir vel noen år til hvis det kommer en unge til neste år;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære sønn er en skikkelig morgenfugl. Han hadde en periode på flere mnd han våkna før fem, så man får vel nesten si seg fornøyd med å få sove til seks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære sønn er en skikkelig morgenfugl. Han hadde en periode på flere mnd han våkna før fem, så man får vel nesten si seg fornøyd med å få sove til seks...

Hos oss går det veldig i perioder. Gutten på 14 mnd kan sove til 07 i en uke eller to, fo deretter å ha en periode med oppvåkning kl 04 og deretter sove litt til før det er ny dag kl 05.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye A_K! :)

 

Her kom tanta i dag tidlig :( nesten en uke før tida. Syklus på bare 21 dager denne pp. Skikkelig dritt at den skal være så ustabil!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er snart 21 mnd, blir to rett over nyttår. Går litt i perioder her og, men slår han til og sover til halv sju en dag er vi overlykkelige;-) i det siste har han våkna litt på natta igjen også, får meg til å huske hvordan det er med baby.. den biten der er ikke det jeg gleder meg mest til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...