Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om den er UBER svak?  etter den tørka og fikk ligge en god stund er den kjempe svak.. Gleder meg til å ta ny imorgen :D

 

dette blir nr 3... Jeg blir svett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimmelim! Gratulerer! KVa sa eg?? hehe :) Dette var stas! Bella så leit :(

 

for min del så tar eg det ikkje så tungt faktisk. Altså syns det er kjempedumt og kjenner meg litt sint på meg sjølv som gjorde ein så dårleg innsats denne gongen også. etter aborten har eg jo ikkje tenkt på anna enn å få kroppen i rute og bli gravid igjen. Og så har me ikkje sex når slimet er der og kjem for seint i gong enno mannen er heime frå nordsjøen og alt. IRRITERANDE! Og sur for at me hadde overnattingsbesøk den veka, men ingenting å gjera med, så får prøva å rista det av meg. Før me fekk gutten vår gjekk eg totalt inn i mørke kvar gong mensen kom ( etter å ha mista) men no tenker eg litt at neste syklus er endå betre. Eg ahr jo ikkje hatt ein normal mens sidan aborten, blødde ein heil mnd, og så var kanskje noko av det mens. Blir mykje ryddigare dette. Og så heldt eg på med ein maleprosjekt på huset, og me har stilas oppe, så kanskje får eg malt litt før neste eggl?

 

Viss ikkje resten av deko (forhåpentlegvis) får positiv test, så er eg i det minste glad for å følga deko vidare, me kjem gjerne i samme ikm gruppe neste gong også? Eg er litt usikker på syklusen min pga aborten. pleier vera 31 dagar. Viss mensen kjem onsdag så kjem mannen heim på dag 13 i syklusen, håpar inderleg det er tidleg nok!

 

Sender ein klem til alle sammen

 

Nimmelim: Ta godt vare på deg sjølv og spiren. PS trur du må vera forsiktig med magetabletter no, men det veit du sikkert :) ibux og er fy fy. stor klem

 

ps, eg har bedd mannen kjøpa store mengder med pepsi max- no skal eg drikka koffein for harde livet, hehe. (altså etter ikm)

 

og kanskej eg skal gå ned et par kilo mens han er i nordsjøen? fint å starta på så lita vekt som muleg før eg på ny skal bli mega-tjukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimmelim! Gratulerer! KVa sa eg?? hehe :) Dette var stas! Bella så leit :(

 

for min del så tar eg det ikkje så tungt faktisk. Altså syns det er kjempedumt og kjenner meg litt sint på meg sjølv som gjorde ein så dårleg innsats denne gongen også. etter aborten har eg jo ikkje tenkt på anna enn å få kroppen i rute og bli gravid igjen. Og så har me ikkje sex når slimet er der og kjem for seint i gong enno mannen er heime frå nordsjøen og alt. IRRITERANDE! Og sur for at me hadde overnattingsbesøk den veka, men ingenting å gjera med, så får prøva å rista det av meg. Før me fekk gutten vår gjekk eg totalt inn i mørke kvar gong mensen kom ( etter å ha mista) men no tenker eg litt at neste syklus er endå betre. Eg ahr jo ikkje hatt ein normal mens sidan aborten, blødde ein heil mnd, og så var kanskje noko av det mens. Blir mykje ryddigare dette. Og så heldt eg på med ein maleprosjekt på huset, og me har stilas oppe, så kanskje får eg malt litt før neste eggl?

 

Viss ikkje resten av deko (forhåpentlegvis) får positiv test, så er eg i det minste glad for å følga deko vidare, me kjem gjerne i samme ikm gruppe neste gong også? Eg er litt usikker på syklusen min pga aborten. pleier vera 31 dagar. Viss mensen kjem onsdag så kjem mannen heim på dag 13 i syklusen, håpar inderleg det er tidleg nok!

 

Sender ein klem til alle sammen

 

Nimmelim: Ta godt vare på deg sjølv og spiren. PS trur du må vera forsiktig med magetabletter no, men det veit du sikkert :) ibux og er fy fy. stor klem

 

ps, eg har bedd mannen kjøpa store mengder med pepsi max- no skal eg drikka koffein for harde livet, hehe. (altså etter ikm)

 

og kanskej eg skal gå ned et par kilo mens han er i nordsjøen? fint å starta på så lita vekt som muleg før eg på ny skal bli mega-tjukk :)

 

tusen takk for koselig svar lilla :D  Ja, du hadde jo en følelse, og du hadde rett. Det jeg gleder meg til er at testene skal bli sterkere og ikke være så ultra svake. Det i seg selv er en bekymring føler jeg.. :/

 

Ja, ikke no mer imodium nå! Absolutt ikke :D :D  OG ibux tar jeg aldri så :) krysser fingrene for at jeg kan ta det rolig og faktisk... gjennomføre dette :D

 

Skal følge dere videre, kan jo ikke bare forlate bligravid siden vel :D

 

krysser fingrene for deg lilla80!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk for kryssa fingra, det set eg pris på :) Og ja, bli med oss vidare! :) Og så kjem me jo inn til deg på første trimester! Ikkje bekymra deg for svake tester! Speler ingen rolle, du opplever svak test kun fordi du tester tidlig, det e rjo ein prosess, kan ikkje gå frå kvit til sjokkraud over natta :) eg har tatt vare på dei eg tok med vår gut ( lagde noko av dei til faren i kalendergave for å fotelja han det) der er dei første testane supersvake, litt og litt sterkare for kvar dag. du kan jo ta ein cb om du treng det for det psykiske sin del :) kos deg! har du fortalt det til mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for kryssa fingra, det set eg pris på :) Og ja, bli med oss vidare! :) Og så kjem me jo inn til deg på første trimester! Ikkje bekymra deg for svake tester! Speler ingen rolle, du opplever svak test kun fordi du tester tidlig, det e rjo ein prosess, kan ikkje gå frå kvit til sjokkraud over natta :) eg har tatt vare på dei eg tok med vår gut ( lagde noko av dei til faren i kalendergave for å fotelja han det) der er dei første testane supersvake, litt og litt sterkare for kvar dag. du kan jo ta ein cb om du treng det for det psykiske sin del :) kos deg! har du fortalt det til mannen?

Jeg har tatt vare på testene fra førstemann, men det skal sies at de var supersterke, og det er de enda, 5 år etter.Hehe..  Jeg gleder meg til imorgen, for å ta nye.. Har en stavtest liggende også, men tenker kanskje at det er bortkasta å ta noe slik nå, når billigstrimlene er så svake generelt? Har lyst å kjøpe en cb digital, men burde kanskje vente et par dager. Eller hvordan er det? Ikm er jo om to dager...

Selvfølgelig krysser jeg fingrene for deg, og alle andre her :D det er så sykt å sitte med testen i hånda.. Fikk SJOKK når jeg så testen forandre seg hvert sekund...

 

Nei, har ikke sagt det til mannen, og helt ærlig, jeg gruer meg skikkelig. Mannen fikk en veldig trist nyhet ang pappaen sin igår, sykdom. Og pappan bor i utlandet, så mannen min er VELDIG utafor og trist..

Jeg er så sykt redd for å prate med han om dette nå, men samtidig er det kjempe vanskelig å holde det inne.. Vil skrike til hele verden..

 

Men at bekkenløsning kommer allerede nå, skremmer meg :(

 

Men du har ikke fått mensen enda? Da er det jo håp?eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guud som jeg kjenner etter nå! Murrer litt i magen, har plutselig vondt i korsryggen, synes nesten brystene er en anelse ømme... Men kan like gjerne være innbildning! Har kjøpt en cb digital, men skal vente noen dager. Har ikke kjøpt sånne billigtester, og da blir det fort dyrt å teste altfor tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si ifra hvis dere trenger el tester og evt g.tester.... eh..... har sykt mange føler jeg

 

lykke til krumelur. Hva kostet en digital?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! 159 tror jeg det var. Vurderte å bestille tester på nett men satsa på at jeg ikke skulle trenge så mange... Ble en forrige mnd, og en nå (foreløpig, blir den positiv ender jeg sikkert med å ta en til etter noen dager ;)). Men klaffer det ikke denne pp skal jeg bestille sånne strimler tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ..tja over 20 el. strimler liggende, og nå er det ca 10 g. tester liggende ( problemet er at jeg bestilte fra ebay,og venter 20 g.tester til!!!!) haha

 

159 er mye for en slik as.. men jeg skal kjøpe en, men jeg vet ikke hvor sensitive de er? burde jeg kanskje vente noen dager, til etter ikm? siden de er så svake idag? Har ikke engang turt å ta stavtesten heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ganske sensitive, Gir utslag på hcg 25 (aner ikke hvordan måleenheter det er snakk om) Hvis du vil være sikker kan du jo vente til den dagen du har ikm? Som nevnt fikk jeg positiv 10 eller 11 dpo forrige gang, husker ikke helt sikkert. Sannsynligvis 10 siden jeg var utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vær så god :D bare å si ifra! men jeg håper aller helst at du er gravid da :D det hadde vært mye mer gøy!

 

fy søren jeg er så sykt sulten!! men brød... frister ikke. usj!! og jeg sitter her, jeg gjør ingenting av det jeg burde gjøre av husarbeid osv idag...  *skamme seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der! Jeg har fri fra jobb i dag og skal skrive på noe skolegreier, men klarer ikke å komme i gang. .. veeldig lett å sitte på nettet isteden ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme problem har jeg. Skulle skrevet masse greier til imorgen, men hjernen er såklart et helt annen sted! Flaut å komme på kurs og ikke ha gjort en dritt, men helt ærlig...dette er litt viktigere..

 

og maten.... gode gud.. jeg vl ha mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig kan man si.. Men med glede følger det med bekymringer..  og.. dette tar opp all min tid. Vil bare stå opp imorgen tidlig og..tisse haha..

 

når skal du teste ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaa nimmelim!!! Jeg visste det:) gratulerer så mye!!! :) da har vi termin nesten likt!!! Tror jeg har ca 4-6 juni :) nå ble jeg glad!!!!!!!!

Takk så mye A_K !!! :D Terminen er 7 juni, men jeg får ks, så ... kanskje et par uker tidligere :D

 

Jeg er helt i ekstase, men som skrev tidligere, testene er sykt svake... vet ikke om jeg klarer å legge ut her..

Skal kjøpe inn en med ukesindikator etterpå, men når burde den tas??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...