Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AK, jeg har også hatt mye stikkende smerter og vondt i magen. det er nok sannsynligvis ligamentsmerter, iallefall for din del siden du er gravid. :)

 

I dag tok jeg en CB pluss, og det kom en svaak skyggestrek! Tør ikke ta gleden helt på forskudd, det kan vel være kjemisk? Jeg har ikm i morgen eller lørdag. Det blir uansett spennende å teste framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar alt er i orden med deg! Eg har tatt ny test og den er fremdeles veldig svak, så eg trur ikkje alt er i orden. Trist. Får berre venta,ingenting anna å gjera. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene er ikke i magen, eller jo der også, men mest helt nede i skjeden. Det stikker så innmari innimellom at jeg må sette meg, eller knekker sammen. Håper det ikke er noe alvorlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid endte jeg på legevakten med enorme smerter. Ble sendt til UL på ullevål asap. Alt var i orden. knøttet var 0,5 cm lang og forårsaket allerede veldige ligamentsmerter. Jeg har en liten muskelknute øverst på livmor, usikkert om det var den som forårsaket dette. Vondt var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ak: hvor gammel er du? Jeg er også "gammel".

Jeg er 39, vil være 40 til termin:)

Da slo du meg med ett år! Fint å bli mamma i denne alderen! Har ikke hatt lyst før nå, så da ble det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere. Tok en test idag og billig strimmelen er absolutt sterkere idag enn for et par dager siden ( teller ikke med testen igår for den var en annen type strimmel). De førstr jeg tok (før digital) var nesten ikke synlig. Det er de nå. Desverre får jeg ikke lagt ut bilde! :( men etter å ha kikket på noen google linker med positive strimmel tester så er det veldig mange av de som feks ikke blir like sterke som kontroll streken, så tror ikke man skal måle med det. Skal ta en stavtest om et par dager. Får høre med legen idag kanskje .

 

lilla80, det trenger ikke være noe negativt da.. vi er gravide, prøv å tenk positivt :) hva er symptomene dine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla: disse teststrekene kan være så ymse da. Betyr sikkert veldig lite. Det er ikke så mye du får gjort annet enn å stresse og tenke, og det er jo ikke så konstruktivt. Det beste for spiren er jo at en ikke stresser,

Alt er nok helt fint skal du se. :) klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ak: hvor gammel er du? Jeg er også "gammel".

Jeg er 39, vil være 40 til termin:)
Da slo du meg med ett år! Fint å bli mamma i denne alderen! Har ikke hatt lyst før nå, så da ble det slik :)

 

Dette blir mitt tredje og siste barn:) synes ikke selv jeg er for gammel til å få barn nå, men vet det er delte meninger om dette. Men det gir jeg blanke i:) føler meg frisk og ung til sinns, har overskuddet og ikke minst er i et trygt og godt forhold og har trygg økonomi. Jeg har opplevd å få barn i ung alder også, og føler meg så mye mer trygg nå enn den gangen- selv om det også gikk veldig fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, jeg syns ikke du skal bekymre deg. Prøv å nyt at du er gravid, man får ikke gjort stort uansett desverre. Venninna mi hadde nesten usynlige streker frem til 9 dager etter ikm. Det trenger ikke bety noe som helst..

 

Jeg har valgt å droppe hcg prøve, og skal nyte frøet inni der,og håper det velger å være der i ca 39uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ny her inne for i år jeg også :-) er også en "gammel" mamma. Har 4 barn og nå ønsker vi et siste barn før alderen "innhenter" ;-) er 74 modell. Kjekt og interessant forum, blir hekta av å lese om dere og deres erfaringer :-) jeg fikk menstruasjon 4 august,mener dato for når jeg tok ut spiralen var 12 august.Fikk overraskende "mens" den 22 august(tidlig i forhold til min ca 28 d syklus), og ikke hatt den siden. Mange gravid symptomer, men fikk negative tester nå på mand og tirsd ;-) lurer nesten på om eg er komt i overgangsalder,symptomer: veldig oppblåst mage(i ca 1,5uke), kvalm(ca 1 uke), hetetokter et par ganger om dagen(de 2-3siste dagene),tisser ofte i forhold til før(siste uken),uteblitt mens,til tider ømme bryst og stikninger i bryst(ca 14d som kommer og går). Er det håp for meg? ;-) hehe

Ha en flott dag alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ny her inne for i år jeg også :-) er også en "gammel" mamma. Har 4 barn og nå ønsker vi et siste barn før alderen "innhenter" ;-) er 74 modell. Kjekt og interessant forum, blir hekta av å lese om dere og deres erfaringer :-) jeg fikk menstruasjon 4 august,mener dato for når jeg tok ut spiralen var 12 august.Fikk overraskende "mens" den 22 august(tidlig i forhold til min ca 28 d syklus), og ikke hatt den siden. Mange gravid symptomer, men fikk negative tester nå på mand og tirsd ;-) lurer nesten på om eg er komt i overgangsalder,symptomer: veldig oppblåst mage(i ca 1,5uke), kvalm(ca 1 uke), hetetokter et par ganger om dagen(de 2-3siste dagene),tisser ofte i forhold til før(siste uken),uteblitt mens,til tider ømme bryst og stikninger i bryst(ca 14d som kommer og går). Er det håp for meg? ;-) hehe

Ha en flott dag alle sammen :-)

Hei og velkommen! Da er vi like "gamle":) høres ut som du har mange symptomer på graviditet! Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg ikke helt sikker på at jeg ikke er gravid. Føler meg bare så rar liksom. Er jo en sjans for at jeg testa fot tidlig. Har veldig mensen følelse nederst i magen, og det stikker litt. Får se til helga, tester ikke på nytt før jeg ser om mensen kommer. Som den sikkert gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens på IKM. Ingen eggløsningfunn på 2 PP og uregelmessig syklus. Skulle nesten ønske jeg ikke fulgte så nøye med:p

Håper du er gravid da krumelur:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg ikke helt sikker på at jeg ikke er gravid. Føler meg bare så rar liksom. Er jo en sjans for at jeg testa fot tidlig. Har veldig mensen følelse nederst i magen, og det stikker litt. Får se til helga, tester ikke på nytt før jeg ser om mensen kommer. Som den sikkert gjør...

Krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimmelim: Tusen takk. Etter at testen hadde fått kvilt litt var den tydeleg sterkare enn i går. men kunne ønska at den liksom blei sterk med ein gong. men men.

 

Alle gode ønsker til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig flink som klarer å vente så lenge med å teste! (Jeg hadde sikkert testa hver dag fra onsdag til nå hvis jeg var deg.. ) Lykke til, satser på at det klaffer for deg denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, har ikke sånne billigtester så da blir det veldig dyrt å teste hver dag. Regner egentlig med at mensen kommer da, men håper i det lengste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...