Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Da har jeg testet, og clearbluen sa *trommevirvel*

 

ikke GRAVID.. ;) Ammagad.. Bedre lykke neste gang! Nå får jeg bruke den nyinnkjøpte monitoren min og leve i spenning litt til:) 3 PP rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren så tørst jeg er(og desverre bare på cola og isklumper). Får ikke nok!!

 

Hehe...

 

Men nå er jeg spent på dere andre her jenter, og A_K, har du forlatt oss helt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren så tørst jeg er(og desverre bare på cola og isklumper). Får ikke nok!!

 

Hehe...

 

Men nå er jeg spent på dere andre her jenter, og A_K, har du forlatt oss helt?:)

 

Hei!

Ikke forlatt dere, bare veldig mye på jobb nå-men må si tankene mine er et helt annet sted:) er så glad så glad så glad!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fy søren så tørst jeg er(og desverre bare på cola og isklumper). Får ikke nok!!

 

Hehe...

 

Men nå er jeg spent på dere andre her jenter, og A_K, har du forlatt oss helt?:)

Hei!

Ikke forlatt dere, bare veldig mye på jobb nå-men må si tankene mine er et helt annet sted:) er så glad så glad så glad!!!!!! :)

jeg klarer ikkr la vær å tenke på det selv.. vil rope det til alle!! Ikm er imorgen og allikevel tar jeg meg i å være nervøs.. første gang på HELE syklusen at jeg har fått litt utflod på papiret..alt man skal tenke på.. i det ene sekundet stikker det som søren inni der. Andre helt stille (bekymring!). Neste øyeblikk hard i magen, så diare... hallo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo også vanlig ved graviditet

Mye mens smerter her også. Men stikkingene overgår det nok en del her nå.. men opp og ned.. lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har unormalt mye utflod da (kremt).. Det kan vel være et tegn? Eller har jeg alltid det før mensen bare at jeg ikke legger merke til det? Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det kan være et veldig bra tegn. J bekymret meg for det motsatte (vært helt tørt her) men idag har det økt på fra null til litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner! :) Bella 75- eg og fekk pms!Det kan vera eit teikn! ;)

 

Krumelur: Veit du når eggl var heilt sikekrt? for viss ikkje ville eg ikkje rekna ut ifrå 24 dagar syklus- med mindre du alltid har ahtt det. For då er det jo lettare å få negativt - altså dersom syklusen er lenger... Er så spent på dine vegne!

 

Her har eg i dag gått til innkjøp av noko ikkje ringare enn ein ekte cb med ukesindiaktor, hehe!

 

Elles har eg ete mindre snop i dag, men drukke pepsi maw, gått tur ein time og ete fisk til middag. No skal eg faktisk eta litt sjokolade. den er opna skjøner deko, må berre få det gjort :)

 

 

klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla80: åpnet halvspist sjokolade må ryddes unna, det har du rett i! Takk for at du holder håpet mitt vedlike. :) ja, fortsatt noen dager til IKM, jeg kjenner mye rart som ikke er helt vanlig. Svimmel og supertrøtt idag... Jaja, jeg er vel ikke den første med lang symptomliste og blendahvite tester...hahaha! Ingen testing i morgen, har en cb som jeg får ta til helga om ikke TR har kommet. ... (Hvis den ikke ryker før da... )

 

Har en halvspist potetgullpose som ligger og roper på meg....skl prøve å motstå..har ikke lyst på noe salt, så det går kanskje greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! :) Bella 75- eg og fekk pms!Det kan vera eit teikn! ;)

 

Krumelur: Veit du når eggl var heilt sikekrt? for viss ikkje ville eg ikkje rekna ut ifrå 24 dagar syklus- med mindre du alltid har ahtt det. For då er det jo lettare å få negativt - altså dersom syklusen er lenger... Er så spent på dine vegne!

 

Her har eg i dag gått til innkjøp av noko ikkje ringare enn ein ekte cb med ukesindiaktor, hehe!

 

Elles har eg ete mindre snop i dag, men drukke pepsi maw, gått tur ein time og ete fisk til middag. No skal eg faktisk eta litt sjokolade. den er opna skjøner deko, må berre få det gjort :)

 

 

klem til alle!

Nei har 28 dagers syklus. EL skulle ha vært lørdag for en og en halv uke siden, men er usikker på om det var lørdag eller søndag siden jeg hadde veldig vondt på søndag også. Men pleier å ha veldig regelmessig mens, og den var nøyaktig på 28 dager mnd før. Så ikm er lørdag eller søndag. Dvs at det er tre eller fire dager før i mårra. Forrige gang testa jeg positivt så tidlig. Det var egentlig planen å vente lengre, men nå klarer jeg ikke mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test, krumelur! Vi er spente! Vurderer å ta cben i morgen.... Og evt kjøpe en cb til når helgen kommer om ikke tanta er kommet da. .... Hvem skulle tro at jeg skulle bli hekta på disse testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det i mårra tidlig! Og er den negativ får jeg bare vente og se om mensen kommer. Men jeg tror den vil slå ut nå hvis jeg er gravid. Nå går jeg og legger meg, har en liten som var mye våken i natt så trenger en god natts søvn.. Vel vel, må opp seks da.... Natta vakre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det litt på følelsen egentlig. Men nedtur uansett. Har vel ikke lovt å klage, er første mnd vi har prøvd skikkelig. Får bare vente til helga og se om mensen kommer, er jo et mikroskopisk håp fram til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner. Vi er i 2pp. Forrige barn satt på pp1 rett etter at jeg sluttet på p-piller, så trodde liksom det skulle gå denne gangen også. Sånn sett har jeg aldri vært ordentlig prøver.

 

Vi har fortsatt håp ja! :-) Håper i det lengste, litt kjedelig å starte på dag 1 igjen, selv om jeg nok må forberede meg på det. Har ihvettfall sagt til sambo at første helgen i oktober har jeg sannsynligvis  EL så da blir det ingen overnattingsgjester eller store planer :-D

 

Jeg hadde pos EL - tester på torsdag og fredag for 2 uker siden, så IKM er vel da i morgen? Fredag? Uansett. Snart får vi svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så kjedeleg, men ingenting er sikkert enno. . Eg testa jo seint og. Eg håpar for deko!

 

Her har eg tatt ein til i dag. Først ein billig,som var så svak at eg blei både redd og uroleg, men tok den digitale. Det sto gravid 1-2, men eg føler meg ikkje gravid no. Det skulle jo stått 2-3 og den skulle vore sterkare frå i går.

 

Så får no nett venta å sjå om mensen kjem. Kan jo vera ein kjemisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...