Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43! Så leeenge til..uff..litt kort lunte og sur ikveld jeg også. Slitt med legging av gutten, hyyylt i over en time, mens sambo er ute med kompiser. Føles som jeg alltid er hjemme og han "alltid" er ute på noe..... Så kommer han så sent hjem at jeg må ta all rydding, klesvask og forberedelser til morgendagen. Topp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 ja, orker ikke tanken Bella! Føler med deg, vært mye alene med gutten vår sjøl fordi samboeren min har jobba kveld. Nå har han begynt å jobbe dag og det er en ny verden. All ære til deg Lilla som har mann i Nordsjøen. Jeg synes det er skikkelig slitsomt når jeg er alene med "alt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten er 14 mnd så ting begynner å blir enklere. Han går og kan leke litt for seg selv og suse rundt i leiligheten på jakt etter spennende ting i skuffer og skap. Han sover som regel ganske kjapt, så ikveld var et unntak altså. En herlig tass! Litt sutrete for tiden, men kan være jeksler kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43! Så leeenge til..uff..litt kort lunte og sur ikveld jeg også. Slitt med legging av gutten, hyyylt i over en time, mens sambo er ute med kompiser. Føles som jeg alltid er hjemme og han "alltid" er ute på noe..... Så kommer han så sent hjem at jeg må ta all rydding, klesvask og forberedelser til morgendagen. Topp det.

Hører deg, da er vi to som føler at vi gjør ALT og er alene om ALT. Selv om gubben pusser opp huset, og det gjør han jo for oss begge så er det kjipt (vi kjøpte hus en måned før jeg ble gravis - ikke planlagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er me visst mange flinke damer ja!- Ingen god følelse og kjenna seg aleine om ting, og ikkje særlig konstruktivt/ god effekt ift babylaging heller, hehe. Eg kjenner iallefall litt på det innimellom. Min mann er veldig flink og travel med alt mulig som må gjerast utanfor huset- fordi me nett har bygd hus. Så han er ofte unnskylt, men kan tidvis kjenna meg ganske aleine om husarbeidet ja! :) Tusen takk, veldig kjekt å få litt kred for nordsjø-mann :) Det at han jobbar slik skaper ein stor beundring hos meg for aleinemødrene! Samtidig blir det ein rytme, og det er også mykje mindre å holda orden på og rydda når det kun er meg og vesleprinsen :)Men styr iforhold til å timar eggl.!!

 

Elles vil eg berre sei at eg blir GLAD av deko! :) Jammen kjekt å vera fleir i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TR er ikkje komt enno, men den har aldri gjort det før ikm heller, som er onsdag. føles som den kjem, har vore å sjekka nokon gongar. Har laus mage også. andre som har det? Følte så sterkt at eg var gravid før dei 4(!) negative testane. Trur kansekj at det har vore ein befruktning som ikkje festa seg. det skjer jo 80 prosent seier dei... håpar de får sova godt og er kalr for morgondagens testing eller venting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Er så uroleg, får ikkje sova. Har lagt meg med et bind for sikkerhetsskuld, men tenker på at eg aldri som ikkje-gravid har opplevd mensen-mage-vondt utan at mensen har komt ganske omgående. Så no lurer eg på om det kan vera håp?? Kan ein vera gravid utan å testa positivt 12 dpo? Har lese på g test at 80 prosent tester positivt 12 dpo. Men eg kan jo vera i andre kategorien. . No får eg iallefall ikkje sova! Må testa i morgon og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove jeg heller.. Skal til å se episode 2 av "Sigrid får barn".. Eller hva den heter :P

 
Men dette med å bruke e-tester som graviditetstest.. Hvordan fungerer det? Skal den bli knall lilla? Fikk aldri positiv når jeg testet etter e-løsning. Men nå, 2 dager før IKM er streken sterkere enn noen annen gang jeg har testet.. Men fortsatt ikke positiv etter kriteriene da.. Hva tror dere? Pleier man å få litt utslag på e-tester hele tiden? Har ikke testet etter eggløsning så sent før...

Uff, veldig dårlig bilde da.. Fikk d ikke større..

 

wb55.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ctk2.jpg

 

Vanskelig å se.. Men aaa.. Jeg har ikke peiling på sånne e-tester. Har bare en clearblue jeg ikke vil svi av:P

 

Hååååper du er gravid lilla80!! Krysser fingrene for deg.. da er det jo 20 % som ikke tester positivt så tidlig.. 20 % er maaaasse!!

Endret av KlarForBarnNr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ctk2.jpg

 

Vanskelig å se.. Men aaa.. Jeg har ikke peiling på sånne e-tester. Har bare en clearblue jeg ikke vil svi av:P

 

Hååååper du er gravid lilla80!! Krysser fingrene for deg.. da er det jo 20 % som ikke tester positivt så tidlig.. 20 % er maaaasse!!

jeg hadde svidd av cben.. de er veldig sensitive .. kjør på nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere jenter. Bådr stavtest (1 stk) og billigstrekene blir veldig svake når j tisser på de, men når jeg tok den cb digitale kom det rett med en gang. Det tyder jo på at den er nok mer sensitiv. Så til dere så lurer hadde jeg prøvd en slik også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Total blendahvit strimmel. :( masse murringer. Sikkert TR....

Blæ. Nå er det tomt for billigstrips også.

 

Har ikke sagt til sambo om at jeg tester på morran....

Er deres evt barnefedre med på testkjøret? :)

 

Ha en fin dag alle!

Jeg leverer i bhg idag og det betyr langsom morgen med gutten :) kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Sov nesten ingenting i natt, sto opp og testa kl. 6. etter ei stund så kom det meir ein prikk der i testlinja, og etter ei god stund såg den ut som ein svak strek, den svakaste streken eg har sett. Og så las eg at det går an å få falsk positiv viss ein sjekker etter tida har gått ut. Tok ein ny kl. 8 og den var POSITIV!!!

 

Så rart og utruleg og fint og skremmande! Håpar så inderleg det kan vara denne gongen. Så rart å ikkje vite- blir det baby???

 

Er iallefall veldig glad for å ha kome så langt. eg bruker billig stav, så må kjøpa ordentleg og testa om to dagar tenker eg.

 

Håpar ikkje colaen eg har drukke har tatt kreftene frå den vesle. Frå no av er det sunnhet som gjelder!

 

Ang eggl tester: Dei skal ikkje brukast til g. test seier dei. men dersom den er sterkare no enn den pleier hadde eg likevel tatt det som eit veldig godt teikn. dei slår ut på 40, istadenfor 25. Og den må då altså berre bli sterkare og sterkare. men eg ville ha testa ordentleg, i tilfelle, slik at du slepp ein evt skuffelse. men eg har trua på deg!

 

Håpar mensen uteblir hos deko alle+ meg- er jo tidleg enno.

 

klem til alle deko gode damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Sov nesten ingenting i natt, sto opp og testa kl. 6. etter ei stund så kom det meir ein prikk der i testlinja, og etter ei god stund såg den ut som ein svak strek, den svakaste streken eg har sett. Og så las eg at det går an å få falsk positiv viss ein sjekker etter tida har gått ut. Tok ein ny kl. 8 og den var POSITIV!!!

 

Så rart og utruleg og fint og skremmande! Håpar så inderleg det kan vara denne gongen. Så rart å ikkje vite- blir det baby???

 

Er iallefall veldig glad for å ha kome så langt. eg bruker billig stav, så må kjøpa ordentleg og testa om to dagar tenker eg.

 

Håpar ikkje colaen eg har drukke har tatt kreftene frå den vesle. Frå no av er det sunnhet som gjelder!

 

Ang eggl tester: Dei skal ikkje brukast til g. test seier dei. men dersom den er sterkare no enn den pleier hadde eg likevel tatt det som eit veldig godt teikn. dei slår ut på 40, istadenfor 25. Og den må då altså berre bli sterkare og sterkare. men eg ville ha testa ordentleg, i tilfelle, slik at du slepp ein evt skuffelse. men eg har trua på deg!

 

Håpar mensen uteblir hos deko alle+ meg- er jo tidleg enno.

 

klem til alle deko gode damer!!!

da sier jeg GRATULERER!!! Du er gravid!!!:):) mrn kjøp en cb dig. Idag, har billig testen slått ut så garanterer jeg at den viser deg det du vil se!!

 

jeg tok en igår med kveldsurin og den viste rett.. selv om alt annet er svakt! Gratulerer!!!:):)

løp og kjøp!!

ps.er selv avhengig av cola..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer lilla80!! Så spennende!! Tenkt alt disse små er i gjennom fra mødre som ikke er prøvere.. stakkars jenta mi var jeg på flatfylla med når jeg var 23 år og ante ingenting! ESSA litt cola har ikke noe å si :D 

 

Mange som får junibaby :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer lilla80!! Så spennende!! Tenkt alt disse små er i gjennom fra mødre som ikke er prøvere.. stakkars jenta mi var jeg på flatfylla med når jeg var 23 år og ante ingenting! ESSA litt cola har ikke noe å si :D

 

Mange som får junibaby :wub:

plssss ta den cb,en da! jeg er nysgjerrig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, jeg er så redd for å bli skuffa!! Selv om jeg liksom ikke skulle ha noen forhåpninger denne PP! Lite sex og mye skiftarbeid.. osv.. 

 

hmmmm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...