Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leit å høre miss flua :(

 

Jeg klarte såklart ikke å holde meg så tok en billigtest på morgenen og den var såklart negativ, blendahvit! Angra med en gang, men hva hadde jeg forventet? Får prøve igjen tirsdag, torsdag og lørdag (hvis ikke TR har kommet allerede da).

 

Kan også bortforklare kvalmen og svimmelheten med for mye jobb, lite søvn og mengder med stress om dagen, men rart jeg er kvalm i helga enda når jeg har slappet så mye av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok smart det krumelur! ;) Men når jeg har først har begynt å teste så klarer jeg ikke vente til torsdag :P selv om jeg burde vente! Blir jo bare skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :) så kjekt at me er fleire som går rundt og tester osv. :) kritt kvit i dag igjen. nimmelin, har ein litt god følelse for deg.

 

Håpet vårt er ikkje ute enno. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Vil bare si at jeg har hørt om veldig mange som ikke tester positivt før flere dager etter IKM! Det er veldig forskjell på oss når egget fester seg og når hcg prod starter! Så å si at hvis man er gravid bør man teste pos 4 dager før, er jeg heelt uenig i!!:) hold motet oppe, damer!!! Jeg håper å se dere på 1 tri snart!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo å vente å se om mensen kommer, da slipper man å bli "lurt" av en kjemisk. Men det er jo lettere sagt enn gjort. Sist testa jeg positivt tre eller fire dager før. Har ingen særlig følelse av å være gravid akkurat, ikke hatt stikkinger heller sånn som sist. Men vi får se, håper virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist hadde jeg ikke anelse om at jeg var gravid før TR ikke kom, så testet vel 4 dager etter forventet mens, så har aldri prøvd tidlig testing før. Burde nok latt være, dpo dagene blir bare værre og værre å holde ut kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :) så kjekt at me er fleire som går rundt og tester osv. :) kritt kvit i dag igjen. nimmelin, har ein litt god følelse for deg.

 

Håpet vårt er ikkje ute enno. . .

koselig at du har en god følelse :) heier på oss!!!

 

Ille å høre miss flua :( tenkte du hadde klart det nå! Hatt mange kjemiske før? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. alle får da ikke positiv før ikm. På testene anbefaler de å teste ikm dagen. En venninne av meg fikk negativ ikm, og positiv noen dager etter. Dersom man ikke tester vet man vel ikke nøyaktig når egget fester seg og danner hcg? Husker ikke hva d heter. Taster fra mob:p

jeg testet med el tester, men å vite når egget evt fester seg aner jeg ikke. Ikke mester på det området. .

 

må bite meg fast i et lite håp. Og krysser fingrene for dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjemisk forrige mnd også. Også tenker jeg at jeg ikke skal teste før etter ikm, men klarer ikke å la være :P

 

Gikk så fort og greit med førstemann, skal tydeligvis ikke gjøre det denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde kjemisk forrige mnd også. Også tenker jeg at jeg ikke skal teste før etter ikm, men klarer ikke å la være :P

 

Gikk så fort og greit med førstemann, skal tydeligvis ikke gjøre det denne gangen!

men da vet du iallfall at du kan bli gravid fort da, du må bare be egget holde seg bedre fast! Jeg heier på deg neste mnd.. vi sees nok på neste ikm. Skal finne ut noen bra vitaminer og det hele. Noe mirakel kur håper jeg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst mulig å hikke nesten to dager i strekk:(:( det kom plutselig og gir seg ikke. Hehe jeg kan jo late som halsbrann er g. Tegn men den gang ei.. har ganske mye halsbrann og sikkert pga hikka.. akkurat som det sitter en luftboble i halsen som konstant brenner *hikk*

får iallfall kjenne stikking haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Miss Flua:( krysser fingrene for at third time's the charm;) sitter her med økende mensmurringer, svimmelhet som kommer og går, oppblåst, forferdelig hissig til tider, og tar meg selv i å grine lett av ting jeg vanligvis ikke griner av. Ryggsmerter(pleier å ha dette men ikke så gale) og veldig mye utflod:p ( beklager hvis det var litt mye info:p) sistnevnte er ikke vanlig for meg etter el. Men er nok forklaringer til det meste av dette:/

 

Får vel bare vente i spenning:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har idag hatt smått med brystspreng faktisk! Sluttet å amme i mai, men ser det er litt melk i puppene enda. Ikke hatt brystspreng siden ammeslutt! I tillegg til kvalme, svimmelhet, tretthet og økt utflod. Hvis ikke jeg er gravid har jeg tidenes innbilte svangerskap! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har idag hatt smått med brystspreng faktisk! Sluttet å amme i mai, men ser det er litt melk i puppene enda. Ikke hatt brystspreng siden ammeslutt! I tillegg til kvalme, svimmelhet, tretthet og økt utflod. Hvis ikke jeg er gravid har jeg tidenes innbilte svangerskap! :P

 

Håper for din skyld :) :)

Her nede er det TØrT hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå det er så kjedeleg å venta til ikm!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Skal testa i morgon og, fordi mannen reiser offshore då. men no er trua vekke, og etter den testen så venter eg heller på mensen. då har eg kasta vekk 4 tester! Mensen onsdag el torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløst to tester jeg også..... Sovet over to timer i ettermiddag. Ulikt meg! Teste igjen i morgen tidlig. Nnår jeg først har havnet på testkjøret så.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli utålmodig sjøl. I dag har jeg hatt litt murringer (tror jeg.. ) og i stad når jeg var på do så det ut som om det var litt brun utflod i trusa. Trusa var svart og det var litt vanskelig å se. Tenk hvis det har vært en festeblødning?!? Er vel 7-8 dpo. Tør ikke håpe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk en tur idag, og hadde fryyykteligr bekkenløsningssmerter ( fikk det i uke 6(!!!!)med begge forrige) . Fikk helt sjokk, og laget som ingenting.. Ikke søren om det er mulig.. Har jo negative tester.... Hmm

 

Jeg har faktisk mer stikking enn murringer. Er det... Bra'? Har begge, men MEST stikk og draing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...