Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen i dag =,(

 

Så sinnsykt skuffet. Var sikker på at jeg var gravid nå. Føles nesten som om jeg har mistet en baby. Og så kom den jo 4 dager for tidlig så jeg ble jo helt sjokket. Så utrolig trist. Vet ikke om vi kommer til å vente med prøvingen likevel... Nå ble vi så innstilt på baby at jeg vet ikke om vi klarer å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig sokkedyret!! Når man først har innstilt hjernen på barn er det vanskelig å skru den av igjen. 3 Mnd siden vi bestemte oss for å begynne prøvingen i oktober, men har søren meg tenkt på det hver dag. Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten. Godt å kunne skrive her om det som skjer. Synes det er litt slitsomt å ikke kunne snakke om alt dette med noen av venninnene mine. Hvert fall når det er vanskelig og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja håper det ordner seg med jobb og at jeg da blir gravid når jeg stresser litt ned for det...

Det verste er egentlig for hver måned som går og jeg ikke er gravid så blir jeg mer og mer redd for å ikke kunne bli gravid... jeg er så livredd for at det aldri skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt! Men tenk på at de aller fleste blir gravide innen et år, og du er mest sannsynlig med i den statistikken :) det kommer til å ordne seg skal du se! Men kan tenke meg at det er veldig vondt med ventetida! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten like kvalm idag! Men det er kun kveldskvalme, og det er litt rart for jeg hadde den typiske morgenkvalmen som første tegn da jeg gikk gravid med sønnen min, kveldskvalmen kom først en liten stund etter IKM! Jeg vet ikke om det er virus eller hva, men muligheten for graviditet er jo der.. Blir en spennende tid mot neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit med mensen så tidlig Sokkedyret :-/ Håper ting ordner seg for dere på alle vis snart! :-)

 

Her tror jeg kanskje jeg har hatt en liten blødning i dag. Så håpet er stort denne mnd også! Hehe. Men velger å ikke teste før mandag eller tirsdag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelotta: GRATULERER!!!

 

Torsdag, altså i går ( er på nattevakt) var eg 8 dpo, testa likevel for las om nokon som testa positivt så tidleg, hehe. Blendakvit. Så det er status her. Trur gjerne eg venter nokre dagar. Har litt følelsen av at det har klaffa, men ved å skriva det så føler eg nesten at følelsen forsvinn :)

 

Masse lykke til til alle som tester denne morgonen/ og til alle som klarer å venta :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiii svak positiv idag, 4 dager til ikm! Og jeg reiser på tur til utlandet imorra :P tror jeg tar med meg en cb digital som jeg kan ta på tirsdag eller onsdag da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiii svak positiv idag, 4 dager til ikm! Og jeg reiser på tur til utlandet imorra :P tror jeg tar med meg en cb digital som jeg kan ta på tirsdag eller onsdag da! :)

oooh spennende!! Gratulerer så masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaaaak positiv CB idag. Den var virkelig svak, men det var en loddrett skyggestrek der. Har fått troen litt tilbake:)

ååå nå er jeg misunnelig!! Både du og flua har klart det :):) har fulgt godt med på dere!! Når er ikm?

 

har ikm om 5 dager, og har en dyp følelse om at d gikk... men neg tester så.. j tør bare ikke håpe noe jeg.

Hva er symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ikke heeeelt sikker på at det er en spire der enda, Nimmelim:) den loddrette var veeeeldig svak, men det var noe der. IKM søndag:) tar en digital test da som jeg har spart på:) Har du noen symptomer da? Er bare et par dager siden jeg tok en neg test, har troen på at vi havner i 1 tri samtidig!!! Krysser fingrene for det:) jeg har ømme bryster, stikkinger nedentil og stinn og oppblåst mage. Og veldig trett...zzzz... Ikke bare bare med en aktiv toåring i hus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå ikke heeeelt sikker på at det er en spire der enda, Nimmelim:) den loddrette var veeeeldig svak, men det var noe der. IKM søndag:) tar en digital test da som jeg har spart på:) Har du noen symptomer da? Er bare et par dager siden jeg tok en neg test, har troen på at vi havner i 1 tri samtidig!!! Krysser fingrene for det:) jeg har ømme bryster, stikkinger nedentil og stinn og oppblåst mage. Og veldig trett...zzzz... Ikke bare bare med en aktiv toåring i hus:)

Symptomene her er stikkinger, og murringer. Særlig kommer stikkinger i forbindelse med aktivitet, brå bevegelser osv. Puppene er ikke såå ømme igrunn. Mye vondt i hodet, oppblåst som søren, trøtt hele dagen,null energi .. Denne mnd har jeg vært flink til å ikke lete etter symptomer. Det har derfor ikke vært mye symptomer( fantasi).det jeg føler på nå er noe som har kommet.. Positivt :)

 

Men jada jeg vet dt er dumt å teste så tidlig som idag, men jeg bare måtte..

Og Joda troen er langt nede, selv om vi var veldig flinke denne mnd og traff El perfekt!

 

Jeg drev hele forrige mnd og kjente på tappen, denne mnd kjente jeg (etter samleie) og jeg tuller ikke, den var BORTE! Den var sykt høyt oppe, men nå er den nede igjen. Men vet ikke om dette her har noe å si, men jeg har ikke hatt noe utflod hele syklusen. Rart! Den har liksom bare.. Holdt seg.. Inne..trodde man måtte ha mye av d når man var gravid . (Beklager detaljene) jeg har en go følelse , men samtidig er den litt... Drept. Jeg vil så gjerne men..

 

Så du har fått neg. Test denne mnd også...? Hmm..

 

Krysser alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt greia med åpen og lukket,det skal sies. Hehe... Men man leter alltid etter håp. Jeg har over 20 billigtester i hus... Vondt i sjela men siden den var kritt hvit idag så... Ser jeg liksom ikke lys i tunnelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...