Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endte opp her jeg også så jeg henger meg på. Ikm 23.

Jeg har begynt med Yoga som et forsøk på å slappe av og stresse ned for å bli gravid. Får se om det fungerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp her jeg også så jeg henger meg på. Ikm 23.

Jeg har begynt med Yoga som et forsøk på å slappe av og stresse ned for å bli gravid. Får se om det fungerer..

da får vi følge med :) blir spennende å se. Jeg drskk min første koop med roibas(?) Te idag. Skal være godt for veldig mye , også blodtilførselen i livmor osv..google sa d.. så drt kan ikke skade!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også har ikm den uka.. Men jeg er i utlandet da og kommer ikke til å teste før jeg er hjemme igjen. Litt deilig å dra bort da igrunn, for jeg rekker nok ikke å tenke så mye på det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om roibas(?) te.. kjøper du det på helsekostbutikk eller?
Mannen har også kuttet ned på kaffedrikkingen nå. Og så prøver vi å trene litt mer. Får se om det klaffer denne gange da =) Prøver å ikke stresse med det. Bare tenke at det som skjer det skjer, og skjer det ikke så skjer det en annen måned. Men det går litt opp og ned =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om roibas(?) te.. kjøper du det på helsekostbutikk eller?

Mannen har også kuttet ned på kaffedrikkingen nå. Og så prøver vi å trene litt mer. Får se om det klaffer denne gange da =) Prøver å ikke stresse med det. Bare tenke at det som skjer det skjer, og skjer det ikke så skjer det en annen måned. Men det går litt opp og ned =P

rooibos var det :) organisk. Afrikans te. Søk på google. Har visst fantastiske virkninger. Også mot barn m kolikk osv. Jeg kjøpte den på helsekost. Dumt..for der kostet den 45 og meny 30 kr. Yogitea er merket. En brunlilla liten boks. Luktet veldig krydder. Smakte lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ta den hele syklusen. Den er så fantastisk og snill at man gir det til babyer med kolikk. Så.. den er helt ok å bruke. Den har visst mange bra virkemåter, men å hjelpe blodtilførselen til livmora var bare et godt pluss. Ser den har hjulpet for flere. Den skal også hjelpe mot fordøyelsen, noe jeg sliter med så.. jeg har ingenting å tape på å drikke det hver dag. Jeg leste et sted at to kopper var nok pr dag. Men dette kan du egentlig ta så.mye du orker. Ikke noe koffein eller andre uheldige stoffer. Denne planten som teen er lagd av er ikke en typisk te plante , men en vanlig blomst som vokser i sør Afrika. Der brukes den på damer som prøver å få barn, samt babyene dems..

 

Men vær smart, kjøp den på meny. Da sparer dere penger. Hihi

Jeg må nok ta LITT sukker i, for.. den smaker lite, lukter VELDIG og gir en litt spesiell følelse i hals like etter at jeg drakk den.

 

Ps.. det er søte små visdomsord på hver "håndtak" av teposen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen på dagen og jeg hadde tydeligvis el den helga vi ikke fikk tid til noe hanky panky;-) så da er det vel bare å gønne på helga om to uker, og IKM blir lørdag i uke 39. Så da prates vi folkens!!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også :-)

 

Har ikm den 24 september. Og denne mnd skal jeg prøve vitex kosttilskudd. Sammen med roiboos te :-) den finnes i tebutikker og sånne steder også. Jeg har den med smaken av krydder, krem karamell og skogsbær med yoghurt :-D lykke til jenter :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg med her! 

 

PP 2, IKM 24 september... Har ikke helt kontroll over syklusen enda etter prevansjonsbruk. Men den var bare 23 dager før TR denne gangen :o Litt usikker på IKM alsoond... Skal bruke EL tester denne mnd :)

 

Heia oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er her.. dog jeg ikke har styring på syklusen etter jeg tok ut spiralen.. hadde TR 27 august, men EL startet i går (EL-test), så her har vi holdt på kan man si ;) med 28 dagers syklus er IKM tirsdag uke 39 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er her.. dog jeg ikke har styring på syklusen etter jeg tok ut spiralen.. hadde TR 27 august, men EL startet i går (EL-test), så her har vi holdt på kan man si ;) med 28 dagers syklus er IKM tirsdag uke 39 :-)

 

el allerede nå?!  :o  Oj det var jo tidlig.. Kjør i vei da!  ;)  Her er ikke el før neste uke! OG denne mnd har jeg tro på!  :wub:  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg også :) ikm i slutten av uka en gang. Har tydeligvis fått ustabile sykluser etter MA'en. Så da vet jeg ikke helt når el og ikm blir. Lurer på om jeg skal teste etter el denne pp :) Har også tro på denne pp :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg er her.. dog jeg ikke har styring på syklusen etter jeg tok ut spiralen.. hadde TR 27 august, men EL startet i går (EL-test), så her har vi holdt på kan man si ;) med 28 dagers syklus er IKM tirsdag uke 39 :-)

 

el allerede nå?!  :o  Oj det var jo tidlig.. Kjør i vei da!  ;)  Her er ikke el før neste uke! OG denne mnd har jeg tro på!  :wub:  :P

 

Ja, det syntes jeg og! Men smiletegnet på EL testen var der:) gubben lo godt når jeg sendte mld at han hadde å komme seg hjemat og ready for action ;) Var ikke vond å be ;) Lykke til! September er en fin mnd med masse babystøv, så trua må vi ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei de pleier ikke å være vond å be når de må hjem av den grunn.
 

Jeg tenkte å ta EL-tester denne måneden for første gang. tror egentlig jeg kjenner når jeg har EL, men tenkte å dobbeltsjekke at ikke jeg tar feil. Kan jo være den er tidligere eller se nere enn jeg tror.

 

Ja jeg har troen på denne måneden!! Det skal bli masse fine Junibabyer her =) Heia oss =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg også! Tanta kom i helgen.. Nå er det pergo pp. Krysser alt jeg har, men skal prøøøøøøve å holde meg unna forum til det nærmer seg ;) Krysser fingrene for alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilhører vel her jeg tror jeg! Hadde litt kortere syklus den siste måneden og mensen kom 30.august, har litt uregelmesdige sykluser så neste IKM blir mellom 28 og 30 sept! Dette er måneden vi skal begynne prøvinga med nr.2, sååå spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt Roiboos te og sitter her med en kopp.. synes ikke den smakte sånn veldig godt så spørs hvor mye jeg gidder å drikke av den. Er ikke helt sikker på hvor mye den hjelper for graviditet heller. Har ikke funnet noen steder som sier noe om at det er bra når en prøver å bli gravid, men den er jo bra for den generelle helsen så det er jo positiv uansett. Satser på at det hjelper litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk e-tester i posten i dag. Så nå er jeg klar for å bli ferdig med TR!! 

Bestilte som sagt wild yam og damiana leaves, men får nok ikke disse til denne PP.. Trenger de vel desto mer om det blir en 3 PP :P

 

Vitex og roiboste har jeg ikke hørt om.. *Google*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...