Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Venter bare på at den dritt-mensen skal bli ferdig, den kom jammen forxfullt denne gangen, med kviser og mage- og ryggsmerter. .. Har ikke tenkt å ta noe spes, har ikke no særlig trua på sånt. Bortsett fra folat da, det har jeg begynt med. Er vel bare å begynne å hive seg rundt om en ukes tid;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg kjøpt Roiboos te og sitter her med en kopp.. synes ikke den smakte sånn veldig godt så spørs hvor mye jeg gidder å drikke av den. Er ikke helt sikker på hvor mye den hjelper for graviditet heller. Har ikke funnet noen steder som sier noe om at det er bra når en prøver å bli gravid, men den er jo bra for den generelle helsen så det er jo positiv uansett. Satser på at det hjelper litt...

Hvordan smak kjøpte du? Den kommer i masse smaker. Min yndling er krem karamell :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Jeg bare tok den de hadde på butikken... det står ikke noe smak på min. Kanskje jeg må kjøpe en annen da. De hadde bare en på meny.

 

Jeg har blitt forkjølet nå =( Har lest at hvis kroppen er opptatt med andre ting som å bekjempe sykdom så vil ikke kroppen prioritere å bli gravdi.. Må bli frisk til helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. Jeg bare tok den de hadde på butikken... det står ikke noe smak på min. Kanskje jeg må kjøpe en annen da. De hadde bare en på meny.

 

Jeg har blitt forkjølet nå =( Har lest at hvis kroppen er opptatt med andre ting som å bekjempe sykdom så vil ikke kroppen prioritere å bli gravdi.. Må bli frisk til helgen!!

Usj da! Nei forkjølelse vil vi ikke ha.

 

Den ene teen jeg kjøpte her bare rooibos og det er full av nellik. Så var jo julestemning med en gang! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, selv om jeg foreslo roibos te så visste jeg ikke at det var forskjellige smaker.. Hmm.. *dooh'* ikke veldig glad i smaken, men ey, den går ned!! Og om den ikke skal ha no virkning, så er den bra for resten av kroppen. de på helseshoppen sa også at den kunne hjelpe med graviditeten, så.. Jaja, jeg taper ikke noe på det!

 

Lykke til dere jenter!

Jeg hadde bare mensen i 3 dager det var jammen ikke lenge : D:D deilig!

 

UTifra eggløsningskalkulator på nett så sier den ca 12 sept.  ( fikk mensen den 29) så.. får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, ferdig med mensen idag og neste uke begynner prøvinga! Jeg føler meg nesten nyforelska i mannen om dagen til tross for at vi nærmer oss 9 år sammen og er slitne av avbrutt nattesøvn hver natt med 1-åringen fortsatt. Tror nok det har en liten ting å gjøre med at prøvinga skal starte! Hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippper dette blir riktig gruppe for meg også. Litt ustabil syklus, skal for første gang ta EL tester nå, blir spennende! Krysser fingrene for alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenker å starte prøvinga til uka sjøl, skal ha el neste helg. Men det er jo mulig at man kan øve seg litt nå i helga ;) Har en på 20 mnd selv, som har vært mye urolig om natta helt til nå nylig. Tanken på å starte på igjen med våkenetter er litt... tja.. men tenker at det er best å gjøre det før man blir for godt vant! Har skikkelig lyst til å bli gravid nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her klamrer TR seg fast. Såpass lenge at periodtrackeren min nekter å la meg være i "period".. Off, som disse prevansjonsmidlene roter til.. :/ Håper det er over i morgen så vi kan øveprøve! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, ferdig med mensen idag og neste uke begynner prøvinga! Jeg føler meg nesten nyforelska i mannen om dagen til tross for at vi nærmer oss 9 år sammen og er slitne av avbrutt nattesøvn hver natt med 1-åringen fortsatt. Tror nok det har en liten ting å gjøre med at prøvinga skal starte! Hihi ;)

 

Så godt å høre =D Jeg er også helt superforelsket i mannen min om dagen. Vi har vært sammen i 4,5 år. Jeg har også fått mye mer sexlyst etter å ha sluttet på p-piller, vil aldri begynne på det igjen.

Vi koser oss masse med prøvingen og på en måte er det bra det ikke har skjedd på første forsøk for vi har hatt ganske mye morro de siste månendene.. hehe.

 

Nå drar vi på hytten i dag for å kose oss i helgen før forventet eggløsning på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi også rimelig nyforelska om dagen. Kjenner at P-piller er det lenge til jeg skal bruke igjen! Vi har planlagt en kur: sex seks dager! Da er er det to dager etter el. Så det burde jo klaffe godt da denne mnd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi hatt sex igår for kosens skyld (tror ikke jeg kan bli gravid så lenge før el), men planlegger søndag,tirsdag og onsdag. Så har jeg el torsdag tror jeg! Men hvis ikke jeg har el før fredag så må vi hoppe til køys en gang til, gjør ikke noe det! Så spennende med sex for å lage baby, noe helt annet enn bare vanlig sex syns jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp betyr prøveperiode. Ikm betyr ikke kommende mens. ;-) skal finnes en tråd som forklarer alle begrepene. Se øverst på infotråden her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...