Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Klart og tydelig kryss på CB i dag, så foreløpig går det rette veien. Lurer på en ting, da jeg ble gravid med gutten min synes jeg at jeg hadde mye mer "menssmerter" enn jeg har nå. Noen som vet om det er vanlig å få mindre av det andre gang? Tenker at livmora har vært tøyd en gang før;-) eller så er det jo enda tidlig... Lykke til Lulusen, noen tester jo seint positiv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ cb idag, men ingen TR! Pleier ikke å ha lengre enn 30 dagers sykluser, men kan jo være at det psykologiske spiller inn. Når jeg ikke vil ha mensen så kommer den heller ikke. Står på pakken at det er 99 % sikkert fra dagen du forventer mens så. Gratulerer til alle gravide! får snike meg inn på IKM uke 43/44 jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt da! Men høres kanskje ut som om du må belage deg på en ny pp. Du får vente et par dager og ta en ny test, hvis mensen ikke kommer. Håper du finner ut av det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur. Jeg hadde ingen vondter/strekking/stikking i mageregion med min første (visste ikke at jeg var gravid heller da) men nå har jeg konstant rie-følelser... Ikke bra( vet fortsatt ikke om jeg er gravid eller ei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagen kommet og testen er helt hvit:-( 

Har brukt billigstester, så får vente noen dager til og teste på nytt. Har som nevnt tidligere 43 - 48 dagers syklusser, så vanskelig å si nøyaktig når Tanta skal komme... Blir laaaange 40 dager til å vente om dette ikke går veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det forventet IKM 26.09, men ingen TR å se. Testet neg på g.test fra IKM dato til i går, ikke testet i dag. TR symptomer, så er nok bare forsinket. Eneste er at jeg har hatt en dag (24.09), der jeg følte meg innmari "støl" i venstre side av livmor. Den var ny. Ikke utpreget håpefull denne måneden heller, desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...