Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler på meg at det sikkert er mensen. Men har ikke fått de vanlige pms-kvisene. .. så håper jo litt fortsatt. Gud så slitsomt dette opplegget er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, igrunn så gjør jeg det. Tenker på det 24/7 , alt av symptomer som kommer.. Og plutselig går. Men jeg tenker positivt inntil det motsatte skulle skje. Er ikke annet å gjøre. Blir en UL i uke 7 tenker jeg og dagene går ikke fort nok...!! Er jo bare 4+1. Prøver å fokusere på at det gååååår bra hehe .

 

Begynner pokker i meg å bli forkjøla nå, den kunne jeg gjerne droppet. Til og med en forkjølelse kan gi meg frykt om sa eller ma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer såååå mye krumelur!! Ble gira på dine vegne! Vi er ja,men meg mange som klarte det denne gang !! Du har ikm imorgen ikke sant?? Et tydelig kryss?? Så gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mista to ganger rundt uke seks, så bare jeg kommer forbi det blir jeg litt mer beroliget. Kommer til å ta tidlig ul hvis den holder seg der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo 4 akkurat i mårra da. Jeg bor i Oslo, du da? Ble så gira, sendte mms av testen til samboeren min. Kanskje litt dårlig gjort, han er jo på jobb stakkar... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis han skjønner noe som helst;-) skal støvsuge litt her og hente lillemannen i barnehagen, men jeg blir nok å finne her utover kvelden ja;-) ikkeno vin på mor i helga, he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...