Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

prøver imorgen kanskje :D og håper den slår ut da! klarer nesten ikke vente til å få det mer på svart hvitt enn de pinglestreken her :P

 

fikk jo sjokk når jeg testa til morgen idag, når urinen var HELT mørkebrun nesten... uvanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo morgenurinen, så jeg har bare tenkt at det var derfor. Hm.. tror ikke jeg har drukket no mindre enn vanlig, men tør ikke si no for sikkert. Den er vanlig akkurat nå da

 

men fy søren så kvalm jeg er nå.. kom en sånn bølge over meg.. usjameg! prøve med litt mat... hehe

 

gleder meg til du tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer nimmelim! :) så mange fra denne gruppen som tester positivt! Det er gøy! Kvalmen min har begynt å avta.. Kanskje det bare var noe virusgreier :( har ikke kjent noe idag, men har stresset så fælt på jobb at jeg helt har glemt å kjenne etter! Har tenkt å ta en billigtest imorgen tidlig igjen, klarer ikke vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv CB i morgen tidlig, nimmelim! Jeg har så vonde stikkinger i livmora og nedentil... Er dette vanlig? Kan ikke huske å ha hatt det slik i tidligere svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

si ifra hvis dere trenger el tester og evt g.tester.... eh..... har sykt mange føler jeg

 

lykke til krumelur. Hva kostet en digital?

hvis du ikke har behov for alle testene kunne jeg tenkt meg å kjøpt av deg noen;-) venter noen el-tester i posten, men siden vi brukte 8 pp for å bli gravide forrige gang, frykter jeg at det blir slik denne gangen og:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig nå. I morgen er det fire dager til ikm og da kan man strengt tatt trste med cb. Men er litt usikker på om el var lørdag eller søndag, så da vet jeg ikke. Skal vente til onsdag! Er så spent! Veksler mellom å være overbevist om at jeg er gravid og det motsatte;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit i dag også (på nattevakturin).. Buu.. Annepanne84 her.. Men 3 dager til IKM. Nå har jeg bare en dyr clearblue test igjen. Så neste test blir på en eventuell overtid. Positivt ved å ikke bli gravid denne mnd: Kjøpt clearblue fertilitetsmonitor som jeg gleder meg til å prøve. Da får jeg tisse på pinne nesten hver dag. Det er jo favoritthobbien min for tiden ;)

 

Spennende om flere blir gravide:D :D

Endret av KlarForBarnNr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

IKM FOR UKE 39 PRØVERE

 

A_K: GRAVID !!!!   :wub:

Lilllelotta: GRAVID!!!   :wub:

 

Miss Flua: IKM 21 sept -  Blir gravid neste PP !!

 

Billemor: IKM 24 sept

Gla mamma til 2: IKM 24 sept - Blir gravid neste PP !!

 

Nimmelim: IKM 25 sept - GRAAAAVIIIIID!!!  :wub: 

Lilla80: IKM 25/26 sept

 

KlarForBarnNr2: IKM 26 sept

Tullerusk <3 m/3 <3 : IKM 26 sept

 

Bella 75: IKM 27 sept

 

Krumelur: IKM 28 Sept

Lullusen: IKM 28-30 sept

 

Ina86: IKM 29 sept

Menthos12PP: IKM 29 sept

Mimmi87: IKM 29 sept

 

Redigert av u.t.

Endret av KlarForBarnNr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig nå. I morgen er det fire dager til ikm og da kan man strengt tatt trste med cb. Men er litt usikker på om el var lørdag eller søndag, så da vet jeg ikke. Skal vente til onsdag! Er så spent! Veksler mellom å være overbevist om at jeg er gravid og det motsatte;-)

Jeg også veksler. Jeg er så "rar", og kjenner så mange symptomer...er jo aldri slik ellers, så er helt sikker på at jeg er gravid. Ingen pos test ennå, men ikke ikm før torsdag da, så mange dager og mye håp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Nimmelim fikk negativ test 3 dager før IKM eller? Kan man teste 4 dager før altså.. Nei. Nå blir d ikke mer testing med d første:P

jeg fikk blendahvite tester 3 dager før ikm ja. Var først idag det ble tydelig.

 

kjøpte en digital istad m ukesind. Oh den lyser gravid 1-2 til meg :):) utrolig!

 

og ja jeg har over 20 el. Tester og over 10 g. Tester (og d kommer snart 30 g.tester tkl) så vær så god de som trenger hehehe...

 

liker ikke at jeg kjenner så godt til bekkensmertene allerede. Masse lykke til alle sammen. Heier på dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Men Nimmelim fikk negativ test 3 dager før IKM eller? Kan man teste 4 dager før altså.. Nei. Nå blir d ikke mer testing med d første:P

jeg fikk blendahvite tester 3 dager før ikm ja. Var først idag det ble tydelig.

 

kjøpte en digital istad m ukesind. Oh den lyser gravid 1-2 til meg :):) utrolig!

 

og ja jeg har over 20 el. Tester og over 10 g. Tester (og d kommer snart 30 g.tester tkl) så vær så god de som trenger hehehe...

 

liker ikke at jeg kjenner så godt til bekkensmertene allerede. Masse lykke til alle sammen. Heier på dere

kanskje jeg kunne kjøpt 10 g-tester og noen el-tester av deg siden du er så heldig å ikke trenge de lenger?:-)

 

gratulerer forresten!!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at man kan bruke de opp til fire dager før, men det er ikke alke drt slår ut på så tidlig. Derfor jeg prøver å vente! Er jo dyre de testene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Men Nimmelim fikk negativ test 3 dager før IKM eller? Kan man teste 4 dager før altså.. Nei. Nå blir d ikke mer testing med d første:P

jeg fikk blendahvite tester 3 dager før ikm ja. Var først idag det ble tydelig.

 

kjøpte en digital istad m ukesind. Oh den lyser gravid 1-2 til meg :):) utrolig!

 

og ja jeg har over 20 el. Tester og over 10 g. Tester (og d kommer snart 30 g.tester tkl) så vær så god de som trenger hehehe...

 

liker ikke at jeg kjenner så godt til bekkensmertene allerede. Masse lykke til alle sammen. Heier på dere

kanskje jeg kunne kjøpt 10 g-tester og noen el-tester av deg siden du er så heldig å ikke trenge de lenger?:-)

 

gratulerer forresten!!:-D

selvfølgelig kan du det :):) hvor bor du i landet? Regner med de andre 30 kommer i løpet av noen dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at man kan bruke de opp til fire dager før, men det er ikke alke drt slår ut på så tidlig. Derfor jeg prøver å vente! Er jo dyre de testene!

ja de er svindyre.. men samtidig hadde jeg tatt sjansen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Men Nimmelim fikk negativ test 3 dager før IKM eller? Kan man teste 4 dager før altså.. Nei. Nå blir d ikke mer testing med d første:P

jeg fikk blendahvite tester 3 dager før ikm ja. Var først idag det ble tydelig.

 

kjøpte en digital istad m ukesind. Oh den lyser gravid 1-2 til meg :):) utrolig!

 

og ja jeg har over 20 el. Tester og over 10 g. Tester (og d kommer snart 30 g.tester tkl) så vær så god de som trenger hehehe...

 

liker ikke at jeg kjenner så godt til bekkensmertene allerede. Masse lykke til alle sammen. Heier på dere

kanskje jeg kunne kjøpt 10 g-tester og noen el-tester av deg siden du er så heldig å ikke trenge de lenger?:-)

 

gratulerer forresten!!:-D

oh Tusen takk:) krysser alt for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg med her på tampen. Har nettopp registrert meg her på forumet. Jeg er 26 år, samboer er 27 og vi har endelig begynt å prøve så smått. Dette er 2 pp. Vi har vært sammen i 7 år, og har begge hatt fast jobb i noen år.  

 

Jeg har IKM 27/28 september. Blir spennende å teste framover. :) Lykke til alle sammen, og gratulerer til dere som har fått positivt resultat allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke at jeg har noe særlig symptomer. Tester på onsdag:-) Man trenger jo ikke merke noe så tidlig men forrige gang hadde jeg jo endel stikking...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dårlig tro på denne pp...venter mensen på onsdag/torsdag så er forberedt på det.. Men neste pp blir nr 4, og da skal jeg gjøre ALT jeg kan;) får kjøpe inn el tester, og prøve det :))) lykke til, og gratulerer til dere som har testa positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Men Nimmelim fikk negativ test 3 dager før IKM eller? Kan man teste 4 dager før altså.. Nei. Nå blir d ikke mer testing med d første:P

jeg fikk blendahvite tester 3 dager før ikm ja. Var først idag det ble tydelig.

 

kjøpte en digital istad m ukesind. Oh den lyser gravid 1-2 til meg :):) utrolig!

 

og ja jeg har over 20 el. Tester og over 10 g. Tester (og d kommer snart 30 g.tester tkl) så vær så god de som trenger hehehe...

 

liker ikke at jeg kjenner så godt til bekkensmertene allerede. Masse lykke til alle sammen. Heier på dere

kanskje jeg kunne kjøpt 10 g-tester og noen el-tester av deg siden du er så heldig å ikke trenge de lenger?:-)

 

gratulerer forresten!!:-D

selvfølgelig kan du det :):) hvor bor du i landet? Regner med de andre 30 kommer i løpet av noen dager

sender deg pm jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei igjen! Eg kan regelrett kjenna at mensen er på vei. Både fysisk og psykisk. Mannen min reiste i dag i nordsjøen og då er eg alltid litt blå, men kjennes som pms er på plass. Tatt litt til tårene i dag. Eg er emd i ikm43 med ein gong den blir oppretta. Håpar berre mannen når heim til neste eggl. No bonderomantikk :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...