Gå til innhold

IKM UKE 39


nimmelim

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt så mye stikking, kanskje litt hvis jeg legger godviljen til ;) Det hadde jeg forrige gang. Men det trenger jo ikke nødvendigvis være likt hver gang. Har ikke hatt festeblødning før, vært gravid fire ganger. Håpe håpe håpe! Når skal du teste, Bella?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg også Krumelur;) hvilken dag tenker folk å teste denne uken? Jeg har som sagt ikm fredag el lørdag, så hvis tr ikke melder sin adkomst innen søndag tester jeg nok;) har en cb test liggende og vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei forstår jeg godt;) skal ha bursdagsfest på lørdag så tror jeg kanskje bør manne meg opp til tes fredag eller lørdag morgen hvis tr ikke dukker opp. Så tar jeg ingen sjangser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt så mye stikking, kanskje litt hvis jeg legger godviljen til ;) Det hadde jeg forrige gang. Men det trenger jo ikke nødvendigvis være likt hver gang. Har ikke hatt festeblødning før, vært gravid fire ganger. Håpe håpe håpe! Når skal du teste, Bella?

Ikm torsdag (14 dg e EL). Tester vel hver morgen, hehe. Fått noen billigstrimler...ikke no å spare på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese at det er så mange som har symptomer. Jeg har IKM på søndag tror jeg (da er det hvertfall 14 dager siden el-testen var positiv) Så har lovet samboer å vente til søndag med å teste. Men for hver dag som går frister det mer og mer å tisse i den koppen:-p Men så prøver jeg å si til meg selv, er jeg gravid får jeg vite det om litt uansett. Blir ikke noe mer gravid av å ta masse tester:-p *ler litt av meg selv* Her er da mine symptomer: menssmerter hver dag fra el-test var positiv. Veldig trøtt!! Sover hele tiden! Det stikker og svir inne i brystene noen dager. MYE luft i magen:-p har helt glemt hvordan det var sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt noen dager til ikm. Med forrige så oppdaget jeg det ikke før eg var tre uker på vei.... Fortsatt håp! Blir nok litt skuffet om det ikke blir noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er GRAVID!!!!!!!  JEg kan ikke forstå det... åh herregud.. Jeg får knapt ikke puste!!!

 

Jeg hadde ikke tenkt å teste idag, siden den igår var negativ. Hadde gitt opp, men så tenkte jeg.. jaja jeg har ikke noe å tape på det. Testet med billig strimmel, etter to min så syns jeg at jeg så en... skygge.. NOE var det...

et par min til, og en strek lyste mot meg ( ja den er svak, men jeg regner med det er fordi det er ganske tidlig?) Jeg testet jo tross alt blendahvitt igår!!

 

nå sitter jeg med to billigstrimler foran meg.... og begge positive..

 

Skrev her igår at jeg fikk så bekkenløsningsmerter.. og frykter det er reelt, at det skal gnage på meg hele tiden.akkurat som med de andre svangerskapene. Puppene som ikke har merka noe, verket som søren inatt og er verre idag. OGså noe kvalm. Så alt kom på EN GANG... er det virkelig mulig???

 

Når jeg tissa i koppen til morgen idag så jeg at urinen var nærmest helt mørk.. det var skikkelig rart...

 

Jeg kan ikke tro det. Jeg kan ikke forstå det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graaaaaaatulerer!!! :):) herlig!

tuuusen takk! er i sjokk. Syns det er så rart at den var BLENDAHVIT igår, og den kom helt plutselig idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har skikkelige kramper i magen, ( jeg sliter med daglige magesmerter etter matinntak) , og så tok jeg imodium her om dagen.. og kommer meg ikke på do, så jeg HÅPER det er derfor jeg har vondt..

 

wont happend again!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...